Νέα & ενημερώσεις

Από εδώ μπορείτε να ενημερώνεστε για όλες τις εξελίξεις γύρω από το όχημά σας και όχι μόνο! Όλες οι ενημερώσεις μας δημοσιοποιούνται και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας μας, για αυτό ακολουθήστε μας και στο social media της επιλογής σας.

Πίσω

0 Τι γίνεται με τα «γυρισμένα» χιλιόμετρα

Your vote is:
5.00 of 3 ψήφοι

 

Τι γίνεται με τα «γυρισμένα» χιλιόμετρα;

Αυτό που «καίει» πολλούς ιδιοκτήτες αλλά και εμπόρους μεταχειρισμένων αυτοκινήτων είναι το τι γίνεται στα  με τα αυτοκίνητα που τα κοντέρ τους έχουν «πειραχτεί», έτσι ώστε να ανέβει η αξία πώλησής τους.

Κι όχι μόνο αυτών που η μείωση του χιλιομετρητή τους έχει γίνει πρόσφατα αλλά και αυτών που έχει γίνει στο μακρινό παρελθόν.

Αν και στις διακηρυγμένες προθέσεις του Υπουργείου Μεταφορών ήταν να ελέγχεται στα ΚΤΕΟ όλο το ιστορικό των αυτοκινήτων σχετικά με τα καταγραφέντα χιλιόμετρα, έτσι όπως αυτό διαμορφώνεται από τους διαδοχικούς ελέγχους ΚΤΕΟ, κάτι τέτοιο δεν έχει ισχύσει μέχρι σήμερα.

Αυτό που ελέγχεται στα ΚΤΕΟ από 1 Ιουνίου 2018 είναι μόνο τα χιλιόμετρα που έχει σήμερα το αυτοκίνητο σε σχέση με αυτά του αμέσως προηγούμενου τεχνικού ελέγχου. Αν διαπιστωθεί από τον ελεγκτή ότι αυτά είναι μειωμένα τότε οφείλει να καταγράψει Σοβαρή Έλλειψη στο αυτοκίνητο και ο ιδιοκτήτης πρέπει να το οδηγήσει στο ΚΤΕΟ για επανέλεγχο εντός 20 ημερών κι αφού έχει ανεβάσει την ένδειξη του χιλιομετρητή τουλάχιστον ένα χιλιόμετρο περισσότερο από την ένδειξη του προηγούμενου τεχνικού ελέγχου.

Είναι όμως γνωστό ότι αυτή η ρύθμιση είναι προσωρινή, σε αναμονή της πλήρους οδηγίας για τον έλεγχο αυτής της σοβαρής έλλειψης και για την διαδικασία της διόρθωσής της.

Μαθαίνουμε ότι πολύ σύντομα

1) στα ΚΤΕΟ θα ελέγχεται ολόκληρο το ιστορικό χιλιομετρητή του οχήματος, το οποίο θα μεταφέρεται  αυτόματα στα ΚΤΕΟ από τον server του Υπουργείου Μεταφορών

2) Δεν θα εμφανίζεται ούτε στον ελεγκτή ΚΤΕΟ η πληροφορία για τα χιλιόμετρα που έχουν καταγραφεί σε προηγούμενο ή προηγούμενους  τεχνικούς ελέγχους

3) από το ΚΤΕΟ θα φωτογραφίζεται το κοντέρ του αυτοκινήτου και η φωτογραφία θα αποστέλλεται αμέσως στο Υπουργείο Μεταφορών και

4) η έλλειψη για την  των μειωμένων χιλιομέτρων θα καταχωρείται αυτόματα στο Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου χωρίς την παρέμβαση του ελεγκτή.

Ωραία και αποτελεσματικά ακούγονται όλα αυτά, αρκεί να απαντηθούν και τα ερωτήματα για τα πενταψήφια κοντέρ ή για τους χιλιομετρητές των ταξί που υπερβαίνουν συνήθως τα 999.999 χιλιόμετρα. Για τις περιπτώσεις δηλαδή που δεν εμπίπτουν στην κατηγορία της «εμφανούς παραποίησης (απάτης) για την μείωση η ψευδή καταγραφή της απόστασης που έχει διανύσει το όχημα».

Πηγή: kteonews.gr



Εκηβόλος ΑΕ Καιρός: ΙΣΤΙΑΙΑ