Νέα & ενημερώσεις

Από εδώ μπορείτε να ενημερώνεστε για όλες τις εξελίξεις γύρω από το όχημά σας και όχι μόνο! Όλες οι ενημερώσεις μας δημοσιοποιούνται και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας μας, για αυτό ακολουθήστε μας και στο social media της επιλογής σας.

  • 0 Αλλάζει η νομοθεσία για τα καλύμματα στα φορτηγά έως 3.5 τόνους

    • Γενικά
    • από ΙΚΤΕΟ Εκηβόλος
    • 07-09-2022
    5.00 of 3 ψήφοι

    Ριζικά αλλάζει πλέον το νομοθετικό πλαίσιο που αφορά στα αναδιπλούμενα ή συρόμενα καλύμματα καρότσας, μετά το σάλο που προκλήθηκε, σχετικά με το μπαράζ προστίμων ύψους 2.000 ευρώ έκαστος που επιβάλλονταν σε ιδιοκτήτες οχημάτων pick-up. Ευτυχώς η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, διαπίστωσε πως η τοποθέτηση καλύμματος στο ύψος της καρότσας δεν αλλάζει  τα χαρακτηριστικά του οχήματος με αποτέλεσμα ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος να προχωρήσει στην αλλαγή και αποσαφήνιση της σχετικής νομοθεσίας. Ειδικότερα, το πλαίσιο κανόνων σχετικά με τον χαρακτηρισμό ελαφρών φορτηγών (μεικτής μάζας κάτω των 3,5 τόνων) τύπου «pick-up», που φέρουν αναδιπλούμενα ή συρόμενα καλύμματα καρότσας, ρυθμίστηκε με εγκύκλιο του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Μεταφορές κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου. Με αφορμή και τα σχετικά ερωτήματα πολιτών, σημειώνεται ότι οχήματα κατηγορίας Ν1 αμαξώματος ΒΕ (pick-up) που έχουν εγκατεστημένα καλύμματα από μη άκαμπτο υλικό, όπως αναδιπλούμενα ή συρόμενα καλύμματα (τύπου ρολό) στο ύψος της καρότσας, που σε κάθε περίπτωση δεν υπερβαίνει τα 10 εκατοστά από το αρχικό και τα οποία είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο ή πλαστικό, χαρακτηρίζονται ως ανοιχτά. Με αυτόν τον τρόπο αποσαφηνίζεται η δυνατότητα χρησιμοποίησης νέας τεχνολογίας καλυμμάτων, χωρίς να χρειάζεται αλλαγή τύπου αμάξης, ώστε να διευκολυνθούν οι πολίτες για την ασφαλέστερη μεταφορά των εμπορευμάτων τους. Δείτε την απόφαση «εδώ».  Πηγή: newsauto.gr

  • 0 MyAuto στο Gov με Άδεια κυκλοφορίας, ΚΤΕΟ, Ασφάλεια, Τέλη κυκλοφορίας αλλά και Ψηφιακή Μεταβίβαση Οχημάτων

