Νέα & ενημερώσεις

Από εδώ μπορείτε να ενημερώνεστε για όλες τις εξελίξεις γύρω από το όχημά σας και όχι μόνο! Όλες οι ενημερώσεις μας δημοσιοποιούνται και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας μας, για αυτό ακολουθήστε μας και στο social media της επιλογής σας.

  • 0 Μπαγκαζιέρες, κοτσαδόροι και άδειες κυκλοφορίας

    • Γενικά
    • από ΙΚΤΕΟ Εκηβόλος
    • 28-02-2020
    5.00 of 11 ψήφοι

      Ξεχωριστές άδειες κυκλοφορίας για τις μπαγκαζιέρες. Τέλος οι κοτσαδόροι όταν δεν έλκει το όχημα.  UPDATE 5/3/20: Υπάρχει παράταση για 31 Μαρτίου 2020, και αναμένεται νέα διευκρινιστική και προφανώς νέα παράταση! Θα σας ενημερώσουμε σχετικά μόλις έχουμε περισσότερες πληροφορίες. Με την Γ9/46447/2397 (ΦΕΚ 2302/12.06.19) απόφαση το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ξεκαθαρίζει το τοπίο σχετικά με τους κοτσαδόρους και τα ρυμουλκούμενα, ακόμα και για τα απλά επιβατικά οχήματα με μπαγκαζιέρες. Τι προκύπτει από αυτήν την απόφαση, η οποία τίθεται σε ισχύ, 9 μήνες από την δημοσίευσή της, δηλαδή από τις 12 Μαρτίου του 2020; Ότι όλα τα ρυμουλκούμενα θεωρούνται ξεχωριστά οχήματα που πρέπει να διαθέτουν άδεια κυκλοφορίας, ενώ οι κοτσαδόροι πρέπει όλοι να είναι αναδιπλούμενοι ή αποσπώμενοι και να μην προεξέχουν του οχήματος, όταν αυτό δεν έλκει το ρυμουλκούμενο. Στην απόφαση κυρίως καθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις για να μπορέσει ένα ρυμουλκούμενο να λάβει άδεια κυκλοφορίας, αλλά και όσον αφορά την μεγάλη μάζα των επιβατικών αυτοκινήτων που διαθέτουν κοτσαδόρο για να ρυμουλκούν μπαγκαζιέρες ή σκάφη, ξεκαθαρίζονται σαφώς οι όροι κυκλοφορίας τους. Για μπαγκαζιέρες και τρέϊλερ γενικότερα Οι ιδιοκτήτες τους πρέπει να φροντίσουν, αν θέλουν να είναι νόμιμοι, να εκδώσουν άδειες και πινακίδες κυκλοφορίας μέχρι και τις 12 Δεκεμβρίου του 2020 (9 μήνες μετά την έναρξη ισχύος της ως άνω απόφασης). Τα παλιά σημειώματα ρυμούλκησης δεν θα ισχύουν πλέον. Όταν κυκλοφορούν με το αυτοκίνητό τους και έλκουν το ρυμουλκούμενο πρέπει να έχουν μαζί τους και τις δύο άδειες κυκλοφορίας. Μέχρι 12 Ιουνίου του 2020 είναι υποχρεωμένοι να αντικαταστήσουν τους κοτσαδόρους στο αυτοκίνητό τους με αποσπώμενους ή αναδιπλούμενους (όσοι δεν έχουν ήδη τέτοιους). Έτσι όταν το αυτοκίνητο δεν έλκει, ο κοτσαδόρος είτε θα έχει αποσπαστεί είτε θα έχει αναδιπλωθεί, ώστε να μην προεξέχει από τον προφυλακτήρα. Εννοείται ότι και στα ΙΚΤΕΟ, όταν προσκομίζεται για έλεγχο αυτοκίνητο με σταθερό, μη αποσπώμενο ή μη αναδιπλούμενο κοτσαδόρο, τότε θα σημειώνεται σοβαρή έλλειψη και ο ιδιοκτήτης του θα είναι υποχρεωμένος να το πάει για επανέλεγχο μέσα σε ένα μήνα. Δείτε το εν λόγω ΦΕΚ «εδώ». Πηγή kteonews.gr

  • 0 Μη Πρόσβαση στην Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων

    5.00 of 12 ψήφοι

      Εργασίες αναβάθμισης και συντήρησης στην Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων από το Σάββατο 22/2/2020 στις 8:00 έως και την Κυριακή 23/2/2020 στις 24:00. Δεν θα είναι δυνατή η πρόσβαση στις υπηρεσίες του Taxisnet το προσεχές Σαββατοκύριακο, σύμφωνα με ανακοίνωση της Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ). Όπως αναφέρει η ΓΓΠΣΔΔ «από το Σάββατο 22/2/2020 στις 8:00 έως και την Κυριακή 23/2/2020 στις 24:00» θα πραγματοποιούνται «προγραμματισμένες εργασίες συντήρησης της πληροφοριακής υποδομής της», στην οποία περιλαμβάνεται και το Taxisnet. Κατά την διάρκεια των εργασιών δεν θα είναι δυνατή η πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που υποστηρίζονται από την εν λόγω πληροφοριακή υποδομή. Κατ' επέκταση δεν θα είναι δυνατός ο έλεγχος εκπρόθεσμων οχημάτων λόγω αδυναμίας έκδοσης ηλεκτρονικού παραβόλου.   Πηγή: www.in.gr/

  • 0 Ταξινόμηση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από Ε.Ε. μόνο με δελτίο τεχνικού ελέγχου από την χώρα προέλευσης

    5.00 of 11 ψήφοι

      Ταξινόμηση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από Ε.Ε. Μόνο με δελτίο τεχνικού ελέγχου από την χώρα προέλευσης. Στον έλεγχο των χιλιομέτρων που έχουν διανύσει και τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αποσκοπεί το άρθρο 53 του νόμου 4663 (ΦΕΚ 30Α/2020-12.2.2020) που ήδη βρίσκεται σε εφαρμογή. Σύμφωνα με αυτό το άρθρο, για την ταξινόμηση ενός μεταχειρισμένου οχήματος, εκτός των άλλων προβλεπόμενων δικαιολογητικών, είναι απαραίτητο και το ισχύον δελτίο ΚΤΕΟ που έχει εκδοθεί στην χώρα από την οποία προέρχεται το αυτοκίνητο, αν φυσικά πρόκειται για χώρα που ανήκει στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τo οποίο δεν πρέπει να έχει καταγεγραμμένες σοβαρές ή επικίνδυνες ελλείψεις.Επίσης, είναι απαραίτητο για την ταξινόμηση και το τιμολόγιο ή το ιδιωτικό συμφωνητικό πώλησης του αυτοκινήτου, στο οποίο αναγράφονται υποχρεωτικά και τα χιλιόμετρα που αυτό έχει διανύσει μέχρι την πώλησή του. Οι υπηρεσίες μεταφορών είναι υποχρεωμένες να ελέγξουν αυτά τα δύο στοιχεία, να τα συγκρίνουν με τα χιλιόμετρα που αναγράφονται στο πιστοποιητικό ταξινόμησης, το οποίο εκδίδεται από το τελωνείο και να προχωρήσουν στην ταξινόμηση του οχήματος, μόνο αν δεν διαπιστώσουν ανακολουθία στις καταγραφές των χιλιομετρητών. Αν το αυτοκίνητο προέρχεται από χώρα εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, τότε δεν απαιτείται δελτίο ΚΤΕΟ από την χώρα προέλευσης, αλλά εκδίδεται νέο από ΚΤΕΟ της Ελλάδας, πριν την ταξινόμησή του. Ο ίδιος νόμος μάλιστα ορίζει ότι αν η αρμόδια διεύθυνση μεταφορών, κατά τον έλεγχο των δικαιολογητικών που πραγματοποιεί προκειμένου να ταξινομηθεί ένα όχημα, διαπιστώσει ανακολουθία στις καταγραφές των χιλιομετρητών, τότε επιβάλλει και πρόστιμο στον εισαγωγέα, που κυμαίνεται από 5.000 έως 50.000 ευρώ. Δείτε το άρθρο 53 του νόμου 4663 του εν λόγω ΦΕΚ «εδώ». Διευκρινιστική εγκύκλιος «εδώ». Πηγή kteonews.gr

  • 0 Παύση εργασιών

    • Γενικά
    • από ΙΚΤΕΟ Εκηβόλος
    • 17-01-2020
    5.00 of 10 ψήφοι

    Η εταιρία μας θα παραμείνει κλειστή το Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2020, γιορτή του Αγίου Αθανασίου, ο οποίος είναι ο Πολιούχος της περιοχής μας.  Ευχαριστούμε

  • 0 Κάθε χρόνο να περνούν από τεχνικό έλεγχο τα παλαιά αυτοκίνητα εξετάζει το Υπουργείο

    5.00 of 9 ψήφοι

      Κάθε χρόνο αντί για δύο να περνούν από ΚΤΕΟ τα παλαιά αυτοκίνητα εξετάζουν τα στελέχη του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Η ακριβής ηλικία των οχημάτων δεν έχει ακόμη ξεκαθαρίσει καθώς οι προτάσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων είναι δύο και η μία αφορά σε οχήματα με ηλικίες πάνω από 10 έτη (δηλαδή οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν το 2010) και η δεύτερη αφορά σε οχήματα με ηλικία άνω των 15 ετών (δηλαδή οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν το 2005). Οι συγκεκριμένες προτάσεις έχουν πέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων μεταξύ των στελεχών από συναρμόδια Υπουργεία που ασχολούνται με το μέλλον της αυτοκίνησης και την ανανέωση του στόλου των οχημάτων ενώ επίσης σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στον έλεγχο των ΚΤΕΟ  ώστε να περνούν πραγματικά τα οχήματα που πρέπει ενώ όσα είναι επικίνδυνα να κόβονται! Η έλευση από τα ΚΤΕΟ κάθε χρόνο για τα οχήματα με ηλικίες 10 ή 15 ετών θα αποτελέσει και μάλλον το πρώτο αντικίνητρο για τους κατόχους των παλαιών, ρυπογόνων και επικίνδυνων αυτοκινήτων ώστε να αποκτήσουν κάποιο νεότερο. Βήκας: «Στα περισσότερα ευρωπαϊκά κράτη ο τεχνικός έλεγχος πυκνώνει» Σε ερώτησή μας σχετικά με το θέμα της έλευσης από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο για τα παλαιά αυτοκίνητα ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ κ. Κωνσταντίνος Βήκας ανέφερε στο Newsauto.gr ότι: «Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ιδιωτικών ΚΤΕΟ χαιρετίζει την προοπτική αυτή. Πριν βιαστούν μερικοί ίσως να αντιδράσουν συνδέοντας τα επιχειρηματικά οφέλη των ΚΤΕΟ με τέτοια απόφαση, ας προσέξουμε λίγο τι ισχύει και για ποιους λόγους στα υπόλοιπα κράτη μέλη της ΕΕ. Η ευρωπαϊκή νομοθεσία λοιπόν προβλέπει την υποχρέωση των ιδιοκτητών οχημάτων να προσκομίζουν τα οχήματα τους στα ΚΤΕΟ, για αρχικό έλεγχο έως την συμπλήρωση 4 ετών από την 1η ημερομηνία κυκλοφορίας και εν συνεχεία, έως κάθε 2 χρόνια μετά. Στα περισσότερα ευρωπαϊκά κράτη ο τεχνικός έλεγχος πυκνώνει εξ’ αρχής προβλέποντας πυκνότερους τεχνικούς ελέγχους ενώ σε κάθε περίπτωση δίδεται ιδιαίτερη έμφαση στα πιο γερασμένα χρονολογικά ή πιο επιβαρυμένα χιλιομετρικά οχήματα με το σκεπτικό ότι στατιστικώς τα οχήματα αυτά λόγω γήρατος ή συχνότερης μετακίνησης φθείρονται πιο γρήγορα και πιο συχνά, δημιουργούν κίνδυνο για στην οδική ασφάλεια και το περιβάλλον και άρα επιβάλλεται ο συχνότερος τεχνικός έλεγχος τους. Η χώρα μας αποτελεί μία από τις λίγες εξαιρέσεις αφού εξαντλεί χρονολογικά τα περιθώρια άσχετα αν τα ευρήματα υποδεικνύουν αναγκαιότητα τακτικότερων ελέγχων αυτών των οχημάτων. Πρέπει όλοι μας να αντιληφθούμε επιτέλους κάποια στιγμή ότι ο έλεγχος ΚΤΕΟ δεν αποτελεί φοροεισπρακτικό μέσο αλλά κοινωνικό λειτούργημα καθώς τα κακώς συντηρημένα οχήματα απειλούν την ζωή όλων μας, πεζών και οδηγών. Σε κάθε περίπτωση ο ρόλος του ΚΤΕΟ αποτελεί συμβουλευτική διαδικασία προς τους πολίτες ως προς την πρόληψη ατυχημάτων και προάσπισης της ανθρώπινης ζωής αλλά παράλληλα και της τσέπης του καθενός ιδιοκτήτη αφού έχει αποδειχτεί ότι οι όποιες βλάβες στα οχήματα επισκευάζονται ευκολότερα και πιο ανέξοδα όταν εντοπίζονται στο ξεκίνημα τους. Άρα, συμπερασματικά τεκμηριώνεται η άποψη ότι το ΚΤΕΟ προστατεύει αφενός την ανθρώπινη ζωή και ενισχύει αφετέρου τα οικονομικά οφέλη των ιδιοκτητών οχημάτων.» Ελεγκτές «Ράμπο» και από το υπουργείο Μεταφορών Ο στόχος πάντως που έχει θέσει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την ανανέωση του στόλου των οχημάτων περιλαμβάνει και την ενεργοποίηση μηχανισμών ελέγχου για τα ΚΤΕΟ όπου τα τελευταία χρόνια φαίνεται ότι όλα τα οχήματα που περνούν από τεχνικό έλεγχο είναι σε άριστη κατάσταση με αποτέλεσμα να κόβονται ελάχιστα οχήματα με Επικίνδυνες Ελλείψεις! Να υπενθυμίσουμε πως όπως αποκάλυψε το Newsauto.gr το 2017 στην Ελλάδα «κόπηκαν» μόλις 45 αυτοκίνητα σε περίπου 2 εκατ. τεχνικούς ελέγχους ενώ το 2016 σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε στην διάθεσή μας μόλις 46 αυτοκίνητα «κόπηκαν» σε 1,9 εκατ. τεχνικούς ελέγχους και  το 2015 «κόπηκαν» 68 αυτοκίνητα σε σχεδόν 2 εκατ. ελέγχους. Επίσης σύμφωνα με τα στοιχεία του στόλου κυκλοφορούντων οχημάτων διαπιστώνει κανείς πως σε σύνολο 4,6 εκατ. οχημάτων, εκ των οποίων το 50% πρέπει να περνά κατά μέσο όρο από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο, θα έπρεπε να ελέγχονται 2,5 εκατ. οχήματα ετησίως αλλά αντ’ αυτού από τα ΚΤΕΟ πέρασαν μόλις ούτε 2 εκατ. οχήματα το 2017. Πέραν των οχημάτων με τις επικίνδυνες ελλείψεις που ήταν μόλις 47 το 2017 καταγράφηκαν 95.154 οχήματα με σοβαρές ελλείψεις έναντι 75.265 οχημάτων το 2016 και 105.025 αυτοκινήτων το 2015. Δηλαδή το 2017 μόλις το 4,77% του στόλου των οχημάτων που επισκέφθηκαν κάποιο ΚΤΕΟ «έφυγαν» με σοβαρές ελλείψεις και αναγκαστικά έπρεπε να ξαναπεράσουν από τεχνικό έλεγχο. Τα γερμανικά ΚΤΕΟ «κόβουν» 9,8 εκατ. αυτοκίνητο τον χρόνο! Η Γερμανία αποτελεί μία χώρα πρότυπο για τους ελέγχους ΚΤΕΟ, όπως επίσης και άλλα ευρωπαϊκά κράτη. Ωστόσο το εντυπωσιακό για μια χώρα με πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αποτελεί το γεγονός πως το ποσοστό των οχημάτων που «κόβονται» από τα γερμανικά ΚΤΕΟ ανέρχεται σε 35,5%! Ειδικότερα σε 27,6 εκατ. ελέγχους που πραγματοποίησαν τα γερμανικά ΚΤΕΟ «κόπηκαν» σχεδόν 9,8 εκατ. οχήματα με 2,67 βλάβες κατά μέσο όρο! Και να είστε σίγουροι πως οι έλεγχοι στα γερμανικά ΚΤΕΟ πραγματοποιούνται για να διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα η οδική ασφάλεια αλλά και η προστασία του περιβάλλοντος ενώ παράλληλα να λειτουργούν όλες οι επιχειρήσεις από τον κλάδο αυτοκινήτου που περιλαμβάνει τα συνεργεία, τα φανοποιεία, την πώληση ανταλλακτικών αλλά και ελαστικών που αποφέρουν τεράστια έσοδα στη γερμανική οικονομία… Πηγή: newsauto.gr   Γιατί είναι ανάγκη να αλλάξει ο στόλος στην Ελλάδα; “Οι λαμαρίνες των παλιών αυτοκινήτων είναι πιο σκληρές και ανθεκτικές”. “Τα καινούργια αυτοκίνητα είναι… ψεύτικα, πλαστικά”. Πόσες φορές έχουμε ακούσει τις συγκεκριμένες εκφράσεις κυρίως από μεγαλύτερους σε ηλικία ανθρώπους. Τι ισχύει όμως πραγματικά; Ο ανεξάρτητος οργανισμός δοκιμών αυτοκινήτων  EuroNCAP με τα αναγνωρισμένα απο όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τα Ευρωπαϊκά κράτη, crash test γιόρτασε στα τέλη του 2017, τα 20 χρόνια δοκιμών. Με την ευκαιρία αυτή, πήρε ένα Rover 100 του 1997 αλλά και ένα σύγχρονο αυτοκίνητο της ίδιας κατηγορίας, το Honda Jazz και προχώρησε στη καθιερωμένη δοκιμή με ταχύτητα 60 km/h. Τα αποτελέσματα είναι ενδεικτικά: Το Rover δεν καταφέρνει να προστατεύσει τους επιβάτες του, παρότι διαθέτει αερόσακους. Τα ανδρείκελα του crash test στο εσωτερικό δεν συγκρατούνται σωστά με αποτέλεσμα να είναι τόσο άσχημα παραμορφωμένα, ενώ ο κινητήρας συνθλίβει ζωτικά όργανα. Οι πόρτες μετά το χτύπημα μπλοκάρουν καθιστώντας δύσκολη για τα πληρώματα έκτακτης ανάγκης τον απεγκλωβισμό. Γενικά οι καμπίνα των επιβατών παραμορφώνεται πολύ… Τα αντίστοιχα ανδρείκελα του καινούργιου Honda θα πρέπει να… αισθάνονται πολύ καλύτερα. Παρότι το αμάξωμα συντρίβεται, οι αερόσακοι τύπου κουρτίνας βοηθούν σαν μαξιλάρι τον οδηγό, ενώ οι «εικονικοί» επιβάτες δείχνουν σχεδόν ανέπαφοι από λαμαρίνες, κινητήρα κλπ. Οι δυνάμεις της σύγκρουσης δεν φαίνεται να περνούν μπροστά από το παρμπρίζ.     Σημειώστε πως το ποσοστό των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων έχει μειωθεί σημαντικά τα τελευταία 20 χρόνια και αυτό οφείλεται κυρίως στην πιο αυξημένη ασφάλεια των αυτοκινήτων. Για την πλήρη εξάλειψη των θανάτων, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ψάχνουν μέσω των αυτόνομων χαρακτηριστικών (αυτόνομη οδήγηση κλπ)να ελαχιστοποιήσουν τις πιθανότητες του ανθρώπινου λάθους.