Νέα & ενημερώσεις

Από εδώ μπορείτε να ενημερώνεστε για όλες τις εξελίξεις γύρω από το όχημά σας και όχι μόνο! Όλες οι ενημερώσεις μας δημοσιοποιούνται και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας μας, για αυτό ακολουθήστε μας και στο social media της επιλογής σας.

  • 0 Πρόστιμα ύψους 150 ευρώ για οχήματα χωρίς ΚΤΕΟ

    5.00 of 3 ψήφοι

      Πρόστιμα ύψους 150 ευρώ για οχήματα χωρίς ΚΤΕΟ Μεγάλες αλλαγές φέρνει και για τα ΚΤΕΟ της χώρας το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με κυριότερες εκείνες των προστίμων για τους ιδιοκτήτες που δεν περνούν από Τεχνικό Έλεγχο αλλά και για τους ιδιοκτήτες ΚΤΕΟ που είναι πρώην υπάλληλοι του Υπουργείου. Ειδικότερα στο νομοσχέδιο επισημαίνεται πως στους παραβάτες θα επιβάλλεται το πρόστιμο των 150 ευρώ μόνο μετά την πάροδο έξι μηνών από τον τακτικό έλεγχο με ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2018 και μετά. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως οι ιδιοκτήτες ΚΤΕΟ που δεν έχουν περάσει τα οχήματά τους από τεχνικό έλεγχο έχουν το χρονικό περιθώριο των 6 μηνών ώστε να το περάσουν από την καταληκτική ημερομηνία εμπρόθεσμου ελέγχου! Με λίγα λόγια αν ο νόμος ψηφιστεί και δημοσιευθεί εντός του Νοεμβρίου τότε οι παραβάτες ιδιοκτήτες οχημάτων θα πρέπει μέχρι τον Μάιο του 2018 να έχουν περάσει από ΚΤΕΟ για να γλιτώσουν από το πρόστιμο των 150 ευρώ. Βέβαια στο νομοσχέδιο υπάρχει και μια ημερομηνία έναρξης διασταύρωσης των στοιχείων και επιβολής προστίμων από 1η Ιανουαρίου 2018 αλλά στο τέλος του άρθρου ξεκαθαρίζεται ότι: «H ισχύς του παρόντος άρθρου αρχίζει έξι (6) μήνες μετά από τη δημοσίευσή του». Πηγή: mononews.gr

  • 0 Τουλάχιστον 1 εκατ. αυτοκίνητα θα «κοπούν» λόγω γυρισμένων χιλιομέτρων

    5.00 of 4 ψήφοι

      Τουλάχιστον 1 εκατ. αυτοκίνητα θα «κοπούν» λόγω γυρισμένων χιλιομέτρων Τουλάχιστον 1 εκατ. αυτοκίνητα αναμένεται να «κοπούν» από τα ΚΤΕΟ όλης της χώρας στα οποία θα προκύπτει ανακολουθία στα χιλιόμετρα που αναγράφoυν στα κοντέρ τους. Ειδικότερα σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του enikonomia.gr, τα ΚΤΕΟ όλης της χώρας θα πρέπει μέχρι τον Μάιο του 2018 να έχουν συμμορφωθεί με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 45/2014 και η ανακολουθία του χιλιομετρητή κατά την διάρκεια Τεχνικού Ελέγχου ΚΤΕΟ να σημειώνεται ως «σοβαρή έλλειψη» με αποτέλεσμα ο έλεγχος να απορρίπτεται! Οι ιδιοκτήτες μετά το «κόψιμο» από το ΚΤΕΟ θα έχουν στη διάθεσή τους 20 ημέρες ώστε να διορθώσουν το λάθος και να επιτρέψουν για επανέλεγχο ή σε διαφορετική περίπτωση είναι πολύ πιθανό να βρεθούν αντιμέτωποι με πρόστιμο 400 ευρώ και αφαίρεση πινακίδων κυκλοφορίας σε περίπτωση ελέγχου από την Τροχαία ή πρόστιμο 150 ευρώ μέσω Taxisnet όταν ξεκινήσουν οι ηλεκτρονικές διασταυρώσεις. Ωστόσο το μεγάλο πρόβλημα που καλείται να επιλύσει το υπουργείο Μεταφορών έχει να κάνει με το γεγονός πως θα μπορεί κανείς να διορθώσει το λάθος των χιλιομέτρων που αναγράφει το κοντέρ του οχήματος καθώς στο τραπέζι έχουν πέσει διάφορες προτάσεις που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: - Επίσημο έγγραφο από εξουσιοδοτημένο συνεργείο της εκάστοτε εισαγωγικής εταιρείας που να πιστοποιεί έστω και κατά προσέγγιση τα διανυθέντα χιλιόμετρα των οχημάτων. - Αναγραφή της ένδειξης των υψηλότερων διανυθέντων χιλιομέτρων που βρέθηκαν στο ιστορικό του οχήματος προσαυξημένα κατά 5.000 ή 10.000 για κάθε χρόνο που έχει περάσει. Δηλαδή αν σε ένα όχημα υπήρχε καταχωρημένο πως είχε διανύσει 100.000 χλμ. το 2011 και το 2017 εμφανίζεται να έχει διανύσει μόλις 50.000 χλμ. τότε ο ιδιοκτήτης του θα πρέπει να περάσει από επανέλεγχο έχοντας στο κοντέρ του 160.000 χλμ.! Αρχικά θα «κοπούν» 1 εκατ. εγχώρια μεταχειρισμένα Η ανακολουθία των χιλιομέτρων στα εγχώρια μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αναμένεται να ανοίξει τον «Ασκό του Αιόλου» στην ελληνική αγορά αυτοκινήτων καθώς εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες θα αντιληφθούν πως έχουν αποκτήσει κάποιο αυτοκίνητο που δεν έχει διανύσει τα χιλιόμετρα που αναγράφει στο κοντέρ τους. Αποτέλεσμα των παραπάνω θα είναι να οδηγηθούν πάρα πολλές περιπτώσεις οχημάτων με γυρισμένα χιλιόμετρα στις δικαστικές αίθουσες ωστόσο θα μπει ένα τέλος επιτέλους στη μάστιγα που εξαπλώνεται συνεχώς στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.Να τονίσουμε πως στα χρόνια της κρίσης πραγματοποιούνται πάνω από 300.000 μεταβιβάσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και παλαιότερα πραγματοποιούνταν περισσότερες και σύμφωνα με στελέχη της αγοράς τουλάχιστον το 20% των ΙΧ που μεταβιβάζονται έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα στα κοντέρ τους! Δηλαδή κάθε χρόνο τουλάχιστον 60.000 αυτοκίνητα που πωλούνται αναγράφουν λιγότερα χιλιόμετρα στα κοντέρ τους από εκείνα που έχουν διανύσει πραγματικά.Αν αναλογιστεί κανείς πως οι έλεγχοι ΚΤΕΟ διεξάγονται εδώ και 17 χρόνια τότε τα ΚΤΕΟ θα πρέπει να «κόψουν» τουλάχιστον 1 εκατ. αυτοκίνητα στα οποία θα διαπιστωθεί ανακολουθία στα χιλιόμετρα που αναγράφουν!Βέβαια το «κόψιμο» λόγω ανακολουθίας στα διανυθέντα χιλιόμετρα θα ισχύει και για τα δίκυκλα αλλά και για τα φορτηγά που περνούν από ΚΤΕΟ με αποτέλεσμα ο συνολικός αριθμός οχημάτων που θα «κοπεί» από τα ΚΤΕΟ να εκτοξευτεί...Πάντως το σοκ θα είναι μεγάλο για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που θα μάθουν ότι το όχημα που έχουν στην κατοχή τους μπορεί να έχει διανύσει ακόμη και 200.000 ή και παραπάνω χιλιόμετρα παραπάνω από όσα αναγράφει το κοντέρ του...   Πολλά εκατομμύρια οχήματα θα «κοπούν» έως το 2020 Πέραν της αναγραφής του ιστορικού ελέγχου των ΚΤΕΟ μαζί με τα διανυθέντα χιλιόμετρα στο εσωτερικό της χώρας υπάρχει Ευρωπαϊκή Οδηγία σύμφωνα με την οποία θα δημιουργηθεί έως το 2020 μια κοινή online πλατφόρμα σε όλα τα κράτη-μέλη στην οποία θα είναι συνδεδεμένα όλα τα ΚΤΕΟ και στα Δελτία Τεχνικών Ελέγχων θα αναγράφονται οι έλεγχοι που έχει πραγματοποιήσει ένα όχημα αλλά και το ιστορικό των διανυθέντων χιλιομέτρων από όλα τα κράτη-μέλη. Αποτέλεσμα της παραπάνω κίνησης σύμφωνα με στελέχη της αγοράς θα είναι το «κόψιμο» πολλών εκατομμυρίων μεταχειρισμένων οχημάτων που έχουν εισαχθεί από άλλα κράτη-μέλη και κυκλοφορούν στην Ελλάδα με γυρισμένα χιλιόμετρα! Έλεγχος και μέσω… Taxisnet Σύμφωνα με όσα εξετάζει το υπουργείο Μεταφορών θα υπάρχει και η δυναότητα πρόσβασης των ιδιοκτητών αυτοκινήτων στη βάση δεδομένων του Υπουργείου μέσω του συστήματος Taxisnet ώστε να είναι δυνατή ανά πάσα στιγμή η λήψη στοιχείων για το όχημά τους, τόσο για τους ελέγχους ΚΤΕΟ όσο και για τα διανυθέντα χιλιόμετρα! Ειδικότερα σύμφωνα με το σχέδιο του ΥΜΕ ο πιστοποιημένος στο Taxisnet κάτοχος ενός οχήματος θα μπορεί μέσω ειδικής εφαρμογής να ζητήσει τη χορήγηση σε ηλεκτρονική μορφή ενημερωτικό σημείωμα στο οποίο θα αποτυπώνονται οι ενδείξεις του μετρητή διανυθέντων χιλιομέτρων του οχήματος, οι οποίες έχουν καταγραφεί κατά τους αρχικούς, περιοδικούς τεχνικούς ελέγχους και επανελέγχους που έζχουν διενεργηθεί σε ΚΤΕΟ της χώρας από την ημερομηνία έκδοσης της πρώτης άδειας κυκλοφορίας του οχήματος στην Ελλάδα. Πηγή: enikonomia.gr

  • 0 Πρόστιμα φωτιά σε 2,2 εκατ. ιδιοκτήτες για ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ οχήματα

    5.00 of 3 ψήφοι

      Πρόστιμα φωτιά σε 2,2 εκατ. ιδιοκτήτες για ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ οχήματα Οι ιδιοκτήτες έχουν μόλις οκτώ ημέρες για να πληρώσουν το πρόστιμο των 250 ευρώ ενώ στην άλλη περίπτωση, μη πληρωμής ΚΤΕΟ, το πρόστιμο είναι σταθερά 150 ευρώ και το ειδοποιητήριο θα φτάσει μέσω Taxis   Με καθυστέρηση σχεδόν δύο ετών ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση της ηλεκτρονικής διασταύρωσης για τον εντοπισμό των ιδιοκτητών αυτοκινήτων που τα κινούν χωρίς να τα έχουν περάσει από ΚΤΕΟ αλλά ούτε έχουν πληρώσει ασφάλεια η οποία αφορά τους ιδιοκτήτες ΙΧ με πρώτη άδεια κυκλοφορίας μετά την 1η/1/1996, καθώς οι κάτοχοι παλαιότερων οχημάτων φαίνεται πως στάθηκαν τυχεροί και θα καθυστερήσει η αποστολή προστίμων.    Σύμφωνα με την εφημερίδα «Ειδήσεις», η ηλεκτρονική διασταύρωση που αφορά στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με 1η άδεια κυκλοφορίας μετά την 1η/1/1996 και μετά έχει ολοκληρωθεί και το μόνο που απομένει είναι να ξεκινήσει η αποστολή των ειδοποιητηρίων με τα πρόστιμα σε πάνω από 1,2 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και ένα εκατομμύριο μοτοσικλετιστές.   Στην περίπτωση των ανασφάλιστων, οι ιδιοκτήτες έχουν μόλις οκτώ ημέρες για να πληρώσουν το πρόστιμο των 250 ευρώ ενώ στην άλλη περίπτωση, μη πληρωμής ΚΤΕΟ, το πρόστιμο είναι σταθερά 150 ευρώ και το ειδοποιητήριο θα φτάσει μέσω Taxis.Όσον αφορά στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με 1η άδεια κυκλοφορίας πριν το 1995, οι οποίοι υπολογίζονται σε 500.000 αναμένεται να παραλάβουν πολύ αργότερα τα πρόστιμα καθώς πρέπει να ξεκαθαρίσει το μητρώο.Η καθυστέρηση της διασταύρωσης αυτοκινήτων με πρώτη Άδεια Κυκλοφορίας πριν το 1995 έγκειται στο γεγονός πως έχουν εντοπιστεί χιλιάδες οχήματα της δεκαετίας του ’60, του ’70, του ’80 και του ’90 τα οποία το σύστημα «βλέπει» ότι κυκλοφορούν ενώ στην πραγματικότητα να έχουν καταστραφεί. Ο λόγος είναι ότι όλες οι μεταβολές στο παρελθόν γίνονταν χειρόγραφα και τώρα δεν υπάρχουν online στοιχεία.   Πηγή: protothema.gr

  • 0 Αδυναμία ελέγχου εκπρόθεσμων οχημάτων

    5.00 of 2 ψήφοι

      Αδυναμία ελέγχου εκπρόθεσμων οχημάτων Τα παρακάτω Σάββατα 10/10/2015, 7/11/2015, 14/11/2015 το υπουργείο μεταφορών ανακοίνωσε οτι δεν θα είναι δυνατή η λειτουργία του ηλεκτρονικού παραβόλου με συνέπεια να μην είναι δυνατός ο έλεγχος των εκπρόθεσμων ελέγχων από τα ΚΤΕΟ της χώρας.

  • 0 Παράταση ληξιπρόθεσμων ελέγχων

    5.00 of 2 ψήφοι

      Παράταση ληξιπρόθεσμων ελέγχων Παράταση για τους ληξιπρόθεσμους ελέγχους με μειωμένα τέλη εκπρόθεσμης διενέργειας τεχνικού ελέγχου από 30/9/2015 σε 20/10/2015. Διαβάστε την εγκύκλιο εδώ. 



Εκηβόλος ΑΕ Καιρός: ΙΣΤΙΑΙΑ