Κατηγορίες τεχνικού ελέγχου, διαδικασίες και δικαιολογητικά
Επιλέξτε το είδος του τεχνικού ελέγχου που σας ενδιαφέρει και ενημερωθείτε για το τι αφορά, για το πια διαδικασία θα πρέπει να ακολουθήσετε, καθώς και πια δικαιολογητικά είναι απαραίτητα να προσκομίσετε.
Αρχικός & Περιοδικός τεχνικός έλεγχος
Και οι δύο είναι πανομοιότυποι τεχνικοί έλεγχοι, ως προς το τεχνικό κομμάτι του ελέγχου, με διαφορά μόνο ως προς την συχνότητα.
Αρχικός τεχνικός έλεγχος είναι ο τεχνικός έλεγχος κάθε οχήματος που διενεργείτε για πρώτη φορά στα τέσσερα χρόνια από την ημερομηνία πρώτης (1ης) αδείας, για τα επιβατικά, φορτηγά, και τις μοτοσυκλέτες, τα οποία έχουν λάβει πρώτη άδεια στην χώρα μας, ή για οχήματα μεταχειρισμένα από το εξωτερικό τα οποία πρόκειται να ταξινομηθούν στην χώρα μας και να λάβουν Ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας, τα οποία έχουν υποχρέωση να διενεργήσουν αρχικό έλεγχο ως ανάριθμα.
Περιοδικός τεχνικός έλεγχος είναι ο τεχνικός έλεγχος στο οποίο υπόκεινται τα οχήματα μετά από τον αρχικό, ο οποίος έχει συχνότητα κάθε δύο (2) χρόνια, για τα επιβατικά, φορτηγά, και τις μοτοσυκλέτες, με ημερομηνία υποχρέωσης τεχνικού ελέγχου την ημερομηνία που αναγράφετε στο τελευταίο ισχύον δελτίου τεχνικού ελέγχου (ΔΤΕ).
Απαραίτητα δικαιολογητικά & διαδικασία
Για την αποφυγή πιθανής ταλαιπωρίας θα σας προτείναμε να ελέγξετε ότι όλα τα φώτα, φλας κλπ, λειτουργούν κανονικά. Επίσης, θα πρέπει να φροντίσετε το όχημα να είναι ώστε να είναι πιο εύκολος και γρήγορος ο έλεγχος του. Βεβαιωθείτε ότι το όχημα σας είναι εφοδιασμένο με: Τρίγωνο, Κιβώτιο Α’ βοηθειών (*Φαρμακείο), Πυροσβεστήρα (*Σε ισχύ), Ρεζέρβα (Σε καλή κατάσταση).
1. Ο πελάτης προσκομίζει το όχημά του στο ΙΚΤΕΟ «Εκηβόλος» AE, το οποίο και σταθμεύει στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο στάθμευσης για κάθε όχημα που καθορίζεται από πινακίδες σήμανσης (ΚΟΚ), και εισέρχεται στον χώρο αναμονής και εξυπηρέτησης πελατών.
2. Στη συνέχεια προσκομίζει στην γραμματεία τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τον έλεγχο.
Επιλέξτε κατηγορία οχήματος για να δείτε τι δικαιολογητικά θα χρειαστείτε:
3. Για τη διεξαγωγή των προβλεπόμενων τεχνικών ελέγχων το όχημα ανατίθεται σε συγκεκριμένο ελεγκτή, το οποίο εισάγει ο ίδιος στον διάδρομο ελέγχου, όπου διενεργείτε η διαδικασία τεχνικού ελέγχου όπως προβλέπει η ισχύουσα νομοθεσία.
4. Οι έλεγχοι διακρίνονται σε οπτικούς ελέγχους καθώς και ελέγχους μετρήσεων με τη χρήση κατάλληλου εξοπλισμού. Δείτε «εδώ» τα σημεία ελέγχου αναλυτά. Ο εξοπλισμός του ΙΚΤΕΟ «Εκηβόλος» AE, με τον οποίο πραγματοποιούνται οι τεχνικοί έλεγχοι, περιλαμβάνει την τελευταίας τεχνολογίας αυτόματη γραμμή ελέγχου, και τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές αυτόματης μηχανογράφησης και σύνδεσης με τους εξυπηρετητές του Υπουργείου μεταφορών (τερματικά).
5. Ο κεντρικός υπολογιστής του ΙΚΤΕΟ «Εκηβόλος» AE αξιολογεί τις μετρήσεις, τα αποτελέσματα των ελέγχων, τις ελλείψεις και τα προβλήματα που παρουσιάζει το όχημα. Η αυτόματη γραμμή τεχνικού ελέγχου περιλαμβάνει, δύο συσκευές ανάλυσης καυσαερίων (βενζίνης, πετρελαίου), ένα συγκλισιόμετρο, ένα αναρτισερόμετρο, ένα φρενόμετρο, ένα φωτόμετρο και το υδραυλικό τζογόμετρο λάκκου για τους οπτικούς ελέγχους, και ομοίως μια συσκευή ανάλυσης καυσαερίων βενζίνης, ένα φρενόμετρο, ένα φωτόμετρο και το ανυψωτικό οπτικού ελέγχου η αντίστοιχη αυτόματη γραμμή ελέγχου για τα δίκυκλα οχήματα. Όλα τα παραπάνω λαμβάνουν πιστοποιητικά και διακριβωτικά έγγραφα κάθε χρόνο.
6. Μετά την ολοκλήρωση του τεχνικού ελέγχου, στο γραφείο των ελεγκτών, ο ελεγκτής εκτυπώνει το δελτίο τεχνικού ελέγχου (ΔΤΕ) όπου θα υπάρχουν όλες οι απαραίτητες πληροφορίες και τα αποτελέσματα των ελέγχων. Ο αρμόδιος ελεγκτής υπογράφει και σφραγίζει το δελτίο τεχνικού ελέγχου (ΔΤΕ) με την σφραγίδα της εταιρείας (υπογράφεται επίσης και από τον προσκομίζοντα το όχημα για έλεγχο), και οδηγεί το όχημα σε ειδικό διαμορφωμένο χώρο στάθμευσης των ελεγχθέντων οχημάτων από όπου ο πελάτης θα παραλάβει το όχημα του.
7. Κατόπιν ο ελεγκτής ενημερώνει τον πελάτη για τις καταγεγραμμένες ελλείψεις η όχι, που σημειώθηκαν κατά τον Τεχνικό έλεγχο. Ο πελάτης καλείται να υπογράψει στο δελτίο τεχνικού ελέγχου (ΔΤΕ) ότι έλαβε γνώση των αποτελεσμάτων του ελέγχου, καθώς και τις υποχρεώσεις που έχει να ολοκληρώσει.
8. Ο πελάτης ενημερώνει την γραμματεία, πριν την έκδοση του παραστατικού, εάν επιθυμεί τιμολόγιο ή απόδειξη καθώς και εάν επιθυμεί να πληρώσει με κάρτα ή μετρητά. Εφόσον ο πελάτης επιθυμεί τιμολόγιο θα πρέπει γνωρίζετε τα εξής φορολογικά στοιχεία του ιδιοκτήτη: ΑΦΜ, Δραστηριότητα και ΔΟΥ. Αφού ολοκληρωθεί η συναλλαγή παραλαμβάνει το όχημά του και μπορεί να αποχωρήσει από τις εγκαταστάσεις μας.
Επεξήγηση δελτίου τεχνικού ελέγχου & Επανέλεγχος
Μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου, ο ιδιοκτήτης του οχήματος ενημερώνεται για τα αποτελέσματα του ελέγχου. Η ενημέρωση είναι γραπτή μέσω του δελτίο τεχνικού ελέγχου (ΔΤΕ), αλλά και προφορική από τον ελεγκτή που διενήργησε τον έλεγχο. Ο έλεγχος χαρακτηρίζεται με έναν από τους παρακάτω όρους, όσον αφορά στο αποτέλεσμά του. Κατά τον τεχνικό έλεγχο εξετάζονται όλα τα σημεία που ορίζονται από την Υπουργική απόφαση «44800*».
Οι διαπιστούμενες ελλείψεις διαβαθμίζονται σε:
- Δευτερεύουσες ελλείψεις
- Σοβαρές ελλείψεις
- Επικίνδυνες ελλείψεις
Κατά τη διενέργεια κάθε τεχνικού ελέγχου, καθορίζεται και σημειώνεται στο εκδιδόμενο δελτίο τεχνικού ελέγχου (ΔΤΕ), ο χρόνος του επόμενου περιοδικού ελέγχου ή επαναληπτικού ελέγχου (επανελέγχου), με εξαίρεση την περίπτωση διαπίστωσης επικίνδυνων ελλείψεων, όπου δεν καθορίζεται χρόνος επανελέγχου.
Επιτυχής. Τεχνικός έλεγχος κατά τον οποίο δεν διαπιστώθηκαν ελλείψεις
Κατά τον έλεγχο δεν διαπιστώθηκαν ελλείψεις. Ο ιδιοκτήτης του οχήματος ή ο εξουσιοδοτημένος από αυτόν προσκομίζον παραλαμβάνει το δελτίο τεχνικού ελέγχου (ΔΤΕ) και στην πινακίδα του οχήματος επικολλάται το ενδεικτικό σήμα τεχνικού ελέγχου (ΕΣΤΕ).
Δευτερεύουσες ελλείψεις. Τεχνικός έλεγχος κατά τον οποίο διαπιστώθηκαν δευτερεύουσες ελλείψεις
Κατά τον έλεγχο διαπιστώθηκαν ελλείψεις, οι οποίες όμως δεν είναι κρίσιμες για την ασφαλή οδήγηση του οχήματος ή γενικότερα διαπιστώθηκαν ελλείψεις οι οποίες σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία δεν χρήζουν άμεσης αποκατάστασης. Ο ιδιοκτήτης το οχήματος ή ο εξουσιοδοτημένος από αυτόν προσκομίζον υπογράφει ότι έλαβε γνώση των ελλείψεων και οφείλει να εξαλείψει τις δευτερεύουσες ελλείψεις μέσα στο εύλογο χρονικό διάστημα των δύο μηνών από την ημερομηνία ελέγχου, και το όχημά του θα ελεγχθεί στον επόμενο περιοδικό έλεγχο. Παραλαμβάνει το δελτίο τεχνικού ελέγχου (ΔΤΕ) στο οποίο αναφέρονται με σαφήνεια οι δευτερεύουσες ελλείψεις και στην οπίσθια πινακίδα του οχήματος επικολλάται το ενδεικτικό σήμα τεχνικού ελέγχου (ΕΣΤΕ).
Σοβαρές ελλείψεις. Τεχνικός έλεγχος κατά τον οποίο διαπιστώθηκαν σοβαρές ελλείψεις
Κατά τον έλεγχο του οχήματος διαπιστώθηκαν ελλείψεις που ναι μεν δεν κάνουν απαγορευτική την συνέχιση της οδήγησης του οχήματος, αλλά πρέπει να εξαλειφθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα. Ο ιδιοκτήτης το οχήματος ή ο εξουσιοδοτημένος από αυτόν προσκομίζον υπογράφει ότι έλαβε γνώση των ελλείψεων οφείλει και να το προσκομίσει για επανέλεγχο αυστηρά μέσα σε 20 ημέρες, ή σε 30 ημέρες, καθώς ο τεχνικός διευθυντής του ΚΤΕΟ αξιολογήσει ότι η έλλειψη είναι τέτοια που δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί μέσα σε 20 ημέρες.
Ο ιδιοκτήτης του οχήματος παραλαμβάνει το δελτίο τεχνικού ελέγχου (ΔΤΕ) στο οποίο σημειώνονται με σαφήνεια οι σοβαρές ελλείψεις και στο οποίο αναγράφεται η καταληκτική ημερομηνία επόμενου ελέγχου. Στην πινακίδα του οχήματος δεν επικολλάται ενδεικτικό σήμα τεχνικού ελέγχου (ΕΣΤΕ).
Επικίνδυνες ελλείψεις. Τεχνικός έλεγχος κατά τον οποίο διαπιστώθηκαν επικίνδυνες ελλείψεις
Αν διαπιστωθούν επικίνδυνες ελλείψεις στο όχημα, τότε το όχημα απαγορεύεται να κινείται. Ο ιδιοκτήτης του οχήματος παραλαμβάνει δελτίο τεχνικού ελέγχου (ΔΤΕ) στο οποίο αναγράφονται με σαφήνεια οι ελλείψεις , αλλά δεν καθορίζεται ημερομηνία επόμενου ελέγχου. Εφόσον το όχημα απαγορεύεται να κινείται, το πότε θα εξαλειφθούν οι επικίνδυνες ελλείψεις αφορά αποκλειστικά τον ιδιοκτήτη του.
Επίσης η ΙΚΤΕΟ «Εκηβόλος» AE παραδίδει στον ιδιοκτήτη του οχήματος και ένα ακόμα έντυπο, με το οποίο τον ενημερώνει ότι οφείλει να μην κινεί το αυτοκίνητό του και να παραδώσει τις πινακίδες κυκλοφορίας του στην αρμόδια αρχή. Επίσης η ΙΚΤΕΟ «Εκηβόλος» AE ενημερώνει και την αρμόδια υπηρεσία της τροχαίας για το ότι το συγκεκριμένο όχημα απαγορεύεται να κυκλοφορεί, προκειμένου εκείνη να προχωρήσει στις δικές της ενέργειες. Εννοείται βέβαια, ότι πριν ο ιδιοκτήτης του οχήματος το βγάλει πάλι σε κυκλοφορία και εφόσον έχουν εξαλειφθεί οι επικίνδυνες ελλείψεις, πρέπει να το προσκομίσει πάλι για τεχνικό έλεγχο στο ΙΚΤΕΟ «Εκηβόλος» AE, προκειμένου να παραλάβει δελτίο τεχνικού ελέγχου (ΔΤΕ) το οποίο να του επιτρέπει την κυκλοφορία.
Επανέλεγχος. Ο επανέλεγχος διενεργείτε στα οχήματα που κατά τον τελευταίο τεχνικό έλεγχο διαπιστώθηκαν σοβαρές ή επικίνδυνες ελλείψεις.
Εκούσιος τεχνικός έλεγχος
Ο Εκούσιος Τεχνικός Έλεγχος είναι ένας προαιρετικός τεχνικός έλεγχος του οχήματος, που διενεργείται στο ΙΚΤΕΟ «Εκηβόλος» AE μετά από αίτηση του ιδιοκτήτη του. Σκοπό έχει την ενημέρωσή του για την τεχνική κατάσταση του οχήματος.
Μπορεί να διενεργηθεί τόσο σε οχήματα ταξινομημένα στην χώρα μας, που δεν έχουν την υποχρέωση υποβολής σε περιοδικό τεχνικό έλεγχο (π.χ. διαθέτουν ισχύον Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου), όσο και σε οχήματα ταξινομημένα σε άλλα Κράτη Μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή σε Τρίτες Χώρες.
Διενεργείται σε ένα ή περισσότερα από τα συστήματα του οχήματος με εφαρμογή των σημείων ελέγχου και των κριτηρίων καταλληλότητας της Υπουργικής απόφασης 12078/1343 (ΦΕΚ 435Β’ 3/3/2004). Ο Τεχνικός Έλεγχος του οχήματος περιλαμβάνει:
- Έλεγχο καυσαερίων.
- Έλεγχο του συστήματος πέδησης.
- Έλεγχο του συστήματος διεύθυνσης.
- Έλεγχο της κατάστασης του πλαισίου και του αμαξώματος.
- Έλεγχο του κινητήρα και των αξόνων μετάδοσης της κίνησης.
- Έλεγχο των ελαστικών, των τροχών και της ανάρτησης
- Έλεγχο των φώτων.
- Έλεγχος του λοιπού εξοπλισμού.
Για τον Εκούσιο Τεχνικό Έλεγχο είναι απαραίτητα τα παρακάτω δικαιολογητικά:
- Την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος.
- Την αστυνομική ταυτότητα του προσκομίζοντος το όχημα
*Ή οποιοδήποτε άλλο στοιχείο που εναλλακτικά μπορεί να γίνει αποδεκτό για την ταυτοπροσωπία , σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, όπως διαβατήριο, άδεια οδήγησης, άδεια παραμονής, κτλ. - Το δελτίο του προηγούμενου τεχνικού ελέγχου (ΔΤΕ), εφόσον το όχημα έχει την σχετική υποχρέωση.
*την περίπτωση που δεν προσκομίζεται το (ΔΤΕ), τότε τα στοιχεία του προηγούμενου ελέγχου αντλούνται από το μηχανογραφικό σύστημα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Το ΙΚΤΕΟ «Εκηβόλος» AE μετά την διενέργεια του ελέγχου εκδίδει το πρακτικό εκούσιου τεχνικού ελέγχου (ΠΕΤΕ), το οποίο όμως δεν επέχει θέση Δελτίου Τεχνικού Ελέγχου. Δηλαδή ένας έκτακτος εκούσιος έλεγχος δεν απαλλάσσει τον κάτοχο του οχήματος από την υποχρέωσή του για τον τακτικό τεχνικό έλεγχο στις προβλεπόμενες ημερομηνίες.
*Ο εκούσιος τεχνικός έλεγχος δρα και ως προληπτικός έλεγχος, αφού μπορεί να διαπιστώσει μια μελλοντική φθορά ή βλάβη τόσο έγκαιρα έτσι ώστε να ελαχιστοποιήσει το κόστος αποκατάστασης.
Εκούσιος τεχνικός έλεγχος οχημάτων με αριθμό κυκλοφορίας εξωτερικού
Για οχήματα με "ξένο" αριθμό κυκλοφορίας, και βάση της ισχύουσες νομοθεσίες, η ΙΚΤΕΟ «Εκηβόλος» AE προσφέρει την δυνατότητα του εκούσιου τεχνικού ελέγχου είτε προαιρετικά είτε για οχήματα που λήγει η ημερομηνία τεχνικού ελέγχου τους ενώ είναι στην Ελλάδα και ζητούν έλεγχο από την χώρα τους για ανανέωση συμβολαίου ασφαλείας.
*Τα οχήματα αυτά, όταν επιστρέψουν στην χώρα προέλευσής τους υποχρεούνται να διενεργήσουν τεχνικό έλεγχο εκ νέου.
Έλεγχος διασκευής Φυσικού Αερίου & Υγραερίου
Σύμφωνα με την Υπουργική απόφαση 18586/698 (ΦΕΚ 411Β’ 23/03/2000) του Υπουργείου μεταφορών θεσμοθετήθηκε η δυνατότητα χρησιμοποίησης και του υγραερίου (LPG*) για την κίνηση βενζινοκίνητων οχημάτων, και με την Υπουργική απόφαση 10852/715/14 (ΦΕΚ 1466Β’ 05/06/2014) του Υπ. Μεταφορών θεσμοθετήθηκε η δυνατότητα χρησιμοποίησης και του πεπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG*) για την κίνηση βενζινοκίνητων οχημάτων.
Η διασκευή μπορεί να γίνει μόνο σε συνεργείο που διαθέτει άδεια τοποθέτησης και επισκευής συστημάτων τροφοδοσίας και λειτουργίας κινητήρων αυτοκινήτων με αέρια καύσιμα, και από πιστοποιημένο τεχνίτη συσκευών αερίου καυσίμου για την κίνηση αυτοκινήτου.
Μετά την διασκευή και το αργότερο σε ένα μήνα, στο όχημα πρέπει να διενεργηθεί ειδικός τεχνικός έλεγχος από ΚΤΕΟ για την έγκριση της διασκευής, ώστε να ενημερωθεί η άδεια κυκλοφορίας του, ότι χρησιμοποιούμενο καύσιμο είναι και το φυσικό αέριο. Για τον έλεγχο αυτό ο ιδιοκτήτης του οχήματος υποβάλει στο ΙΚΤΕΟ «Εκηβόλος» AE τα κάτωθι δικαιολογητικά:
- Την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος.
- Την αστυνομική ταυτότητα του προσκομίζοντος το όχημα
*Ή οποιοδήποτε άλλο στοιχείο που εναλλακτικά μπορεί να γίνει αποδεκτό για την ταυτοπροσωπία , σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, όπως διαβατήριο, άδεια οδήγησης, άδεια παραμονής, κτλ. - Το δελτίο του προηγούμενου τεχνικού ελέγχου (ΔΤΕ), εφόσον το όχημα έχει την σχετική υποχρέωση.
*την περίπτωση που δεν προσκομίζεται το (ΔΤΕ), τότε τα στοιχεία του προηγούμενου ελέγχου αντλούνται από το μηχανογραφικό σύστημα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. - Υπεύθυνη Δήλωση του τεχνικού που διενέργησε την διασκευή, σύμφωνη με την ισχύουσα Υπουργική απόφαση.
- Δήλωση Συμμόρφωσης της συσκευής πεπιεσμένου φυσικού αερίου.
- Παραστατικά (αποδείξεις – τιμολόγια) για την αγορά και τοποθέτηση των εξαρτημάτων πεπιεσμένου φυσικού αερίου.
Ο έλεγχος περιλαμβάνει ότι και ο κανονικός τεχνικό έλεγχος με την διαφορά θα ελέγχουν εκτενέστερα τα παρακάτω:
- Έλεγχος καυσαερίων
- Οπτικός έλεγχος της εγκατάστασης πεπιεσμένου φυσικού αερίου, αν είναι σύμφωνη με την ισχύουσα νομοθεσία, και την δήλωση του εγκαταστάτη
- Έλεγχος διαρροών του συστήματος
Αν ο έλεγχος είναι επιτυχής, εκδίδεται Πρακτικό Ελέγχου Διασκευασμένου Οχήματος, το οποίο αποστέλλεται στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών, ώστε να ενημερωθεί η Άδεια Κυκλοφορίας.
Γνωρίζετε ότι..
Από τον Ιανουάριο του 2013 βάσει των Υπουργικών Αποφάσεων 24996/2840 (ΦΕΚ 1123Β’ 3/6/2011) και 41557/5065 (ΦΕΚ 2200Β’ 6/4/2013), όλα τα ΙΚΤΕΟ υποχρεούνται να φωτογραφίζουν όλα τα οχήματα που προσέρχονται για Τεχνικό Έλεγχο, με σταθερές και φορητές κάμερες. Όλες αυτές οι φωτογραφίες αποστέλλονται μαζί με τα δεδομένα των ελέγχων (μετρήσεις, ελλείψεις, αποτέλεσμα ελέγχου) στο Υπουργείο Μεταφορών, μέσω online μηχανογραφικού συστήματος, αμέσως μετά την εκτύπωση του δελτίου τεχνικού ελέγχου (ΔΤΕ).
Διάρκεια τεχνικού ελέγχου
Με την Υπουργική απόφαση 20398/2177 (ΦΕΚ 1469Β’ 03/05/2012) του Υπουργείου Μεταφορών καθορίστηκε ο ελάχιστος χρόνος διεξαγωγής του τεχνικού ελέγχου για κάθε κατηγορία οχήματος. Ο χρόνος αυτός καταγράφεται από το μηχανογραφικό σύστημα του ΙΚΤΕΟ, και ξεκινάει με την λήψη της πρώτης φωτογραφίας από την σταθερή κάμερα, κατά την είσοδο του οχήματος στην γραμμή ελέγχου, και λήγει με την εκτύπωση του δελτίου τεχνικού ελέγχου (ΔΤΕ) του οχήματος.
Κατηγορία Οχήματος | Ελάχιστος χρόνος ελέγχου |
---|---|
Μοτοποδήλατα έως 49 ㎤ | 12' λεπτά |
Μοτοσυκλέτες ≥ 50 ㎤ | 12' λεπτά |
Επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης (ΕΙΧ) | 20' λεπτά |
Επιβατικά οχήματα δημόσιας χρήσης (ΕΔΧ) | 20' λεπτά |
Φορτηγά οχήματα με μικτή μάζα έως 3500 κιλά (ΦΙΧ) | 20' λεπτά |
Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων (K.E.K.)

Η Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων είναι ενσωματωμένη στο δελτίο τεχνικού ελέγχου (ΔΤΕ) βάση (ν.3897/2010) και έχει ισχύ από την αναγραφόμενη σε αυτό ημερομηνία έκδοσης μέχρι, ένα (1) χρόνο για το επιβατικά οχήματα (ΕΙΧ), έξι (6) μήνες για τα ταξί ενώ τα δίκυκλα δεν έχουν καμία υποχρέωση για έκδοση (ΚΕΚ). Περισσότερα «εδώ»