    • Γενικά
    • από ΙΚΤΕΟ Εκηβόλος
    • 19-07-2022
    5.00 of 5 ψήφοι

    ΜyAuto στο Gov.gr (Τι είναι ο ηλεκτρονικός φάκελος αυτοκινήτου;) Άδεια κυκλοφορίας, Δελτίο ΚΤΕΟ, Ασφάλεια, Τέλη κυκλοφορίας αλλά και Ψηφιακή Μεταβίβαση Οχημάτωναβίβαση Οχημάτων! Η νέα εφαρμογή myAuto στο gov.gr θα έχει σε ψηφιακή μορφή την άδεια κυκλοφορίας, το δελτίο ΚΤΕΟ, την ασφάλεια και τα τέλη κυκλοφορίας κάθε οχήματος ενώ θα είναι δυνατή και η ψηφιακή μεταβίβαση οχημάτων. Δημοσιεύθηκε το ΦΕΚ 3523/2022 το οποίο αφορά στη ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων σχετικών με την ανάπτυξη και λειτουργία της ψηφιακής υπηρεσίας «myAuto» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr), τη διαδικασία πρόσβασης σε αυτή, τις κατηγορίες πληροφοριών που θα παρέχονται, τις διαλειτουργικότητες με πληροφοριακά συστήματα του Δημόσιου Τομέα, των τεχνικών και οργανωτικών μέτρων ασφαλείας και κάθε άλλης αναγκαίας λεπτομέρειας. Τα στοιχεία του οχήματος στο myAuto Συγκεκριμένα οι πληροφορίες του οχήματος στο my Auto θα παρουσιάζονται ομαδοποιημένες σε κατηγορίες βάσει των μητρώων από τα οποία αντλούνται. Οι πληροφορίες που θα εμφανίζονται στην εφαρμογή myAuto στο gov.gr είναι: Η Άδεια κυκλοφορίας από τα Μητρώα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Τα στοιχεία τεχνικού ελέγχου οχήματος – ΚΤΕΟ από Μητρώα από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Τα τέλη κυκλοφορίας και στοιχεία ακινησίας και ιδιοκτησίας από Μητρώα από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων. Η ασφάλιση από Μητρώα από το Κέντρο Πληροφοριών του Επικουρικού Κεφαλαίου Ασφάλισης Ευθύνης από Ατυχήματα Αυτοκινήτων. Οι πληροφορίες του οχήματος που αντλούνται από το myAuto από τα Μητρώα θα παρουσιάζουν την εικόνα του σε πραγματικό χρόνο και θα παρέχονται για την ενημέρωση του ιδιοκτήτη του οχήματος. Οι πληροφορίες του οχήματος θα μπορούν να εκτυπωθούν σε έγγραφο το οποίο όμως δεν επέχει θέση βεβαίωσης σχετικά με τις πληροφορίες του οχήματος. Σε περίπτωση εντοπισμού αποκλίσεων από τα αληθή στοιχεία του οχήματος οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να απευθύνονται στον αντίστοιχο φορέα για τη διόρθωση τους. Η είσοδος στο my Auto θα είναι μέσω του gov.gr «εδώ». Η εφαρμογή myAuto είναι διαφορετική από την myCar -και αυτή στο gov.gr. Υπενθυμίζεται ότι στο myCar μπορείτε να θέσετε σε ακινησία το όχημα ή να άρετε την ακινησία καθώς επίσης μπορείτε να πληρώσετε τα τέλη κυκλοφορίας. Ψηφιακή Μεταβίβαση Οχημάτων στο MyAuto Τι είναι ψηφιακή μεταβίβαση οχημάτων αυτοκινήτου; Περισσότερα στο ikteo-istiaias.gr Ψηφιακή και ιδιαίτερα απλή γίνεται η διαδικασία μεταβίβασης οχημάτων που σχεδίασαν και υλοποίησαν τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υποδομών και Μεταφορών. Σύμφωνα με όσα ορίζονται στο άρθρο 82 του νόμου 4954/2022, η διαδικασία θα ολοκληρώνεται μέσω του: «Manual-mv.pdf», με ελάχιστες ενέργειες από πλευράς τόσο του πωλητή, όσο και του αγοραστή. Τα πλεονεκτήματα της νέας διαδικασίας είναι τα ακόλουθα: Αυτοματοποιείται ο έλεγχος των προϋποθέσεων μεταβίβασης Καταργείται η προσκόμιση των δικαιολογητικών Καθιερώνεται η ψηφιακή βεβαίωση, με την οποίο ο αγοραστής μπορεί να ασφαλίσει άμεσα το όχημα Ο πωλητής αποδεσμεύεται από την υποχρέωση επίσκεψης στην υπηρεσία Μειώνεται ο απαιτούμενος χρόνος ελέγχου της αίτησης από τον αρμόδιο υπάλληλο Ενισχύεται η διαφάνεια, και εξασφαλίζεται η πρόσβαση του αγοραστή σε όλα τα στοιχεία του προς πώληση οχήματος (αριθμός πλαισίου, ημερομηνία πρώτης άδειας, ημερομηνία εισαγωγής στη χώρα). Η νέα διαδικασία αποτελεί κομμάτι του Εθνικού Προγράμματος Απλούστευσης Διαδικασιών της Γενικής Γραμματείας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών. Όλες οι πληροφορίες γύρω από το όχημα θα αντλούνται αυτόματα, μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης. Έτσι, τα δικαιολογητικά που καταργείται η προσκόμισή τους είναι: Ισχύον Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου (ΚΤΕΟ) Βεβαίωση περί μη οφειλής τελών κυκλοφορίας από την αρμόδια Δ.Ο.Υ. Υπεύθυνες δηλώσεις/αιτήσεις Όλη η νέα διαδικασία περιγράφεται αναλυτικά στο εγχειρίδιο χρήσης, το οποίο βρίσκεται στη διεύθυνση: «Manual-mv.pdf». Επιγραμματικά, ο πωλητής: εισέρχεται στο «drivers-vehicles.services.gov.gr» με δύο επίπεδα ταυτοποίησης, δηλαδή αρχικά με τους κωδικούς του στο Taxisnet, και κατόπιν με κωδικό μιας χρήσης (OTP – One Time Password), ο οποίος αποστέλλεται στον πιστοποιημένο αριθμό κινητού τηλεφώνου που ο πολίτης έχει ήδη καταχωρίσει στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ). επιλέγει το όχημα που επιθυμεί να μεταβιβάσει και την υπηρεσία Μεταφορών που θα διεκπεραιώσει τη διαδικασία και εισάγει το ΑΦΜ του υποψήφιου αγοραστή. Αμέσως μετά, η πλατφόρμα θα αποστέλλει ειδοποίηση με SMS και email στον αγοραστή. Αφού ο τελευταίος ταυτοποιηθεί στην πλατφόρμα και αποδεχτεί τη συναλλαγή, η μεταβίβαση θα ολοκληρώνεται, με τον πωλητή να λαμβάνει σχετική ειδοποίηση. Μετά την ολοκλήρωση της υποβολής αίτησης, ο αγοραστής θα εκδίδει ψηφιακά, μέσω του gov.gr, βεβαίωση υποβολής αιτήματος και πλήρωσης των προϋποθέσεων μεταβίβασης της κυριότητας του οχήματος. Με τη συγκεκριμένη βεβαίωση, θα μπορεί να ασφαλίζει και να κυκλοφορεί εντός της Ελληνικής επικράτειας το υπό μεταβίβαση όχημα για χρονικό διάστημα τριάντα (30) ημερών. Η βεβαίωση υποβολής αιτήματος και πλήρωσης των προϋποθέσεων μεταβίβασης της κυριότητας του οχήματος θα αναρτάται και στις προσωπικές θυρίδες (my.gov.gr) του αγοραστή και του πωλητή. Μόλις η αρμόδια υπηρεσία Μεταφορών εκδώσει τη νέα άδεια κυκλοφορίας, ο αγοραστής θα ειδοποιείται για να την παραλάβει, προσκομίζοντας το αποδεικτικό εξόφλησης των τελών αδείας και μεταβίβασης του οχήματος. Πηγή: ethnos.gr

