Νέα & ενημερώσεις

Από εδώ μπορείτε να ενημερώνεστε για όλες τις εξελίξεις γύρω από το όχημά σας και όχι μόνο! Όλες οι ενημερώσεις μας δημοσιοποιούνται και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας μας, για αυτό ακολουθήστε μας και στο social media της επιλογής σας.

Πίσω

0 Επαναλειτουργία των Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΤΕΟ) την Δευτέρα 14/12/20

Your vote is:
5.00 of 2 ψήφοι

*Για ραντεβού καλέστε κατά προτίμηση καθημερινά 08:00 με 14:30 στο σταθερό τηλέφωνο εταιρείας μας, ή σε στο κινητό τηλέφωνο την κ.Τσεκούρα Παπακοσμά Μαρία από τις 17:00 έως τις 20:30.

Τηλ καθημερινά 08:00 με 14:30:  +30 22260 55022

Τηλ καθημερινά 17:00 έως τις 20:30:  +30 6940 721 606

Παρακαλούμε για την εύρυθμη λειτουργία του ΚΤΕΟ και την προστασία μας από τον COVID19 να τηρείτε τις ώρες των ραντεβού σας.


Επαναλειτουργία των Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΤΕΟ) μετά την άρση των έκτακτων μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.

Ενόψει της άρσης της αναστολής λειτουργίας των Δημόσιων και Ιδιωτικών ΚΤΕΟ ελαφρών οχημάτων και μοτοσικλετών από τη Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2020, σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα σχετικά με τον τεχνικό έλεγχο επιβατηγών οχημάτων δημόσιας και ιδιωτικής χρήσης, μοτοσικλετών και φορτηγών με ΜΑΜΦΟ ≤ 3,5 τόνων:

1. Η καταληκτική ημερομηνία της Δευτέρας 30-11-2020 που με τη (δ) σχετική εγκύκλιο είχε μετατεθεί τη Δευτέρα 7-12-2020, μετατίθεται εκ νέου την Κυριακή 13-12-2020. Επίσης, καθορίζεται ότι οχήματα για τα οποία προκύπτει ότι συντρέχουν λόγοι ανωτέρας βίας εντός του χρονικού διαστήματος από Σάββατο 7-11-2020 έως και Κυριακή 13-12-2020 ελέγχονται εμπρόθεσμα (χωρίς την καταβολή πρόσθετου ειδικού τέλους) έως και τις 29 Ιανουαρίου 2021.

2. Διευκρινίζεται ότι όπου παρακάτω αναφέρεται η ημερομηνία λήξης της ισχύος του ΔΤΕ, νοείται η αναγραφόμενη επί αυτού [δίπλα στον ενωσιακό κωδικό 8. ΙΣΧΥΕΙ ΜΕΧΡΙ (VALID UNTIL)], χωρίς να λαμβάνεται υπόψη το χρονικό διάστημα της μίας επιπλέον εβδομάδας. Επίσης, όπου αναφέρεται η ημερομηνία υποχρέωσης για περιοδικό τεχνικό έλεγχο για πρώτη φορά δεν λαμβάνεται υπόψη το χρονικό διάστημα της μίας επιπλέον εβδομάδας από την ημερομηνία ταξινόμησης του οχήματος.

3. Οχήματα για τα οποία έχει παραταθεί κατά εβδομήντα (70) ημερολογιακές ημέρες η ημερομηνία διενέργειας του περιοδικού τεχνικού ελέγχου για πρώτη φορά ή η διάρκεια ισχύος των Δελτίων Τεχνικού Ελέγχου (ΔΤΕ) χωρίς σοβαρές ή επικίνδυνες ελλείψεις:

  • α) Κατά τον εμπρόθεσμο έλεγχό τους που διενεργείται εντός της χορηγηθείσας παράτασης των 70 ημερών, ο υπολογισμός της ημερομηνίας λήξης του εκδιδόμενου ΔΤΕ, εφόσον δεν διαπιστώνονται σοβαρές ή επικίνδυνες ελλείψεις, θα ξεκινά από την αναγραφόμενη ημερομηνία λήξης του προηγούμενου ΔΤΕ ή από την προβλεπόμενη ημερομηνία διενέργειας περιοδικού τεχνικού ελέγχου για πρώτη φορά (και όχι από την ημερομηνία διενέργειας του ελέγχου).
    Σε περίπτωση που σε όχημα διαπιστώνονται σοβαρές ελλείψεις, τότε στο χορηγούμενο ΔΤΕ, ο υπολογισμός της ημερομηνίας λήξης της ισχύος του θα ξεκινά από την ημερομηνία διενέργειας του τεχνικού ελέγχου.
  • β) Κατά τον εκπρόθεσμο έλεγχο των ως άνω οχημάτων, ήτοι τον έλεγχο που διενεργείται πέραν της χορηγηθείσας παράτασης των 70 ημερών, καταβάλλεται το πρόσθετο ειδικό τέλος του άρθρου 5 του ν. 1350/1983 (Α΄ 55), όπως ισχύει. Το χρονικό διάστημα για το οποίο το όχημα λογίζεται εκπρόθεσμο είναι από τη λήξη της χορηγηθείσας παράτασης έως την ημερομηνία διενέργειας του ελέγχου. Ο υπολογισμός της ημερομηνίας λήξης του εκδιδόμενου ΔΤΕ, ανεξαρτήτως του είδους των ελλείψεων που τυχόν διαπιστώνονται, θα ξεκινά από την ημερομηνία διενέργειας του ελέγχου.

4. Οχήματα για τα οποία έχει παραταθεί κατά εβδομήντα (70) ημερολογιακές ημέρες η διάρκεια ισχύος των ΔΤΕ με σοβαρές ελλείψεις:

  • α) Κατά τον εμπρόθεσμο έλεγχό τους εντός της χορηγηθείσας παράτασης των 70 ημερών, ο υπολογισμός της ημερομηνίας λήξης του εκδιδόμενου ΔΤΕ, εφόσον δεν διαπιστώνονται σοβαρές ή επικίνδυνες ελλείψεις, θα ξεκινά από την αναγραφόμενη ημερομηνία λήξης του προηγούμενου ΔΤΕ (και όχι από την ημερομηνία διενέργειας του ελέγχου). Εφόσον διαπιστώνονται σοβαρές ελλείψεις, τότε στο χορηγούμενο ΔΤΕ, ο υπολογισμός της ημερομηνίας λήξης της ισχύος του θα ξεκινά από την ημερομηνία διενέργειας του τεχνικού ελέγχου.
  • β) Κατά τον εκπρόθεσμο έλεγχο των ως άνω οχημάτων, ήτοι τον έλεγχο που διενεργείται πέραν της χορηγηθείσας παράτασης των 70 ημερών, καταβάλλεται το πρόσθετο ειδικό τέλος του άρθρου 5 του ν. 1350/1983, όπως ισχύει. Εφόσον τα αναφερόμενα οχήματα προσκομιστούν στο ΚΤΕΟ για έλεγχο έως και 30 ημέρες μετά τη λήξη της χορηγηθείσας παράτασης, ο έλεγχος θεωρείται εκπρόθεσμος επανέλεγχος. Στην περίπτωση που προσέλθουν για επανέλεγχο μετά τις 30 ημέρες από την ημερομηνία λήξης της χορηγηθείσας παράτασης, ανεξαρτήτως διενέργειας ή μη ενδιάμεσου ελέγχου, τότε διενεργείται πλήρης αρχικός έλεγχος και καταβάλλεται το πρόσθετο ειδικό τέλος του άρθρου 5 του ν. 1350/1983, όπως ισχύει, μόνο στην περίπτωση που το όχημα προσκομίζεται για έλεγχο μετά την ημερομηνία λήξης του ΔΤΕ. Το όχημα λογίζεται εκπρόθεσμο, για τη διενέργεια αρχικού αντί επαναληπτικού ελέγχου, για το χρονικό διάστημα μετά τις 30 ημέρες από την ημερομηνία λήξης της χορηγηθείσας παράτασης και έως την ημερομηνία διενέργειας του ελέγχου.
    Ο υπολογισμός της ημερομηνίας λήξης του εκδιδόμενου ΔΤΕ, ανεξαρτήτως του είδους των ελλείψεων που τυχόν διαπιστώνονται, θα ξεκινά από την ημερομηνία διενέργειας του ελέγχου.

5. Οχήματα με ΔΤΕ χωρίς σοβαρές ή επικίνδυνες ελλείψεις με αναγραφόμενη ημερομηνία λήξης την 30-10-2020 και προγενέστερα, καθώς και οχήματα με ημερομηνία υποχρέωσης για περιοδικό τεχνικό έλεγχο για πρώτη φορά την 30-10-2020 και προγενέστερα:

  • α) Ο τεχνικός τους έλεγχος, μετά την επαναλειτουργία των ΚΤΕΟ, θεωρείται εκπρόθεσμος και διενεργείται με την καταβολή του πρόσθετου ειδικού τέλους του άρθρου 5 του ν. 1350/1983, όπως ισχύει. Το χρονικό διάστημα για το οποίο τα αναφερόμενα οχήματα λογίζονται εκπρόθεσμα είναι από την αρχική ημερομηνία που είχαν υποχρέωση να προσκομιστούν εμπρόθεσμα για τεχνικό έλεγχο (λαμβανομένης υπόψη της μίας επιπλέον εβδομάδας) έως την ημερομηνία διενέργειας του ελέγχου, μη συνυπολογιζόμενου του διαστήματος που είχε ανασταλεί η λειτουργία των ΚΤΕΟ.
  • β) Ο υπολογισμός της ημερομηνίας λήξης του εκδιδόμενου ΔΤΕ, ανεξαρτήτως του είδους των τυχόν διαπιστούμενων ελλείψεων, γίνεται με έναρξη την ημερομηνία διενέργειας του ελέγχου.

6. Οχήματα με ΔΤΕ με σοβαρές ελλείψεις με αναγραφόμενη ημερομηνία ισχύος την 6-11-2020 και προγενέστερα:

  • α) Ο τεχνικός τους έλεγχος, μετά την επαναλειτουργία των ΚΤΕΟ, θεωρείται εκπρόθεσμος και διενεργείται με την καταβολή του πρόσθετου ειδικού τέλους του άρθρου 5 του ν. 1350/1983, όπως ισχύει. Στο χρονικό διάστημα για το οποίο τα αναφερόμενα οχήματα λογίζονται εκπρόθεσμα δεν συνυπολογίζεται το διάστημα που είχε ανασταλεί η λειτουργία των ΚΤΕΟ. Εφόσον τα αναφερόμενα οχήματα προσκομιστούν σε ΚΤΕΟ για επανέλεγχο μετά την παρέλευση 60 ημερών από την ημερομηνία του αρχικού τους ελέγχου, ανεξαρτήτως διενέργειας ή μη ενδιάμεσου ελέγχου, τότε διενεργείται πλήρης αρχικός έλεγχος και επιπλέον υποχρεούνται στην καταβολή του πρόσθετου ειδικού τέλους του άρθρου 5 του ν. 1350/1983, όπως ισχύει, μόνο στην περίπτωση που το όχημα προσκομίζεται για έλεγχο μετά την ημερομηνία λήξης του ΔΤΕ. Διευκρινίζεται ότι, στις περιπτώσεις αυτές, για τον υπολογισμό των 60 ημερών από την ημερομηνία διενέργειας του αρχικού ελέγχου, δεν συνυπολογίζεται το χρονικό διάστημα που είχε ανασταλεί η λειτουργία των ΚΤΕΟ. Ομοίως, για τον υπολογισμό του χρονικού διαστήματος για το οποίο τα αναφερόμενα οχήματα θεωρούνται εκπρόθεσμα για τη διενέργεια αρχικού αντί επαναληπτικού ελέγχου, δεν συνυπολογίζεται το διάστημα που είχε ανασταλεί η λειτουργία των ΚΤΕΟ. Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 4 της αριθμ. 19111/192/2019 υ.α. (Β΄ 1003), στις περιπτώσεις αυτές, το χρονικό διάστημα για το οποίο το όχημα λογίζεται εκπρόθεσμο ξεκινά να υπολογίζεται από την 60η ημέρα από την ημερομηνία διενέργειας του αρχικού ελέγχου.
  • β) Ο υπολογισμός της ημερομηνίας λήξης του εκδιδόμενου ΔΤΕ, ανεξαρτήτως του είδους των ελλείψεων που τυχόν διαπιστώνονται, γίνεται με έναρξη την ημερομηνία διενέργειας του ελέγχου.

7. Μεταχειρισμένα οχήματα για τα οποία έχει επιτραπεί η ταξινόμησή τους χωρίς την προσκόμιση ΔΤΕ:
Εφόσον προσκομιστούν σε ΚΤΕΟ για τεχνικό έλεγχο εντός της χορηγηθείσας προθεσμίας των 70 ημερών, διενεργείται εμπρόθεσμος έλεγχος, ενώ εάν προσέλθουν μετά τη λήξη της χορηγηθείσας προθεσμίας διενεργείται εκπρόθεσμος έλεγχος και καταβάλλεται το πρόσθετο ειδικό τέλος του άρθρου 5 του ν. 1350/1983, όπως ισχύει. Το χρονικό διάστημα για το οποίο το όχημα λογίζεται εκπρόθεσμο είναι από τη λήξη της χορηγηθείσας προθεσμίας έως την ημερομηνία διενέργειας του ελέγχου. Ο υπολογισμός της ημερομηνίας λήξης του εκδιδόμενου ΔΤΕ, ανεξαρτήτως του είδους των ελλείψεων που τυχόν διαπιστώνονται, γίνεται με έναρξη την ημερομηνία διενέργειας του ελέγχου.

8. Επιβατηγά οχήματα δημόσιας και ιδιωτικής χρήσης, μοτοσικλέτες και φορτηγά με ΜΑΜΦΟ ≤ 3,5 τόνων με αναγραφόμενη ημερομηνία ισχύος επί του ΔΤΕ ή με ημερομηνία υποχρέωσης για περιοδικό τεχνικό έλεγχο για πρώτη φορά τη Δευτέρα 14-12-2020 και μεταγενέστερα, ελέγχονται σύμφωνα με τη θεσμοθετημένη συχνότητα ελέγχου και τις κείμενες διατάξεις.

9. Επιβατηγά οχήματα δημόσιας και ιδιωτικής χρήσης, μοτοσικλέτες και φορτηγά με ΜΑΜΦΟ ≤ 3,5 τόνων για τα οποία έχει παραταθεί η διάρκεια ισχύος της Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων (ΚΕΚ) υποχρεούνται να εφοδιαστούν με νέα ΚΕΚ το αργότερο μέχρι τη λήξη της χορηγηθείσας παράτασης. Η νέα ΚΕΚ εκδίδεται σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις και η ημερομηνία επόμενου ελέγχου υπολογίζεται με αφετηρία την ημερομηνία έκδοσης της Κάρτας.

10. Η Υπηρεσία Υποστήριξης Πληροφορικής και Ηλεκτρονικών Συστημάτων, στην οποία κοινοποιείται το παρόν, παρακαλείται για την ανάρτηση της παρούσας εγκυκλίου στην ιστοσελίδα του Υπουργείου μας και συγκεκριμένα στη θέση Μεταφορές -> Τεχνικός Έλεγχος & Εγκαταστάσεις Εξυπηρέτησης Οχημάτων -> Τεχνικός Έλεγχος Οχημάτων -> COVID-19.

Δείτε την εγκύκλιο «εδώ».



Διαδώστε την σελίδα μας μέσω: