Νέα & ενημερώσεις

Από εδώ μπορείτε να ενημερώνεστε για όλες τις εξελίξεις γύρω από το όχημά σας και όχι μόνο! Όλες οι ενημερώσεις μας δημοσιοποιούνται και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας μας, για αυτό ακολουθήστε μας και στο social media της επιλογής σας.

  • 0 Σας καλωσορίζουμε στην νέα μας ιστοσελίδα

    • Γενικά
    • από ΙΚΤΕΟ Εκηβόλος
    • 18-06-2018
    5.00 of 2 ψήφοι

      Σας καλωσορίζουμε στην νέα μας ιστοσελίδα Η νέα μας ιστοσελίδα, ανανεωμένη σε εμφάνιση και περιεχόμενο, προσφέρει όλες τις πληροφορίες  εκείνες που θα επιθυμούσατε να μάθετε για την εταιρεία μας. Μείνετε ενήμεροι για τις εξελίξεις γύρω από το όχημα σας, διαβάστε όλες τις νέες νομοθεσίες, και αλλαγές...

  • 0 Χορηγός στο «Fitness Event 2018»

    5.00 of 2 ψήφοι

      Η IKTEO Εκηβόλος ΑΕ, Χορηγός στο Fitness Event Είναι μεγάλη μας τιμή, να χορηγούμε και να βοηθούμε με κάθε τρόπο στην υλοποίηση κάθε είδους αθλητικής δραστηριότητας που γίνεται στην Βόρεια Εύβοια, με σκοπό, πέραν της αθλητικής συμμετοχής και μύησης των νέων σε αθλητικές δραστηριότητες, και την οικονομική ενίσχυση ευπαθών οργανισμών της ευρύτερης περιοχής. Ευχαριστούμε

  • 0 Χορηγός στον «Σκυλλίας»

    5.00 of 2 ψήφοι

    Η IKTEO Εκηβόλος ΑΕ, Χορηγός στον διάπλου «Σκυλλίας» Είναι μεγάλη μας τιμή, να χορηγούμε και να βοηθούμε με κάθε τρόπο στην υλοποίηση κάθε είδους αθλητικής αλλά και μη, δραστηριότητας που γίνεται στην Βόρεια Εύβοια, με σκοπό, πέραν της αθλητικής συμμετοχής και μύησης των νέων σε αθλητικές δραστηριότητες, και την ανάδειξη της ευρύτερης περιοχής σε όλους τους τομείς. Σύνδεσμος: skyllias.gr Ευχαριστούμε

  • 0 Νέο νομοσχέδιο. Αλλαγές σε ΚΟΚ, εισαγωγές, ΚΤΕΟ

    • Γενικά
    • από ΙΚΤΕΟ Εκηβόλος
    • 08-03-2018
    5.00 of 2 ψήφοι

      Νομοσχέδιο "φωτιά" Τι αλλάζει σε παραβάσεις ΚΟΚ, εισαγωγές ΙΧ, ΚΤΕΟ, κατάθεση πινακίδων, Ταξί, ΚΤΕΟ και στις «γουρούνες». Νομοσχέδιο-μαμούθ κατέθεσε το βράδυ της Πέμπτης 8 Μαρτίου το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών το οποίο αλλάζει ριζικά τις εισαγωγές καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, μειώνει όλα τα διοικητικά πρόστιμα του Κ.Ο.Κ. και άλλα τα τριπλασιάζει ανάλογα με το εισόδημα του παραβάτη, θεσμοθετεί χαράτσι 30 ευρώ για την κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας, αλλάζει τη χρήση στις γνωστές «γουρούνες» ενώ αλλαγές φέρνει στα Ταξί, στα ΚΤΕΛ, στα ΚΤΕΟ, στα Φορτηγά μέχρι και στα πρατήρια υγρών καυσίμων. Παραβάσεις και πρόστιμα Κ.Ο.Κ. Μείωση 40% σε όλα τα πρόστιμα αλλά και τριπλάσια προσαύξηση, ανάλογα με το εισόδημα του κάθε οδηγού προβλέπει ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, που περιλαμβάνει το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών. Για τις παραβάσεις όπως η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, την συμμετοχή σε αυτοσχέδιους αγώνες, την παραβίαση ερυθρού σηματοδότη αλλά και stop, την επίδειξη ικανότητας, εντυπωσιασμού, ανταγωνισμού, η παράνομη προσπέραση τα πρόστιμα αυξάνονται ενώ παράλληλα εάν ο οδηγός μέσα σε πέντε χρόνια διαπράξει τρεις φορές κάποιες από τις παραπάνω παραβάσεις του αφαιρείται για πάντα το δίπλωμα Παράλληλα καταργείται η διάταξη με την οποία εάν το πρόστιμο πληρωθεί εντός 10 ημερών μειώνεται κατά 50%. Ο νέος νόμος ταξινομεί τις παραβάσεις του ΚΟΚ σε τρεις κατηγορίες: στις χαμηλής, μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας. Τα πρόστιμα για την πρώτη κατηγορίας είναι μέχρι 100 ευρώ για η δεύτερη από 101 έως 300 ευρώ και για την τρίτη από 301 έως 600 ευρώ. Προβλέπονται επίσης και δύο πρόσθετες κατηγορίες: της πολύ υψηλής συχνότητας και τις αντικοινωνικής συμπεριφοράς. Και στις δύο θα αφαιρείται η άδεια οδήγησης για 60 ημέρες. Σε παραβάσεις όπως η χρήση κινητού χωρίς ακουστικά, η ζώνη ασφάλειας, το κράνος, η μεταφορά παιδιών χωρίς ασφάλεια (πλην προσπεράσεων φορτηγών που η ποινή είναι οι 30 μέρες χωρίς αφαίρεση πινακίδων την πρώτη φορά) προβλέπονται διοικητικά μέτρα που είναι η αφαίρεση διπλώματος και πινακίδων για 60 ημέρες. Σε περίπτωση υποτροπής μέσα σε έξι μήνες για την χρήση κινητού και την ασφαλή μεταφορά παιδιών ο παραβάτης θα ρέει να επαναλάβει τις εξετάσεις οδήγησης. Από την κατηγορία της επιβολής προστίμων με εισοδηματικά κριτήρια εξαιρούνται μία σειρά από σοβαρές παραβάσεις όπως η κατανάλωση αλκοόλ, η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, οι διατάξεις για τον τρόπο προσπέρασης οχημάτων, κλπ. Εισαγωγές αυτοκινήτων  Aπαγορευτικές αναμένεται να γίνουν οι εισαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων σύμφωνα με τα πιστοποιητικά και τις βεβαιώσεις που περιλαμβάνει το νομοσχέδιο του ΥΜΕ και ειδικότερα το άρθρο 46. Ειδικότερα αν κάποιος ιδιώτης καταναλωτής ή έμπορος αυτοκινήτων θέλει να εισάγει κάποιο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο από άλλο κράτος-μέλος θα πρέπει να έχει συλλέξει τα εξής έγγραφα: Βεβαίωση Τεχνικής Επικαιροποίησης από τους Εθνικούς Εΐσαγωγείς που θα πιστοποιούν: Τον Αριθμό Πλαισίου, το έτος κατασκευής και πρώτης κυκλοφορίας, τον Εξοπλισμό, τις εκπομπές CO2, τις Ανακλήσεις, τα Χιλιόμετρα. Βεβαίωση ΚΤΕΟ από την άλλη χώρα που εισάγεται το όχημα με τα αποτελέσματα και τα χιλιόμετρα όλων των ελέγχων. Μάλιστα οι βεβαιώσεις των ΚΤΕΟ θα πρέπει να είναι Μεταφρασμένες στα Ελληνικά! Οι βεβαιώσεις από τους Εθνικούς Εισαγωγείς θα πρέπει να έχουν παραδοθεί εντός 15 ημερών από την ημέρα κατάθεσης της αίτησης αλλιώς επιβάλλεται πρόστιμο ύψους 2.000 ευρώ! Παράλληλα επιβάλλεται και παράβολο 20 ευρώ υπέρ του Δημοσίου για τις βεβαιώσεις. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί πως κάποιο έγγραφο ΚΤΕΟ είναι πλαστό τότε το πρόστιμο είναι ίσο με το 5πλάσιο της αξίας πώλησης του οχήματος! Βαριά πρόστιμα επίσης προβλέπονται σε περίπτωση που διαπιστωθούν πλαστά Πιστοποιητικά Συμμόρφωσης ή άλλα έγγραφα των καινούριων αυτοκινήτων. Η συγκεκριμένη διάταξη «φωτογραφίζει» την περίπτωση του σκανδάλου του ομίλου VW. Πότε πληρώνετε 30 ευρώ για άρση ακινησίας Σύμφωνα με το άρθρο 45 του πολυνομοσχεδίου όσοι καταθέσουν ή έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους για διάστημα 2 συνεχόμενων ετών τότε για να πραγματοποιήσει άρση ακινησίας στο όχημά του θα πρέπει να καταβάλλει παράβολο υπέρ του Δημοσίου ύψους 30 ευρώ! Να υπενθυμίσουμε πως περίπου 1,5 εκατ. οχήματα βρίσκονται σε φορολογική ακινησία. Τέλος οι «γουρούνες» στο δρόμο Ριζικές αλλαγές για τις «γουρούνες» επιφέρει το άρθρο 31 του νομοσχεδίου καθώς ορίζει πως οι τετράτροχες μοτοσικλέτες με κινητήρες έως 125 κ.εκ. δεν επιτρέπεται να κυκλοφορούν σε ασφαλτοστρωμένες οδούς αλλά επιτρέπεται να τις διασχίζουν κάθετα! Παράλληλα το άρθρο 31 ξεκαθαρίζει πως αν εκμισθωθεί «γουρούνα» σε πρόσωπο που δεν έχει απαιτούμενη άδεια οδήγησης, επιβάλλεται στον εκμισθωτή, στο μισθωτή και στον οδηγό, αν ο τελευταίος επίσης δεν έχει άδεια οδήγησης, πρόστιμο 1.000 ευρώ. Σε περίπτωση υποτροπής επιβάλλεται πρόστιμο 2.000 ευρώ και κατάσχεση της «γουρούνας»! Πηγή: businessnews.gr

  • 0 Πρόστιμα ύψους 150 ευρώ για οχήματα χωρίς ΚΤΕΟ

    5.00 of 3 ψήφοι

      Πρόστιμα ύψους 150 ευρώ για οχήματα χωρίς ΚΤΕΟ Μεγάλες αλλαγές φέρνει και για τα ΚΤΕΟ της χώρας το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με κυριότερες εκείνες των προστίμων για τους ιδιοκτήτες που δεν περνούν από Τεχνικό Έλεγχο αλλά και για τους ιδιοκτήτες ΚΤΕΟ που είναι πρώην υπάλληλοι του Υπουργείου. Ειδικότερα στο νομοσχέδιο επισημαίνεται πως στους παραβάτες θα επιβάλλεται το πρόστιμο των 150 ευρώ μόνο μετά την πάροδο έξι μηνών από τον τακτικό έλεγχο με ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2018 και μετά. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως οι ιδιοκτήτες ΚΤΕΟ που δεν έχουν περάσει τα οχήματά τους από τεχνικό έλεγχο έχουν το χρονικό περιθώριο των 6 μηνών ώστε να το περάσουν από την καταληκτική ημερομηνία εμπρόθεσμου ελέγχου! Με λίγα λόγια αν ο νόμος ψηφιστεί και δημοσιευθεί εντός του Νοεμβρίου τότε οι παραβάτες ιδιοκτήτες οχημάτων θα πρέπει μέχρι τον Μάιο του 2018 να έχουν περάσει από ΚΤΕΟ για να γλιτώσουν από το πρόστιμο των 150 ευρώ. Βέβαια στο νομοσχέδιο υπάρχει και μια ημερομηνία έναρξης διασταύρωσης των στοιχείων και επιβολής προστίμων από 1η Ιανουαρίου 2018 αλλά στο τέλος του άρθρου ξεκαθαρίζεται ότι: «H ισχύς του παρόντος άρθρου αρχίζει έξι (6) μήνες μετά από τη δημοσίευσή του». Πηγή: mononews.gr

  • 0 Τουλάχιστον 1 εκατ. αυτοκίνητα θα «κοπούν» λόγω γυρισμένων χιλιομέτρων

    5.00 of 4 ψήφοι

      Τουλάχιστον 1 εκατ. αυτοκίνητα θα «κοπούν» λόγω γυρισμένων χιλιομέτρων Τουλάχιστον 1 εκατ. αυτοκίνητα αναμένεται να «κοπούν» από τα ΚΤΕΟ όλης της χώρας στα οποία θα προκύπτει ανακολουθία στα χιλιόμετρα που αναγράφoυν στα κοντέρ τους. Ειδικότερα σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του enikonomia.gr, τα ΚΤΕΟ όλης της χώρας θα πρέπει μέχρι τον Μάιο του 2018 να έχουν συμμορφωθεί με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 45/2014 και η ανακολουθία του χιλιομετρητή κατά την διάρκεια Τεχνικού Ελέγχου ΚΤΕΟ να σημειώνεται ως «σοβαρή έλλειψη» με αποτέλεσμα ο έλεγχος να απορρίπτεται! Οι ιδιοκτήτες μετά το «κόψιμο» από το ΚΤΕΟ θα έχουν στη διάθεσή τους 20 ημέρες ώστε να διορθώσουν το λάθος και να επιτρέψουν για επανέλεγχο ή σε διαφορετική περίπτωση είναι πολύ πιθανό να βρεθούν αντιμέτωποι με πρόστιμο 400 ευρώ και αφαίρεση πινακίδων κυκλοφορίας σε περίπτωση ελέγχου από την Τροχαία ή πρόστιμο 150 ευρώ μέσω Taxisnet όταν ξεκινήσουν οι ηλεκτρονικές διασταυρώσεις. Ωστόσο το μεγάλο πρόβλημα που καλείται να επιλύσει το υπουργείο Μεταφορών έχει να κάνει με το γεγονός πως θα μπορεί κανείς να διορθώσει το λάθος των χιλιομέτρων που αναγράφει το κοντέρ του οχήματος καθώς στο τραπέζι έχουν πέσει διάφορες προτάσεις που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: - Επίσημο έγγραφο από εξουσιοδοτημένο συνεργείο της εκάστοτε εισαγωγικής εταιρείας που να πιστοποιεί έστω και κατά προσέγγιση τα διανυθέντα χιλιόμετρα των οχημάτων. - Αναγραφή της ένδειξης των υψηλότερων διανυθέντων χιλιομέτρων που βρέθηκαν στο ιστορικό του οχήματος προσαυξημένα κατά 5.000 ή 10.000 για κάθε χρόνο που έχει περάσει. Δηλαδή αν σε ένα όχημα υπήρχε καταχωρημένο πως είχε διανύσει 100.000 χλμ. το 2011 και το 2017 εμφανίζεται να έχει διανύσει μόλις 50.000 χλμ. τότε ο ιδιοκτήτης του θα πρέπει να περάσει από επανέλεγχο έχοντας στο κοντέρ του 160.000 χλμ.! Αρχικά θα «κοπούν» 1 εκατ. εγχώρια μεταχειρισμένα Η ανακολουθία των χιλιομέτρων στα εγχώρια μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αναμένεται να ανοίξει τον «Ασκό του Αιόλου» στην ελληνική αγορά αυτοκινήτων καθώς εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες θα αντιληφθούν πως έχουν αποκτήσει κάποιο αυτοκίνητο που δεν έχει διανύσει τα χιλιόμετρα που αναγράφει στο κοντέρ τους. Αποτέλεσμα των παραπάνω θα είναι να οδηγηθούν πάρα πολλές περιπτώσεις οχημάτων με γυρισμένα χιλιόμετρα στις δικαστικές αίθουσες ωστόσο θα μπει ένα τέλος επιτέλους στη μάστιγα που εξαπλώνεται συνεχώς στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.Να τονίσουμε πως στα χρόνια της κρίσης πραγματοποιούνται πάνω από 300.000 μεταβιβάσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και παλαιότερα πραγματοποιούνταν περισσότερες και σύμφωνα με στελέχη της αγοράς τουλάχιστον το 20% των ΙΧ που μεταβιβάζονται έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα στα κοντέρ τους! Δηλαδή κάθε χρόνο τουλάχιστον 60.000 αυτοκίνητα που πωλούνται αναγράφουν λιγότερα χιλιόμετρα στα κοντέρ τους από εκείνα που έχουν διανύσει πραγματικά.Αν αναλογιστεί κανείς πως οι έλεγχοι ΚΤΕΟ διεξάγονται εδώ και 17 χρόνια τότε τα ΚΤΕΟ θα πρέπει να «κόψουν» τουλάχιστον 1 εκατ. αυτοκίνητα στα οποία θα διαπιστωθεί ανακολουθία στα χιλιόμετρα που αναγράφουν!Βέβαια το «κόψιμο» λόγω ανακολουθίας στα διανυθέντα χιλιόμετρα θα ισχύει και για τα δίκυκλα αλλά και για τα φορτηγά που περνούν από ΚΤΕΟ με αποτέλεσμα ο συνολικός αριθμός οχημάτων που θα «κοπεί» από τα ΚΤΕΟ να εκτοξευτεί...Πάντως το σοκ θα είναι μεγάλο για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που θα μάθουν ότι το όχημα που έχουν στην κατοχή τους μπορεί να έχει διανύσει ακόμη και 200.000 ή και παραπάνω χιλιόμετρα παραπάνω από όσα αναγράφει το κοντέρ του...   Πολλά εκατομμύρια οχήματα θα «κοπούν» έως το 2020 Πέραν της αναγραφής του ιστορικού ελέγχου των ΚΤΕΟ μαζί με τα διανυθέντα χιλιόμετρα στο εσωτερικό της χώρας υπάρχει Ευρωπαϊκή Οδηγία σύμφωνα με την οποία θα δημιουργηθεί έως το 2020 μια κοινή online πλατφόρμα σε όλα τα κράτη-μέλη στην οποία θα είναι συνδεδεμένα όλα τα ΚΤΕΟ και στα Δελτία Τεχνικών Ελέγχων θα αναγράφονται οι έλεγχοι που έχει πραγματοποιήσει ένα όχημα αλλά και το ιστορικό των διανυθέντων χιλιομέτρων από όλα τα κράτη-μέλη. Αποτέλεσμα της παραπάνω κίνησης σύμφωνα με στελέχη της αγοράς θα είναι το «κόψιμο» πολλών εκατομμυρίων μεταχειρισμένων οχημάτων που έχουν εισαχθεί από άλλα κράτη-μέλη και κυκλοφορούν στην Ελλάδα με γυρισμένα χιλιόμετρα! Έλεγχος και μέσω… Taxisnet Σύμφωνα με όσα εξετάζει το υπουργείο Μεταφορών θα υπάρχει και η δυναότητα πρόσβασης των ιδιοκτητών αυτοκινήτων στη βάση δεδομένων του Υπουργείου μέσω του συστήματος Taxisnet ώστε να είναι δυνατή ανά πάσα στιγμή η λήψη στοιχείων για το όχημά τους, τόσο για τους ελέγχους ΚΤΕΟ όσο και για τα διανυθέντα χιλιόμετρα! Ειδικότερα σύμφωνα με το σχέδιο του ΥΜΕ ο πιστοποιημένος στο Taxisnet κάτοχος ενός οχήματος θα μπορεί μέσω ειδικής εφαρμογής να ζητήσει τη χορήγηση σε ηλεκτρονική μορφή ενημερωτικό σημείωμα στο οποίο θα αποτυπώνονται οι ενδείξεις του μετρητή διανυθέντων χιλιομέτρων του οχήματος, οι οποίες έχουν καταγραφεί κατά τους αρχικούς, περιοδικούς τεχνικούς ελέγχους και επανελέγχους που έζχουν διενεργηθεί σε ΚΤΕΟ της χώρας από την ημερομηνία έκδοσης της πρώτης άδειας κυκλοφορίας του οχήματος στην Ελλάδα. Πηγή: enikonomia.gr

  • 0 Πρόστιμα φωτιά σε 2,2 εκατ. ιδιοκτήτες για ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ οχήματα

    5.00 of 3 ψήφοι

      Πρόστιμα φωτιά σε 2,2 εκατ. ιδιοκτήτες για ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ οχήματα Οι ιδιοκτήτες έχουν μόλις οκτώ ημέρες για να πληρώσουν το πρόστιμο των 250 ευρώ ενώ στην άλλη περίπτωση, μη πληρωμής ΚΤΕΟ, το πρόστιμο είναι σταθερά 150 ευρώ και το ειδοποιητήριο θα φτάσει μέσω Taxis   Με καθυστέρηση σχεδόν δύο ετών ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση της ηλεκτρονικής διασταύρωσης για τον εντοπισμό των ιδιοκτητών αυτοκινήτων που τα κινούν χωρίς να τα έχουν περάσει από ΚΤΕΟ αλλά ούτε έχουν πληρώσει ασφάλεια η οποία αφορά τους ιδιοκτήτες ΙΧ με πρώτη άδεια κυκλοφορίας μετά την 1η/1/1996, καθώς οι κάτοχοι παλαιότερων οχημάτων φαίνεται πως στάθηκαν τυχεροί και θα καθυστερήσει η αποστολή προστίμων.    Σύμφωνα με την εφημερίδα «Ειδήσεις», η ηλεκτρονική διασταύρωση που αφορά στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με 1η άδεια κυκλοφορίας μετά την 1η/1/1996 και μετά έχει ολοκληρωθεί και το μόνο που απομένει είναι να ξεκινήσει η αποστολή των ειδοποιητηρίων με τα πρόστιμα σε πάνω από 1,2 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και ένα εκατομμύριο μοτοσικλετιστές.   Στην περίπτωση των ανασφάλιστων, οι ιδιοκτήτες έχουν μόλις οκτώ ημέρες για να πληρώσουν το πρόστιμο των 250 ευρώ ενώ στην άλλη περίπτωση, μη πληρωμής ΚΤΕΟ, το πρόστιμο είναι σταθερά 150 ευρώ και το ειδοποιητήριο θα φτάσει μέσω Taxis.Όσον αφορά στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με 1η άδεια κυκλοφορίας πριν το 1995, οι οποίοι υπολογίζονται σε 500.000 αναμένεται να παραλάβουν πολύ αργότερα τα πρόστιμα καθώς πρέπει να ξεκαθαρίσει το μητρώο.Η καθυστέρηση της διασταύρωσης αυτοκινήτων με πρώτη Άδεια Κυκλοφορίας πριν το 1995 έγκειται στο γεγονός πως έχουν εντοπιστεί χιλιάδες οχήματα της δεκαετίας του ’60, του ’70, του ’80 και του ’90 τα οποία το σύστημα «βλέπει» ότι κυκλοφορούν ενώ στην πραγματικότητα να έχουν καταστραφεί. Ο λόγος είναι ότι όλες οι μεταβολές στο παρελθόν γίνονταν χειρόγραφα και τώρα δεν υπάρχουν online στοιχεία.   Πηγή: protothema.gr

  • 0 Χορηγός στον «Σκυλλίας»

    5.00 of 3 ψήφοι

      Η IKTEO Εκηβόλος ΑΕ, Χορηγός στον διάπλου «Σκυλλίας» Είναι μεγάλη μας τιμή, να χορηγούμε και να βοηθούμε με κάθε τρόπο στην υλοποίηση κάθε είδους αθλητικής αλλά και μη, δραστηριότητας που γίνεται στην Βόρεια Εύβοια, με σκοπό, πέραν της αθλητικής συμμετοχής και μύησης των νέων σε αθλητικές δραστηριότητες, και την ανάδειξη της ευρύτερης περιοχής σε όλους τους τομείς. Ευχαριστούμε

  • 0 Σεμινάριο οδικής συμπεριφοράς από τον κ. Ιαβέρη

    • Γενικά
    • από ΙΚΤΕΟ Εκηβόλος
    • 28-03-2016
    5.00 of 3 ψήφοι

      Σεμινάριο οδικής συμπεριφοράς από τον κ. Ιαβέρη Η Περιφερειακή Ενότητα Εύβοιας και η Σχολή Οδικής Συμπεριφοράς «Ιαβέρης» σας προσκαλούν την Τετάρτη 30 Μαρτίου και ώρα 11.00 στη Χαλκίδα σε εκδήλωση για την οδική ασφάλεια. Ή όπως θα 'λεγε και ο ίδιος, «να μάθουμε να μη σκοτωνόμαστε» Πηγή: edipsospost.blogspot.com

  • 0 Αδυναμία ελέγχου εκπρόθεσμων οχημάτων

    5.00 of 2 ψήφοι

      Αδυναμία ελέγχου εκπρόθεσμων οχημάτων Τα παρακάτω Σάββατα 10/10/2015, 7/11/2015, 14/11/2015 το υπουργείο μεταφορών ανακοίνωσε οτι δεν θα είναι δυνατή η λειτουργία του ηλεκτρονικού παραβόλου με συνέπεια να μην είναι δυνατός ο έλεγχος των εκπρόθεσμων ελέγχων από τα ΚΤΕΟ της χώρας.



Εκηβόλος ΑΕ Καιρός: ΙΣΤΙΑΙΑ