  • 0 «Big Brother» σε μεταβιβάσεις, ΚΤΕΟ και Τέλη Κυκλοφορίας

    • Γενικά
    • από ΙΚΤΕΟ Εκηβόλος
    • 16-03-2022
    5.00 of 11 ψήφοι

    Την πρόοδο που έχει συντελεστεί στην ψηφιοποίηση των διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με άμεση συνέπεια τη μείωση της γραφειοκρατίας, παρουσίασε σήμερα Τετάρτη 16 Μαρτίου, στο 24ο Συνέδριο «Greek ICT Forum – Infomobility World», ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος. Μάλιστα ο κ. Παπαδόπουλος αποκάλυψε ότι στο νέο Πληροφοριακό Σύστημα θα εισάγονται νέες εφαρμογές όπως ο ηλεκτρονικός έλεγχος των δικαιολογητικών για τις μεταβιβάσεις, καθώς και η ηλεκτρονική ενημέρωση του συστήματος για τους ελέγχους ΚΤΕΟ και την πληρωμή των τελών Κυκλοφορίας! Επίσης κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε ότι στον τομέα της ψηφιοποίησης των Υπηρεσιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών έχουν γίνει άλματα από την κυβέρνηση του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, με άμεσα αποτελέσματα στην εξυπηρέτηση του πολίτη και τη μείωση της γραφειοκρατίας. Όσον αφορά στην αναβάθμιση των υποδομών των ψηφιακών Υπηρεσιών, ο Υφυπουργός Μεταφορών ανέφερε: «Πριν από λίγες εβδομάδες το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών απέκτησε ένα νέο σύγχρονο πληροφοριακό σύστημα το οποίο μπορεί να ‘‘σηκώσει’’ νέες εφαρμογές και να διασυνδεθεί με άλλα συστήματα. Αυτή ήταν και μια από τις πρώτες αποφάσεις που έλαβε ο Υπουργός κ. Κώστας Καραμανλής και βάζει τα θεμέλια για να οικοδομηθούν νέες ψηφιακές υπηρεσίες τα επόμενα χρόνια. Σταδιακά, στο νέο Πληροφοριακό Σύστημα θα εισάγονται νέες εφαρμογές όπως ο ηλεκτρονικός έλεγχος των δικαιολογητικών για τις μεταβιβάσεις, καθώς και η ηλεκτρονική ενημέρωση του συστήματος για τους ελέγχους ΚΤΕΟ και την πληρωμή των τελών Κυκλοφορίας.» Όσον αφορά στην παροχή ψηφιακών υπηρεσιών προς τους πολίτες, ο κ. Παπαδόπουλος ανέφερε ότι τα επιτεύγματα είναι εντυπωσιακά. Όπως είπε:  «Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι το πρώτο που συνήψε μνημόνιο συνεργασίας με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και αυτή η κοινή προσπάθεια έχει φέρει μετρήσιμα αποτελέσματα. Ενδεικτικά, θα αναφέρω τα πρόσφατα στοιχεία σχετικά με τις αιτήσεις που έχουν καταθέσει πολίτες ηλεκτρονικά για την κάθε διαδικασία. –7.500 αιτήσεις για ανανεώσεις διπλωμάτων, -περισσότερες από 23.000 αιτήσεις για αντικαταστάσεις διπλωμάτων για φθορά, κλοπή ή απώλεια  και –4.500 αιτήσεις για αντίγραφα αδειών κυκλοφορίας, όπου πλέον, ένα πολύ μεγάλο μέρος των περιπτώσεων καλύπτεται μέσα από την ηλεκτρονική διαδικασία. Συνολικά, έχουν εκδοθεί περισσότερα από 20.000 διπλώματα με τη χρήση νέων εφαρμογών, ενώ κάθε μήνα αποστέλλονται περίπου 30.000 «sms» που πληροφορούν τους πολίτες για το στάδιο που βρίσκεται η αίτησή τους. Όλοι αυτοί οι συμπολίτες μας εξυπηρετήθηκαν γρήγορα και το βασικότερο, χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθούν τα γκισέ των Διευθύνσεων Μεταφορών των Περιφερειών για να υποβάλλουν αίτηση. Ειδικά στη διαδικασία της ανανέωσης, οι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας γλιτώνουν μια μεγάλη ταλαιπωρία. Την ίδια στιγμή, οι προσωρινές άδειες οδήγησης που έχουν εκδοθεί από τον Μάιο του 2020 φθάνουν πλέον τις 326 χιλιάδες! Κάθε υποψήφιος οδηγός που πετυχαίνει στις πρακτικές εξετάσεις, μπορεί μέσα σε μια μέρα να εκτυπώσει την προσωρινή άδεια από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή του και να οδηγήσει το αυτοκίνητό του. Στο παρελθόν, θα έπρεπε να περιμένει έως και 4 μήνες να του έρθει το δίπλωμα. Η προσπάθειά μας δεν εξαντλείται εδώ, καθώς σε λίγους μήνες αναμένεται να εισαχθεί και η νέα εφαρμογή για τη μεταβίβαση των αδειών κυκλοφορίας, ψηφιακά». Ο Υφυπουργός Μεταφορών πρόσθεσε ότι αναπτύσσεται παράλληλα ένα σύστημα ηλεκτρονικών Μητρώων που αφορούν σε πλήθος τομέων: εξεταστές οδήγησης, πρατήρια, συνεργεία, σταθμοί φόρτισης, όπως επίσης τις αιτήσεις για τα νέα υδατοδρόμια, που έχουν αρχίσει και αδειοδοτούνται, αλλά και την πρόοδο των Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας. Όπως είπε: «Δημιουργείται ένας ψηφιακός χάρτης που θα μας προσφέρει δεδομένα, τα οποία δεν είχαμε μέχρι σήμερα. Αυτή η βάση πληροφοριών θα μπορεί να υποστηρίξει και τα καινοτόμα εγχειρήματα, όπως τα ευφυή συστήματα μεταφορών που σχεδιάζουμε στην Αστυπάλαια, με τις ‘‘on demand’’ μετακινήσεις. Στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης, επίσης, το μητρώο με τα σημεία φόρτισης που δημιουργείται θα παρέχει πληροφορίες στους χρήστες σε πραγματικό χρόνο για τη θέση του φορτιστή, τη διαθεσιμότητα, το κόστος, ακόμη κι αν έχει μποτιλιάρισμα στο σημείο». Ο κ. Παπαδόπουλος ανέφερε επίσης ότι στο πρόγραμμα «Ελλάδα 2.0» έχουν ενταχθεί έργα που αφορούν στον ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών στον σιδηρόδρομο, αλλά και στην εφοδιαστική αλυσίδα όπως το δίκτυο 5G στους αυτοκινητόδρομους. Συνοψίζοντας, ο Υφυπουργός Μεταφορών τόνισε ότι τα παραπάνω στοιχεία εξηγούν για ποιο λόγο ο Τομέας Μεταφορών στην Ελλάδα βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε πολύ υψηλή θέση στην Ψηφιακή Βίβλο. Πηγή newsauto.gr

  • 0 Πρόστιμα σε εκατομμύρια ιδιοκτήτες οχημάτων

    • Γενικά
    • από ΙΚΤΕΟ Εκηβόλος
    • 01-01-2022
    4.80 of 10 ψήφοι

    Από Δευτέρα τα πρόστιμα σε εκατομμύρια ιδιοκτήτες οχημάτων Σταδιακά αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία οι ψηφιακές εφαρμογές της ΑΑΔΕ που θα διαπιστώνουν ποιοι δεν έχουν πληρώσει Τέλη Κυκλοφορίας, ασφάλεια και δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ. Το 2022 φαίνεται δεν θα ξεκινήσει καλά για όσους δεν πληρώνουν Τέλη Κυκλοφορίας και ασφάλιστρα και βέβαια δεν περνούν τα οχήματά τους από ΚΤΕΟ. Ο λόγος εστιάζεται στο γεγονός ότι η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων θα ενεργοποιήσει τις δύο εφαρμογές που έχει ήδη έτοιμες MyAuto και Audit Car με τις οποίες θα μπορέσει να πραγματοποιήσει την διασταύρωση των στοιχείων και θα ανακαλυφθούν οι παραβάτες ιδιοκτήτες οχημάτων στους οποίους αυτομάτως θα επιβληθούν τα ανάλογα πρόστιμα στο Taxisnet! Υπολογίζεται ότι πάνω από 1,2 εκατ. ιδιοκτήτες δεν περνούν τα οχήματά τους από ΚΤΕΟ ενώ επίσης πάνω από 650.000 τα κινούν ανασφάλιστα ενώ στα ίδια επίπεδα με τα ανασφάλιστα κινείται και ο αριθμός των ιδιοκτητών που δεν πληρώνουν Τέλη Κυκλοφορίας! Μόνο από την μη έλευση από τεχνικό έλεγχο οι οικονομικές απώλειες για το κράτος ξεπερνούν τα 100 εκατ. ευρώ ετησίως ενώ συνολικά οι απώλειες ξεπερνούν τα 400 εκατ. ευρώ. Η υπηρεσία MyAuto Η ηλεκτρονική υπηρεσία MyAuto θα παρέχει σε πραγματικό χρόνο πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες όσον αφορά στα οχήματα, όπως στα βασικά στοιχεία της άδειας κυκλοφορίας, στην εξόφληση των Τελών Κυκλοφορίας, στον τεχνικό έλεγχο (ΚΤΕΟ) και στην ασφάλιση του οχήματος. Με αυτό τον τρόπο θα μπει ένα τέλος στους παραβάτες ιδιοκτήτες που κινούν το όχημά τους ανασφάλιστο και χωρίς να έχουν εξοφλήσει τα Τέλη Κυκλοφορίας, ενώ παράλληλα δεν το έχουν περάσει και από ΚΤΕΟ! Αντίστοιχο ψηφιακό «παρατηρητήριο», με την ονομασία Audit-Car, θα έχουν στη διάθεσή τους και οι ελεγκτικές αρχές, που θα μπορούν πολύ εύκολα και γρήγορα να διασταυρώσουν στοιχεία σχετικά με τα οχήματα. Μέσω της ψηφιακής υπηρεσίας myAuto, οι ιδιοκτήτες οχημάτων έχουν real time πρόσβαση σε πληροφορίες που αφορούν στο όχημά τους και σχετίζονται ιδίως με: α) την ημερομηνία έκδοσης και ανάκλησης της άδειας κυκλοφορίας και τα λοιπά βασικά στοιχεία αυτής, β) την ημερομηνία καταβολής Τελών Κυκλοφορίας, γ) την περίοδο ασφαλιστικής κάλυψης σε ισχύ και το ιστορικό ασφαλιστικών αποζημιώσεων, δ) το ιστορικό Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (KTEO) στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό αν το όχημα εισήχθη μεταχειρισμένο, με βάση τις διελεύσεις και τα διανυθέντα χιλιόμετρα, ε) τον τύπο και το μοντέλο του οχήματος, στ) τη θέση του οχήματος σε προσωρινή ακινησία, ζ) τον τεχνικό έλεγχο του οχήματος και η) την ένταξή του στο Μητρώο Κλεμμένων Οχημάτων της Ελληνικής Αστυνομίας. Στις ίδιες πληροφορίες έχουν πρόσβαση και τα όργανα ελέγχου οχημάτων μέσω της ψηφιακής υπηρεσίας Audit-Car. Τα πρόστιμα Ο νόμος 489/76 προβλέπει ότι η κυκλοφορία οχήματος χωρίς το ειδικό αποδεικτικό της ασφάλισης σήμα επισύρει την αφαίρεση των πινακίδων, της άδειας ικανότητας του οδηγού και της άδειας κυκλοφορίας για 6 μήνες. Η πρόκληση δε ατυχήματος από όχημα χωρίς το προαναφερόμενο ειδικό σήμα, επισύρει την αφαίρεση πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας για δύο χρόνια και επί υποτροπής για τρία χρόνια. Επίσης επιβάλλεται χρηματικό πρόστιμο υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου, βεβαιωθέντος με πράξη της Αστυνομικής Αρχής και εισπραττόμενο με τις οικείες διατάξεις του Κ.Ε.Δ.Ε, 1.000 ευρώ για τα λεωφορεία και τα Φ.Δ.Χ., 500 ευρώ για τα επιβατηγά και άλλα οχήματα κάθε φύσης και των 250 ευρώ για τα δίκυκλα. Η άδεια κυκλοφορίας και οι πινακίδες μπορούν να επιστραφούν στον κάτοχο ή στον ιδιοκτήτη του οχήματος, πριν περάσουν τα παραπάνω χρονικά διαστήματα, αν πληρώσει το πρόστιμο και προσκομίσει την απόδειξη πληρωμής καθώς και το ασφαλιστήριο συμβόλαιο για το όχημα. Επίσης υπάρχουν και Ποινικές κυρώσεις που περιλαμβάνουν φυλάκιση από 2 μήνες μέχρι 1 χρόνο και χρηματική ποινή μέχρι 3.000 ευρώ. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ταυτοποίησης των στοιχείων του ανασφάλιστου οχήματος, θα σταλεί από τη Γ.Γ.Π.Σ., σε κάθε ιδιοκτήτη ανασφάλιστου ειδοποιητήριο για να ασφαλιστεί μέσα σε 8 μέρες ή να δώσει εξηγήσεις, να πληρώσει παράβολο 250 ευρώ για να ασφαλιστεί ενώ αν ο ιδιοκτήτης δεν κάνει τα παραπάνω, θα του επιβληθεί νέο πρόστιμο 500 ευρώ καθώς και οι παραπάνω διοικητικές και ποινικές κυρώσεις! Σύμφωνα με το νόμο, αν το όχημά σου είναι καινούργιο, θα πρέπει να το περάσεις ΚΤΕΟ στα 4 χρόνια από την πρώτη του κυκλοφορία και κατόπιν θα ελέγχεται κάθε 2 χρόνια. Αν αργήσεις και χάσεις την προθεσμία σου, πληρώνεις πρόστιμο στο ταμείο του ΚΤΕΟ ώστε να γίνει τελικά ο έλεγχος. Το ποσό που θα πληρώσεις εξαρτάται από την καθυστέρηση και υπολογίζεται σε 16 ευρώ για καθυστέρηση έως 30 ημέρες, σε 33 ευρώ για καθυστέρηση από 30 ημέρες – 6 μήνες και σε 65 ευρώ για καθυστέρηση πάνω από 6 μήνες. Σε περίπτωση ηλεκτρονικού ελέγχου το πρόστιμο ανέρχεται σε 150 ευρώ ενώ αν διαπιστωθεί η παράβαση σε έλεγχο της Τροχαίας τότε το πρόστιμο ανέρχεται σε 400 ευρώ το οποίο μπορεί να περιοριστεί στο 1/8 (50 ευρώ) στην περίπτωση που ο ιδιοκτήτης του οχήματος προσκομίσει δελτίο ΚΤΕΟ σε ισχύ εντός 10 ημερών. Το πρόστιμο της Τροχαίας σε περίπτωση ανέλεγκτων Φορτηγών άνω των 3,5 τόνων, Ταξί, Ασθενοφόρων, Λεωφορείων από ΚΤΕΟ έχει οριστεί στα 400 ευρώ, το οποίο μπορεί να περιοριστεί στο 1/2 (200 ευρώ) στην περίπτωση που ο ιδιοκτήτης του οχήματος προσκομίσει δελτίο ΚΤΕΟ σε ισχύ εντός 10 ημερών. Αν κάποιος δεν έχει πληρώσει τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας και το διαπιστώσουν σε κάποιο έλεγχο της Τροχαίας τότε αφαιρούνται επί τόπου οι πινακίδες και η άδεια κυκλοφορίας μέχρι ο κάτοχος του οχήματος να προσκομίσει την απόδειξη πληρωμής τους που να υπενθυμίσουμε ανέρχεται στο διπλάσιο του αρχικού ποσού. Πηγή: newsauto.gr

  • 0 Παράταση στην εξόφληση των Τελών Κυκλοφορίας 2022

    • Γενικά
    • από ΙΚΤΕΟ Εκηβόλος
    • 30-12-2021
    4.11 of 9 ψήφοι

      Ιδιαίτερα γενναιόδωρο ήταν το οικονομικό επιτελείο με την χρονική παράταση που έδωσε στην εξόφληση των Τελών Κυκλοφορίας 2022 ώστε να βοηθήσει περαιτέρω τα ελληνικά νοικοκυριά που ήδη βρίσκονται αντιμέτωπα με τις πολύ υψηλές αυξήσεις σε ενέργεια, καύσιμα και άλλα προϊόντα. Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Οικονομικών η παράταση στην εξόφληση των Τελών Κυκλοφορίας έως τις 28 Φεβρουαρίου 2022 ισχύει και για την κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας οπότε όσοι είχαν σκοπό να θέσουν σε φορολογική ακινησία το όχημά τους στα τέλη του χρόνου αυτό θα μπορούν να το κάνουν έως τα τέλη Φεβρουαρίου 2022 χωρίς να χρειάζεται να έχουν πληρώσει τα Τέλη Κυκλοφορίας της επόμενης χρονιάς. Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση του ΥΠΟΙΚ: «Με απόφαση του Υφυπουργού Οικονομικών κ. Απόστολου Βεσυρόπουλου, θα παραταθεί η προθεσμία για την καταβολή των τελών κυκλοφορίας του 2022, καθώς και για τη θέση των οχημάτων σε εκούσια ακινησία, έως τις 28 Φεβρουαρίου 2022. Όπως επισημαίνει σε δήλωσή του ο κ. Βεσυρόπουλος, «η Κυβέρνηση έχει πλήρη αντίληψη και συναίσθηση των δυσκολιών, αλλά και των ιδιαίτερων συνθηκών, που έχει δημιουργήσει η πανδημία. Η παράταση για την καταβολή των τελών κυκλοφορίας είναι επιβεβλημένη, για να διευκολύνει τους πολίτες και να δοθεί η δυνατότητα σε όλους να εκπληρώσουν αυτή την υποχρέωση». Το Υπουργείο Οικονομικών τονίζει ότι δεν θα υπάρξει νέα παράταση και η εξόφληση των τελών κυκλοφορίας πρέπει να γίνει έως τις 28 Φεβρουαρίου 2022. Για τον υπολογισμό των τελών σας δείτε «εδώ». Πώς θα γλιτώσετε από Τέλη Κυκλοφορίας και τεκμήρια Μόνο με την online κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας μπορεί κάποιος ιδιοκτήτης να «γλιτώσει» από την καταβολή των υπέρογκων Τελών Κυκλοφορίας αλλά και των τσουχτερών τεκμηρίων διαβίωσης. Η κατάθεση πινακίδων γίνεται ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας MyCar «εδώ» όπου μπορεί να βρει κανείς και τα Τέλη Κυκλοφορίας 2022. Πληροφορίες θα βρέιτε «εδώ». Να υπενθυμίσουμε πως η κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας εκπνέει μαζί με την εξόφληση των Τελών Κυκλοφορίας 2022. Οπότε αν δοθεί παράταση στην εξόφληση των Τελών Κυκλοφορίας 2022 τότε αυτομάτως δίδεται αντίστοιχη παράταση και στην κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας. Υπενθυμίζεται ότι οι πινακίδες αφαιρούνται από τον κάτοχο και φυλάσσονται από τον ίδιο. Δεν απαιτείται η κατάθεσή τους στην Εφορία. Ίδια διαδικασία ακολουθείται και στην περίπτωση που ο κάτοχος του –σε ακινησία– οχήματος επιθυμεί να το θέσει σε κυκλοφορία. Προσοχή όμως γιατί αν διαπιστωθεί από τις Αρχές ότι το όχημα κυκλοφορεί ενώ βρίσκεται σε καθετώς ακινησίας με τις πινακίδες επάνω, τότε -πλέον των διπλάσιων Τελών Κυκλοφορίας και του προστίμου εκπρόθεσμης πληρωμής-, επιβάλλεται πρόστιμο 10.000 ευρώ. Σε περίπτωση υποτροπής, το πρόστιμο τριπλασιάζεται στα 30.000 ευρώ και αφαιρείται για τρία χρόνια το δίπλωμα οδήγησης του κατόχου. Επίσης η ψηφιακή κατάθεση πινακίδων δεν μπορεί να ολοκληρωθεί, σε περίπτωση που ο κάτοχος δεν έχει πληρώσει Τέλη Κυκλοφορίας ή δεν έχει ενεργό ασφαλιστήριο συμβόλαιο για το όχημα! Πηγή: newsauto.gr



Διαδώστε την σελίδα μας μέσω: