Νέα & ενημερώσεις

Από εδώ μπορείτε να ενημερώνεστε για όλες τις εξελίξεις γύρω από το όχημά σας και όχι μόνο! Όλες οι ενημερώσεις μας δημοσιοποιούνται και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας μας, για αυτό ακολουθήστε μας και στο social media της επιλογής σας.

Πίσω

0 Ένα «κλίκ» θα δείχνει τα οχήματα που δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ

  • Γενικά
  • από ΙΚΤΕΟ Εκηβόλος
  • 01-10-2021
Your vote is:
5.00 of 5 ψήφοι

Ελπίδες για την αντιμετώπιση του προβλήματος των ανέλεγκτων από ΚΤΕΟ Ι.Χ. πρόσφερε η ενεργοποίηση της νέας ψηφιακής πύλης της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (myAADE), με το επόμενο βήμα ωστόσο να μετατίθεται χρονικά. Η πανδημία επέφερε πλήγμα και στους τεχνικούς ελέγχους των οχημάτων, καθώς η «αποχή» ενισχύθηκε κατά ένα πρόσθετο 10%, ποσοστό το οποίο δεν φαίνεται να επανέρχεται παρά την πλήρη λειτουργία των Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων και την άρση του περιορισμού των μετακινήσεων, σύμφωνα με τα στοιχεία του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ. 

Τι σχέση όμως μπορεί να έχει η ενεργοποίηση μιας εφαρμογής του υπουργείου Οικονομικών με τα Ι.Χ. και τους ελέγχους ΚΤΕΟ; Η νέα ψηφιακή πύλη myAADE είναι αυτή που θα δώσει την απάντηση στο πρόβλημα, το οποίο αδυνατεί ο κρατικός μηχανισμός να επιλύσει εδώ και δεκαετίες και ακούει στο όνομα «ανέλεγκτα από ΚΤΕΟ Ι.Χ.», σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό. Προϋπόθεση είναι η ενεργοποίηση δύο πρόσθετων εφαρμογών εντός του αντικαταστάτη του Taxisnet, που ακούν στο όνομα «MyAuto» και «Audit-Car», οι οποίες θα αποτελέσουν μια μορφή ηλεκτρονικού παρατηρητηρίου του συνόλου των δεδομένων των κυκλοφορούντων οχημάτων.

Η νέα ηλεκτρονική υπηρεσία MyAuto είχε σχεδιαστεί ώστε να περιλαμβάνει όλα τα δεδομένα των κυκλοφορούντων οχημάτων και να επιτρέπει την ηλεκτρονική διασταύρωση των βάσεων δεδομένων του υπουργείου Οικονομικών (περιλαμβάνει όλες τις άδειες κυκλοφορίας των οχημάτων) με τα αντίστοιχα δεδομένα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών (όλα τα υπόλοιπα δεδομένα των οχημάτων, μεταξύ των οποίων και τους ελέγχους ΚΤΕΟ), ώστε να διαπιστώνεται ποια οχήματα έχουν περάσει από τεχνικό έλεγχο και ποια όχι.

Στη συνέχεια ο προγραμματισμός ήθελε την ηλεκτρονική αποστολή του προστίμου στον αμελή ιδιοκτήτη. Η ηλεκτρονική διασταύρωση των δύο βάσεων δεδομένων αποτελεί νόμο του κράτους από το 2015, ωστόσο εδώ και έξι χρόνια δεν έχει καταστεί τεχνικά εφικτή. Και αυτό γιατί για αρκετά χρόνια δεν υπήρχε υποχρέωση ηλεκτρονικής καταγραφής των στοιχείων των ΚΤΕΟ (για τα δημόσια ΚΤΕΟ), ενώ η ολιγωρία των αρμόδιων υπηρεσιών επίσης καθυστέρησε σημαντικά τη διαδικασία.

Η ενεργοποίηση του myAADE αποτελεί το πρώτο βήμα, ωστόσο η ολοκλήρωση της διαδικασίας –με την ενεργοποίηση των δύο εξειδικευμένων εφαρμογών– αποτελεί βασική προϋπόθεση και τα νέα δεδομένα την καθιστούν αμφίβολη. Ο ακριβής χρόνος ένταξης του MyAuto στο myAADE παραμένει ασαφής, με τις εκτιμήσεις στελεχών του υπουργείου Μεταφορών να τον προσδιορίζουν σε μεταγενέστερο χρόνο, παρά το γεγονός ότι μέχρι πρότινος διεμήνυαν ότι η ηλεκτρονική βάση δεδομένων είναι σχεδόν έτοιμη. Πλέον υπάρχουν σκέψεις για αλλαγή του τρόπου που θα γίνει η ηλεκτρονική καταγραφή και διασταύρωση, παρατείνοντας την αυτοματοποιημένη διασταύρωση των δεδομένων ακόμα περισσότερο.

Πηγή: kathimerini.gr  



Διαδώστε την σελίδα μας μέσω: