Νέα & ενημερώσεις

Από εδώ μπορείτε να ενημερώνεστε για όλες τις εξελίξεις γύρω από το όχημά σας και όχι μόνο! Όλες οι ενημερώσεις μας δημοσιοποιούνται και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας μας, για αυτό ακολουθήστε μας και στο social media της επιλογής σας.

  • 0 Κάθε χρόνο να περνούν από τεχνικό έλεγχο τα παλαιά αυτοκίνητα εξετάζει το Υπουργείο

    5.00 of 1 ψήφοι

      Κάθε χρόνο αντί για δύο να περνούν από ΚΤΕΟ τα παλαιά αυτοκίνητα εξετάζουν τα στελέχη του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Η ακριβής ηλικία των οχημάτων δεν έχει ακόμη ξεκαθαρίσει καθώς οι προτάσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων είναι δύο και η μία αφορά σε οχήματα με ηλικίες πάνω από 10 έτη (δηλαδή οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν το 2010) και η δεύτερη αφορά σε οχήματα με ηλικία άνω των 15 ετών (δηλαδή οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν το 2005). Οι συγκεκριμένες προτάσεις έχουν πέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων μεταξύ των στελεχών από συναρμόδια Υπουργεία που ασχολούνται με το μέλλον της αυτοκίνησης και την ανανέωση του στόλου των οχημάτων ενώ επίσης σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στον έλεγχο των ΚΤΕΟ  ώστε να περνούν πραγματικά τα οχήματα που πρέπει ενώ όσα είναι επικίνδυνα να κόβονται! Η έλευση από τα ΚΤΕΟ κάθε χρόνο για τα οχήματα με ηλικίες 10 ή 15 ετών θα αποτελέσει και μάλλον το πρώτο αντικίνητρο για τους κατόχους των παλαιών, ρυπογόνων και επικίνδυνων αυτοκινήτων ώστε να αποκτήσουν κάποιο νεότερο. Βήκας: «Στα περισσότερα ευρωπαϊκά κράτη ο τεχνικός έλεγχος πυκνώνει» Σε ερώτησή μας σχετικά με το θέμα της έλευσης από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο για τα παλαιά αυτοκίνητα ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ κ. Κωνσταντίνος Βήκας ανέφερε στο Newsauto.gr ότι: «Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ιδιωτικών ΚΤΕΟ χαιρετίζει την προοπτική αυτή. Πριν βιαστούν μερικοί ίσως να αντιδράσουν συνδέοντας τα επιχειρηματικά οφέλη των ΚΤΕΟ με τέτοια απόφαση, ας προσέξουμε λίγο τι ισχύει και για ποιους λόγους στα υπόλοιπα κράτη μέλη της ΕΕ. Η ευρωπαϊκή νομοθεσία λοιπόν προβλέπει την υποχρέωση των ιδιοκτητών οχημάτων να προσκομίζουν τα οχήματα τους στα ΚΤΕΟ, για αρχικό έλεγχο έως την συμπλήρωση 4 ετών από την 1η ημερομηνία κυκλοφορίας και εν συνεχεία, έως κάθε 2 χρόνια μετά. Στα περισσότερα ευρωπαϊκά κράτη ο τεχνικός έλεγχος πυκνώνει εξ’ αρχής προβλέποντας πυκνότερους τεχνικούς ελέγχους ενώ σε κάθε περίπτωση δίδεται ιδιαίτερη έμφαση στα πιο γερασμένα χρονολογικά ή πιο επιβαρυμένα χιλιομετρικά οχήματα με το σκεπτικό ότι στατιστικώς τα οχήματα αυτά λόγω γήρατος ή συχνότερης μετακίνησης φθείρονται πιο γρήγορα και πιο συχνά, δημιουργούν κίνδυνο για στην οδική ασφάλεια και το περιβάλλον και άρα επιβάλλεται ο συχνότερος τεχνικός έλεγχος τους. Η χώρα μας αποτελεί μία από τις λίγες εξαιρέσεις αφού εξαντλεί χρονολογικά τα περιθώρια άσχετα αν τα ευρήματα υποδεικνύουν αναγκαιότητα τακτικότερων ελέγχων αυτών των οχημάτων. Πρέπει όλοι μας να αντιληφθούμε επιτέλους κάποια στιγμή ότι ο έλεγχος ΚΤΕΟ δεν αποτελεί φοροεισπρακτικό μέσο αλλά κοινωνικό λειτούργημα καθώς τα κακώς συντηρημένα οχήματα απειλούν την ζωή όλων μας, πεζών και οδηγών. Σε κάθε περίπτωση ο ρόλος του ΚΤΕΟ αποτελεί συμβουλευτική διαδικασία προς τους πολίτες ως προς την πρόληψη ατυχημάτων και προάσπισης της ανθρώπινης ζωής αλλά παράλληλα και της τσέπης του καθενός ιδιοκτήτη αφού έχει αποδειχτεί ότι οι όποιες βλάβες στα οχήματα επισκευάζονται ευκολότερα και πιο ανέξοδα όταν εντοπίζονται στο ξεκίνημα τους. Άρα, συμπερασματικά τεκμηριώνεται η άποψη ότι το ΚΤΕΟ προστατεύει αφενός την ανθρώπινη ζωή και ενισχύει αφετέρου τα οικονομικά οφέλη των ιδιοκτητών οχημάτων.» Ελεγκτές «Ράμπο» και από το υπουργείο Μεταφορών Ο στόχος πάντως που έχει θέσει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την ανανέωση του στόλου των οχημάτων περιλαμβάνει και την ενεργοποίηση μηχανισμών ελέγχου για τα ΚΤΕΟ όπου τα τελευταία χρόνια φαίνεται ότι όλα τα οχήματα που περνούν από τεχνικό έλεγχο είναι σε άριστη κατάσταση με αποτέλεσμα να κόβονται ελάχιστα οχήματα με Επικίνδυνες Ελλείψεις! Να υπενθυμίσουμε πως όπως αποκάλυψε το Newsauto.gr το 2017 στην Ελλάδα «κόπηκαν» μόλις 45 αυτοκίνητα σε περίπου 2 εκατ. τεχνικούς ελέγχους ενώ το 2016 σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε στην διάθεσή μας μόλις 46 αυτοκίνητα «κόπηκαν» σε 1,9 εκατ. τεχνικούς ελέγχους και  το 2015 «κόπηκαν» 68 αυτοκίνητα σε σχεδόν 2 εκατ. ελέγχους. Επίσης σύμφωνα με τα στοιχεία του στόλου κυκλοφορούντων οχημάτων διαπιστώνει κανείς πως σε σύνολο 4,6 εκατ. οχημάτων, εκ των οποίων το 50% πρέπει να περνά κατά μέσο όρο από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο, θα έπρεπε να ελέγχονται 2,5 εκατ. οχήματα ετησίως αλλά αντ’ αυτού από τα ΚΤΕΟ πέρασαν μόλις ούτε 2 εκατ. οχήματα το 2017. Πέραν των οχημάτων με τις επικίνδυνες ελλείψεις που ήταν μόλις 47 το 2017 καταγράφηκαν 95.154 οχήματα με σοβαρές ελλείψεις έναντι 75.265 οχημάτων το 2016 και 105.025 αυτοκινήτων το 2015. Δηλαδή το 2017 μόλις το 4,77% του στόλου των οχημάτων που επισκέφθηκαν κάποιο ΚΤΕΟ «έφυγαν» με σοβαρές ελλείψεις και αναγκαστικά έπρεπε να ξαναπεράσουν από τεχνικό έλεγχο. Τα γερμανικά ΚΤΕΟ «κόβουν» 9,8 εκατ. αυτοκίνητο τον χρόνο! Η Γερμανία αποτελεί μία χώρα πρότυπο για τους ελέγχους ΚΤΕΟ, όπως επίσης και άλλα ευρωπαϊκά κράτη. Ωστόσο το εντυπωσιακό για μια χώρα με πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αποτελεί το γεγονός πως το ποσοστό των οχημάτων που «κόβονται» από τα γερμανικά ΚΤΕΟ ανέρχεται σε 35,5%! Ειδικότερα σε 27,6 εκατ. ελέγχους που πραγματοποίησαν τα γερμανικά ΚΤΕΟ «κόπηκαν» σχεδόν 9,8 εκατ. οχήματα με 2,67 βλάβες κατά μέσο όρο! Και να είστε σίγουροι πως οι έλεγχοι στα γερμανικά ΚΤΕΟ πραγματοποιούνται για να διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα η οδική ασφάλεια αλλά και η προστασία του περιβάλλοντος ενώ παράλληλα να λειτουργούν όλες οι επιχειρήσεις από τον κλάδο αυτοκινήτου που περιλαμβάνει τα συνεργεία, τα φανοποιεία, την πώληση ανταλλακτικών αλλά και ελαστικών που αποφέρουν τεράστια έσοδα στη γερμανική οικονομία… Πηγή: newsauto.gr   Γιατί είναι ανάγκη να αλλάξει ο στόλος στην Ελλάδα; “Οι λαμαρίνες των παλιών αυτοκινήτων είναι πιο σκληρές και ανθεκτικές”. “Τα καινούργια αυτοκίνητα είναι… ψεύτικα, πλαστικά”. Πόσες φορές έχουμε ακούσει τις συγκεκριμένες εκφράσεις κυρίως από μεγαλύτερους σε ηλικία ανθρώπους. Τι ισχύει όμως πραγματικά; Ο ανεξάρτητος οργανισμός δοκιμών αυτοκινήτων  EuroNCAP με τα αναγνωρισμένα απο όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τα Ευρωπαϊκά κράτη, crash test γιόρτασε στα τέλη του 2017, τα 20 χρόνια δοκιμών. Με την ευκαιρία αυτή, πήρε ένα Rover 100 του 1997 αλλά και ένα σύγχρονο αυτοκίνητο της ίδιας κατηγορίας, το Honda Jazz και προχώρησε στη καθιερωμένη δοκιμή με ταχύτητα 60 km/h. Τα αποτελέσματα είναι ενδεικτικά: Το Rover δεν καταφέρνει να προστατεύσει τους επιβάτες του, παρότι διαθέτει αερόσακους. Τα ανδρείκελα του crash test στο εσωτερικό δεν συγκρατούνται σωστά με αποτέλεσμα να είναι τόσο άσχημα παραμορφωμένα, ενώ ο κινητήρας συνθλίβει ζωτικά όργανα. Οι πόρτες μετά το χτύπημα μπλοκάρουν καθιστώντας δύσκολη για τα πληρώματα έκτακτης ανάγκης τον απεγκλωβισμό. Γενικά οι καμπίνα των επιβατών παραμορφώνεται πολύ… Τα αντίστοιχα ανδρείκελα του καινούργιου Honda θα πρέπει να… αισθάνονται πολύ καλύτερα. Παρότι το αμάξωμα συντρίβεται, οι αερόσακοι τύπου κουρτίνας βοηθούν σαν μαξιλάρι τον οδηγό, ενώ οι «εικονικοί» επιβάτες δείχνουν σχεδόν ανέπαφοι από λαμαρίνες, κινητήρα κλπ. Οι δυνάμεις της σύγκρουσης δεν φαίνεται να περνούν μπροστά από το παρμπρίζ.     Σημειώστε πως το ποσοστό των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων έχει μειωθεί σημαντικά τα τελευταία 20 χρόνια και αυτό οφείλεται κυρίως στην πιο αυξημένη ασφάλεια των αυτοκινήτων. Για την πλήρη εξάλειψη των θανάτων, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ψάχνουν μέσω των αυτόνομων χαρακτηριστικών (αυτόνομη οδήγηση κλπ)να ελαχιστοποιήσουν τις πιθανότητες του ανθρώπινου λάθους.

  • 0 Τέλη κυκλοφορίας 2020

    5.00 of 2 ψήφοι

    Τέλη κυκλοφορίας 2020 Αναρτήθηκαν στο TAXISnet τα ειδοποιητήρια για τα τέλη κυκλοφορίας 2020 και οι ιδιοκτήτες οχημάτων μπορούν και χωρίς κωδικούς να μπουν και να κάνουν την εκτύπωση των ειδοποιητηρίων. Μπορείτε μέσα από την σελίδα μας να βρείτε όλες της απαραίτητες πληροφορίες, δείτε «εδώ» αλλά και να τυπώσετε τα τέλη σας. Έχετε πρόχειρο το ΑΦΜ σας και τον Αριθμός Κυκλοφορίας του οχήματός σας.

  • 0 Γυρισμένα χιλιόμετρα και τεχνικός έλεγχος οχημάτων. Πράξη 2η

    4.33 of 3 ψήφοι

      Γυρισμένα χιλιόμετρα και τεχνικός έλεγχος οχημάτων (Ενημέρωση 31.10.2019)   Με νέα εγκύκλιο, που έστειλε στις 21/10/2019 σε όλα τα ΚΤΕΟ, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προαναγγέλλει την κατάργηση της Σοβαρής Έλλειψης για την παραποίηση των οδομετρητών σε αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες. Η σχετική απόφαση έχει ήδη υπογραφεί από τον αρμόδιο υπουργό και αναμένεται πολύ σύντομα η δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Στα δελτία τεχνικού ελέγχου θα σημειώνεται πλέον μια απλή παρατήρηση, ότι ο χιλιομετρητής του οχήματος έχει μειωθεί μεταξύ δύο διαδοχικών ελέγχων, ενώ θα συνεχίσει να τυπώνεται όλο το ιστορικό των ενδείξεων του οδομετρητή. Καταργούνται οι βεβαιώσεις για την επαναφορά των οδομετρητών σε ενδείξεις με βάση τα τεκμαρτά χιλιόμετρα που είχαν ορίσει οι προηγούμενες αποφάσεις του Υπουργείου και κατά συνέπεια δεν χρειάζονται και οι επισκέψεις των σημερινών ιδιοκτητών των αυτοκινήτων στους «κοντερατζήδες». Η δυνατότητα του κάθε πολίτη να προσφύγει στην δικαιοσύνη για ποινικές κυρώσεις στον υπεύθυνο της απάτης σχετικά με την μείωση του οδομετρητή, εννοείται ότι εξακολουθεί να ισχύει, αλλά και δεν θα μπορούσε να καταργηθεί άλλωστε. Μετά από έναν οργασμό ΦΕΚ και ερμηνευτικών – διευκρινιστικών εγκυκλίων που αναστάτωσαν τις ζωές πολλών ιδιοκτητών αυτοκινήτων, των υπαλλήλων των ΚΤΕΟ, των εμπόρων αυτοκινήτων και που έδωσαν καλό μεροκάματο στους «τεχνίτες οργάνων», τα ΚΤΕΟ επιστρέφουν στην κανονικότητα. Δείτε παρακάτω την εγκύκλιο για την κατάργηση των Σοβαρών Ελλείψεων στα ΚΤΕΟ σχετικά με την μείωση των οδομετρητών «εδώ». Δείτε εδώ την νέα νομοθεσία (31.10.2019) που καταργεί την Σοβαρή έλλειψη στα γυρισμένα χιλιόμετρα «εδώ». Πηγή kteonews.gr

  • 0 Γίνε ο ήρωας του Παναγιώτη – Ραφαήλ

    • Γενικά
    • από ΙΚΤΕΟ Εκηβόλος
    • 15-10-2019
    5.00 of 2 ψήφοι

      Ο μικρός Παναγιώτης-Ραφαήλ Γλωσσιώτης ταλαιπωρείται από μια σπάνια αρρώστια, την νωτιαία μυική ατροφία τύπου 1. Από τη γέννηση του το 18 μηνών αγοράκι δίνει τη δική του μάχη για τη ζωή. Η συγκεκριμένη ασθένεια χαρακτηρίζεται από απώλεια των κινητικών νευρώνων στον νωτιαίο μυελό και το κατώτερο εγκεφαλικό στέλεχος, με αποτέλεσμα τη σοβαρή και επιδεινούμενη μυϊκή ατροφία και αδυναμία. Οι γονείς του ζητούν την βοήθεια όλων, προκειμένου το παιδάκι να μεταβεί στην Αμερική και να παλέψει για μια καλύτερη ζωή. Να υποβληθεί σε γονιδιακή θεραπεία σε νοσοκομείο της Βοστώνης. Το κόστος της θεραπείας είναι πολύ μεγάλο και αγγίζει τα 3000000 ευρώ. Φυσικά οι γονείς του αδυνατούν να καλύψουν το συγκεκριμένο ποσό, ενώ και οι δυο αιτήσεις που υπέβαλε η οικογένεια στο Ανώτατο Υγειονομικό Συμβούλιο του ΕΟΠΥΥ απορρίφθηκαν. Το παιδί λαμβάνει ήδη ενέσιμη θεραπεία για τη νωταία μυική ατροφία η οποία καλύπτεται πλήρως από τον ΕΟΠΥΥ – πρόκειται για την εγκεκριμένη, από τις αμερικανικές και ευρωπαϊκές αρχές, δραστική ουσία nusinersen. Σε ό,τι αφορά τη γονιδιακή θεραπεία, αυτή μπορεί να πραγματοποιηθεί μέχρι να γίνει το παιδί 2 ετών. Τις τελευταίες μέρες που το θέμα έγινε γνωστό υπήρξε τεράστια κινητοποίηση, προκειμένου να συγκεντρωθεί το απαιτούμενο ποσό. Η προσπάθεια του μικρού Παναγιώτη-Ραφαήλ έχει συγκινήσει το πανελλήνιο και πολλοί είναι αυτοί που βοηθούν από το υστέρημα τους. Πηγή: to10.gr   Γίνε λοιπόν και εσύ ο ήρωας του μικρού αυτού αγοριού. Βοήθησε το να διεκδικήσει τις οποίες πιθανότητες έχει να ζήσει φυσιολογικά. Κάθε συνεισφορά, μικρή ή μεγάλη, είναι σημαντική. Λογαριασμοί: ALPHA BANKΑρ. Λογαρισμού: 121 00 2002 008467IBAΝ: GR2501401210121002002008467SWIFT/BIC: CRBAGRAAΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ : ΓΛΩΣΣΙΩΤΗΣ /GLOSSIOTISΔικαιούχος: MDA Ελλάς EΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣΑρ. Λογαρισμού: 720 / 48001175IBAN: GR3901107200000072048001175SWIFT/BIC: ETHNGRAAΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ : ΓΛΩΣΣΙΩΤΗΣ /GLOSSIOTISΔικαιούχος: MDA Ελλάς Είναι πολύ σημαντικό στην αιτιολογία να αναγράψετε «Γλωσσιώτης». ΥΓ: Ας βάλει κάποτε το χέρι στην τσέπη και η Εκκλησία. Με τέτοια περιουσία, ε δεν θα πάθει και τίποτα!

  • 0 Νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας 2019 (ΚΟΚ)

    • Γενικά
    • από ΙΚΤΕΟ Εκηβόλος
    • 14-08-2019
    4.80 of 5 ψήφοι

      Τι προβλέπει ο νέος ΚΟΚ; Φυλάκιση για όσους οδηγούν… ψυχικά κουρασμένοι Η κόπωση και η υπερβολική ταχύτητα αποτελούν τις συνηθέστερες αιτίες πρόκλησης ατυχημάτων κυρίως από οδηγούς φορτηγών, λεωφορείων και εταιρικών αυτοκινήτων. Τα τροχαία συμβάντα αποτελούν εδώ και πολλά χρόνια, την πρώτη αιτία θανάτων όσον αφορά τα εργατικά ατυχήματα στις βιομηχανικές χώρες.   Ο νέος νόμος φιλοδοξεί να δημιουργήσει στους οδηγούς μια νέα συμπεριφορά στην οδήγηση, αφού οι συνέπειες είναι σοβαρές. Ο νέος Ποινικός Κώδικας-Ν. 4619/2019 (ΦΕΚ Α΄ 95/11.6.2019) που ψηφίσθηκε από τη Βουλή των Ελλήνων στις στις αρχές του μήνα με έναρξη ισχύος την 1 Ιουλίου, ουσιαστικά καταργεί τον Ποινικό Κώδικα που ίσχυε από την 1η Ιανουαρίου 1951 και προβαίνει στη ριζική αναδιάρθρωση του συστήματος των ποινών, την κατάργηση αναχρονιστικών διατάξεων, την κατάργηση των πταισμάτων, καθώς και τον εξορθολογισμό των οικονομικών εγκλημάτων.Έτσι σύμφωνα με τον νέο Κώδικα όποιος οδηγεί όχημα έχοντας καταναλώσει ποσότητα οινοπνεύματος ή έχοντας κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών ή είναι σωματικά και πνευματικά εξαντλημένος, ή οδηγεί όχημα σε εθνικές ή περιφερειακές οδούς αντίστροφα στο ρεύμα της εκάστοτε κατεύθυνσης, οδηγεί σε πεζοδρόμους, πεζοδρόμια ή πλατείες ή αν οδηγεί όχημα που είναι τεχνικά ανασφαλές ή με ανασφαλή τρόπο φορτωμένο τιμωρείται -αν δεν προβλέπονται βαρύτερες κυρώσεις σε άλλες διατάξεις- με φυλάκιση έως τρία έτη ή με χρηματική ποινή αν από την πράξη προέκυψε κοινός κίνδυνος σε ξένα πράγματα. Τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον ενός έτους αν από την πράξη προέκυψε κίνδυνος για άνθρωπο, με κάθειρξη έως δέκα έτη αν η πράξη του είχε ως αποτέλεσμα τη βαριά σωματική βλάβη ανθρώπου, με κάθειρξη τουλάχιστον δέκα ετών αν είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου ανθρώπου. Αν προκλήθηκε θάνατος μεγάλου αριθμού ανθρώπων, το δικαστήριο μπορεί να επιβάλει ισόβια κάθειρξη. Τέλος, όποιος οδηγεί επικίνδυνα από αμέλεια και από την πράξη του αυτή προέκυψε κοινός κίνδυνος για ξένα πράγματα ή για άνθρωπο, τιμωρείται με φυλάκιση έως δύο έτη ή χρηματική ποινή.   Τι ισχύει με τα εισοδηματικά κριτήρια Καμία προσαύξηση δεν θα υπάρχει σε οποιοδήποτε πρόστιμο για εισόδημα ατομικό μέχρι 50.000 ευρώ. Από 50.001 έως 100.000 ευρώ το πρόστιμο διπλασιάζεται. Από 100.001 ευρώ και πάνω το πρόστιμο τριπλασιάζεται. Ο κ. Σπίρτζης διευκρίνισε ότι το εισόδημα θα είναι ατομικό και ότι έχουν αφαιρεθεί και τα περιουσιακά κριτήρια που υπήρχαν μέχρι τώρα και μένει μόνο το ατομικό εισόδημα ως προϋπόθεση πολλαπλασιασμού του προστίμου.   Τα νέα πρόστιμα βάσει των εισοδηματικών κριτηρίων Για υπέρβαση ορίου ταχύτητας έως 20 χλμ/ώρα το πρόστιμο είναι 40 ευρώ. Για όσους ξεπερνούν τα εισοδηματικά κριτήρια θα είναι 80 και 120 ευρώ αντίστοιχα. Για υπέρβαση ορίου ταχύτητας από 20 - 30 χλμ/ώρα το πρόστιμο είναι 100 ευρώ. Για όσους ξεπερνούν τα εισοδηματικά κριτήρια θα είναι 200 και 300 ευρώ αντίστοιχα. Για υπέρβαση ορίου ταχύτητας από 30 χλμ/ώρα και άνω το πρόστιμο είναι 350 ευρώ και αφαίρεση άδειας οδήγησης για 60 ημέρες. Για όσους ξεπερνούν τα εισοδηματικά κριτήρια θα είναι 700 και 1050 ευρώ αντίστοιχα. Για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη το πρόστιμο είναι 700 ευρώ και αφαίρεση άδειας οδήγησης για 60 ημέρες/ στοιχείων οχήματος για 20 μέρες. Για όσους ξεπερνούν τα εισοδηματικά κριτήρια θα είναι 1400 και 2100 ευρώ αντίστοιχα. Για αντικανονικό προσπέρασμα το πρόστιμο είναι 700 ευρώ και αφαίρεση άδειας οδήγησης & στοιχείων κυκλοφορίας οχήματος για 20 μέρες. Για όσους ξεπερνούν τα εισοδηματικά κριτήρια θα είναι 1400 και 2100 ευρώ αντίστοιχα. Για παραβίαση STOP - παραχώρησης προτεραιότητας το πρόστιμο είναι 700 ευρώ και αφαίρεση άδειας οδήγησης για 20 μέρες. Για όσους ξεπερνούν τα εισοδηματικά κριτήρια θα είναι 1400 και 2100 ευρώ αντίστοιχα. Για αυτοσχέδιους αγώνες το πρόστιμο είναι 700 ευρώ και αφαίρεση άδειας για 30 μέρες. Για όσους ξεπερνούν τα εισοδηματικά κριτήρια θα είναι 1400 και 2100 ευρώ αντίστοιχα. Για επικίνδυνους ελιγμούς το πρόστιμο είναι 700 ευρώ και αφαίρεση άδειας οδήγησης για 30 μέρες & στοιχείων κυκλοφορίας οχήματος για 10 μέρες. Για όσους ξεπερνούν τα εισοδηματικά κριτήρια θα είναι 1400 και 2100 ευρώ αντίστοιχα. Για παράνομη στάση – στάθμευση το πρόστιμο είναι 40 με 150 ευρώ ανάλογα με την περίπτωση. Αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας και στοιχείων οχήματος για 10 ημέρες. Για όσους ξεπερνούν τα εισοδηματικά κριτήρια θα είναι 80-300 και 120-450 ευρώ αντίστοιχα. Για μη χρήση ζώνης ασφαλείας το πρόστιμο είναι έως 350 ευρώ και αφαίρεση άδειας 10 ημέρες. Για όσους ξεπερνούν τα εισοδηματικά κριτήρια θα είναι 700 και 1050 ευρώ αντίστοιχα. Για αντικανονική χρήση κινητού τηλεφώνου το πρόστιμο είναι 100 ευρώ και αφαίρεση άδειας για 30 ημέρες. Για όσους ξεπερνούν τα εισοδηματικά κριτήρια θα είναι 200 και 300 ευρώ αντίστοιχα.   Οι αλλαγές στα πρόστιμα για τις παραβάσεις του ΚΟΚ Το νομοσχέδιο προβλέπει την κατάργηση της διάταξης για μείωση του προστίμου στο μισό αν πληρωθεί μέσα σε 10 ημέρες. Οι τρεις κατηγορίες και τα πρόστιμα   Με τον νέο ΚΟΚ, οι παραβάσεις ταξινομούνται σε τρεις κατηγορίες: στις χαμηλής (πρόστιμα έως 100 ευρώ)μεσαίας (πρόστιμα από 101 ευρώ έως 300 ευρώ) καιυψηλής επικινδυνότητας (πρόστιμα από 301 ευρώ έως 600 ευρώ). Το νομοσχέδιο προβλέπει δύο ακόμη κατηγορίες: της πολύ υψηλής συχνότητας και τις αντικοινωνικής συμπεριφοράς. Και στις δύο θα αφαιρείται η άδεια οδήγησης για 60 ημέρες. Σε παραβάσεις όπως η χρήση κινητού χωρίς ακουστικά (μόνο το bluetooth επιτρέπεται)μη χρήση ζώνη; ασφάλειας,μη χρήση κράνους,η μεταφορά παιδιών χωρίς ασφάλεια προβλέπονται διοικητικά μέτρα που είναι η αφαίρεση διπλώματος και πινακίδων για 60 ημέρες. Σε περίπτωση υποτροπής μέσα σε έξι μήνες για τη χρήση κινητού και την ασφαλή μεταφορά παιδιών ο παραβάτης θα πρέπει να επαναλάβει τις εξετάσεις οδήγησης.   Δείτε τον νέο ΚΟΚ «εδώ» και τις ποινές «εδώ».   Πηγές: dikaiologitika.gr messinialive.gr



Εκηβόλος ΑΕ Καιρός: ΙΣΤΙΑΙΑ