Νέα & ενημερώσεις

Από εδώ μπορείτε να ενημερώνεστε για όλες τις εξελίξεις γύρω από το όχημά σας και όχι μόνο! Όλες οι ενημερώσεις μας δημοσιοποιούνται και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας μας, για αυτό ακολουθήστε μας και στο social media της επιλογής σας.

  • 0 Επίσημο: Έρχονται διασταυρώσεις και πρόστιμα για 1,8 εκ. ΙΧ

    5.00 of 2 ψήφοι

    Χωρίς ΚΤΕΟ 1,8 εκατ. οχήματα! Ιδιαίτερα αποκαλυπτικός ήταν ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ κ. Κωνσταντίνος Βήκας καθώς σύμφωνα με όσα επισήμανε οτι οι απώλειες για τα κρατικά ταμεία από τη μη έλευση των οχημάτων από Τεχνικό Έλεγχο ξεπερνούν τα 400 εκατ. ευρώ ενώ παράλληλα έχει αυξηθεί η λεγόμενη ΚΤΕΟ-Αποχή και πλέον ο αριθμός των οχημάτων που δεν περνούν από ΚΤΕΟ έχει ξεπεράσει το 1,8 εκατ. οχήματα! Τα πρόστιμα Σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. το πρόστιμο για ΚΤΕΟ ανέρχεται σε 400 ευρώ, μειούμενο σε 50 ευρώ αν το όχημα ελεγχθεί εντός 10 ημερών και προσκομιστεί ισχύον δελτίο ΚΤΕΟ. Άσχετα με τα παραπάνω, για τα οχήματα που προσκομίζονται εκπρόθεσμα στα ΚΤΕΟ προβλέπεται επιβολή χρηματικής ποινή υπό μορφή παραβόλου υπέρ δημοσίου αξίας έως 65 ευρώ για τα επιβατικα & 78 ευρώ για ελαφρά φορτηγά και αντίστοιχα για τα δίκυκλα παράβολο αξίας έως 41 ευρώ. Το πρόστιμο που προβλέπει η νομοθεσία μέσω της ηλεκτρονικής διασταύρωσης, με την αυτόματη βεβαίωση του στο Taxisnet ανέρχεται σε 150 ευρώ.   Επιπλέον, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανακοίνωσε παράλληλα το επόμενο βήμα για την υποστήριξη της ηλεκτροκίνησης το Μητρώο Φορτιστών. Η εταιρεία μας ΙΚΤΕΟ Εκηβόλος προσφέρει δυνατότητα φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων δείτε περισσότερα «εδώ». Τον σχεδιασμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την υποστήριξη της ηλεκτροκίνησης παρουσίασε στην Πτολεμαΐδα ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, σε ημερίδα με θέμα: «Ηλεκτροκίνηση: Οι προκλήσεις για το σύγχρονο συνεργείο». Κατά την εισαγωγή του, ο Υφυπουργός Μεταφορών υπογράμμισε τη σημασία της διενέργειας επιμελών ελέγχων από τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ, ειδικά σε μία χώρα όπου ο στόλος είναι παλιός και η συντήρηση των οχημάτων είναι καθοριστικός παράγοντας για την οδική ασφάλεια. Πρόσθεσε ότι με τις αποφάσεις του Υπουργού Κώστα Καραμανλή, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών απέκτησε νέο πληροφοριακό σύστημα και στο εξής, θα είναι εφικτή η διασταύρωση των στοιχείων με άλλες βάσεις δεδομένων, ώστε να εντοπίζονται τα οχήματα που δεν έχουν περάσει τον προβλεπόμενο έλεγχο. Ο κ. Παπαδόπουλος επεσήμανε ότι η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών αφορά άμεσα και στην ηλεκτροκίνηση, καθώς όπως εξήγησε: «Με υπηρεσίες όπως το ηλεκτρονικό μητρώο φορτιστών που θα λειτουργήσει σύντομα, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Για παράδειγμα, ο οδηγός ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα μπορεί να μάθει ανά πάσα στιγμή σε πόση απόσταση από το σημείο που βρίσκεται υπάρχει φορτιστής, το κόστος ανεφοδιασμού, ακόμη και αν υπάρχει αυξημένη κυκλοφορία στο σημείο. Πρόκειται για νέες εφαρμογές που βελτιώνουν την υποστήριξη της χρήσης του ηλεκτροκίνητου οχήματος και συμβάλλουν στη διείσδυση της ηλεκτροκίνησης.» Ο Υφυπουργός Μεταφορών αναφέρθηκε επίσης στις πρωτοβουλίες που αφορούν στο θεσμικό πλαίσιο για τα συνεργεία και τους τεχνίτες ηλεκτροκίνησης, καθώς και το δίκτυο φορτιστών. Σχετικά ανέφερε τα εξής: «Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δημιούργησε το  θεσμικό πλαίσιο για τα συνεργεία υψηλής τάσης και αναμένεται επίσης, η κατάρτιση του ηλεκτρονικού μητρώου των συνεργείων, ώστε να εκλείψουν και περιπτώσεις με προβλήματα αδειοδότησης. Επιπλέον, έχει ήδη διαμορφωθεί το αντίστοιχο θεσμικό πλαίσιο για τους τεχνίτες ηλεκτροκίνησης, το οποίο προωθείται και έχει αξία ότι αναφερόμαστε σε μια νέα επαγγελματική ειδίκευση με πολλές προοπτικές απασχόλησης. Θυμίζω ότι το 2014 είχαμε θεσπίσει για πρώτη φορά το πλαίσιο ανάπτυξης του δικτύου φορτιστών. Δυστυχώς, πέρασαν 4μιση χρόνια στασιμότητας και ήρθε η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη για να κάνει επανεκκίνηση στην ηλεκτροκίνηση. Σήμερα υπάρχουν περίπου 1.200 φορτιστές στους αυτοκινητόδρομους  και σε πολλά πρατήρια, κυρίως στις πόλεις. Αυτός ο αριθμός μπορεί να αυξηθεί πολύ αν οι Δήμοι και οι Περιφέρειες αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του νόμου για τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας. Έχουν την ευκαιρία για να αναζητήσουν πόρους από το Πράσινο Ταμείο και να εγκαταστήσουν φορτιστές σε δημόσιους χώρους.» Ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε ότι με όλες αυτές τις δράσεις το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υποστηρίζει το πρόγραμμα παροχής κινήτρων για την αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Κινούμαι Ηλεκτρικά», στο οποίο οι πολίτες έχουν δείξει μεγάλη ανταπόκριση. Ενδεικτικά, ανέφερε ότι οι ταξινομήσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων υπερτριπλασιάστηκαν από 1.083 το 2020 σε 3.594 το 2021 και καταγράφεται μια μετρήσιμη πρόοδος ως αποτέλεσμα της προσπάθειας που συντελείται να δημιουργηθούν περισσότερο ευνοϊκές συνθήκες για την ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης. Πηγή: newsauto.gr  

  • 0 «Μαϊμού» δελτία ΚΤΕΟ

    1.57 of 7 ψήφοι

    Αποκάλυψη: «Μαϊμού» δελτία ΚΤΕΟ και τιμολόγια με 100 ευρώ το κομμάτι! Χάος επικρατεί στην αγορά εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων σχετικά με τα γυρισμένα χιλιόμετρα και όπως φαίνεται οι επιτήδειοι έμποροι ανακαλύπτουν συνεχώς νέους τρόπους ώστε να εξαπατούν όχι μόνο τους ανυποψίαστους καταναλωτές αλλά και το κράτος. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr το τελευταίο «επίτευγμα» των επιτήδειων εμπόρων έχει να κάνει με την εκτύπωση νέων Δελτίων ΚΤΕΟ αλλά και Τιμολογίων σε εγχώριες εκτυπωτικές μονάδες τα οποία και προσκομίζουν στο Τελωνείο αλλά και στις κατά τόπους Διευθύνσεις Μεταφορών στα οποία έχουν αντικατασταθεί τα αναγραφόμενα χιλιόμετρα με αποτέλεσμα να μην μπορούν οι ανυποψίαστοι καταναλωτές να διαπιστώσουν σε περίπτωση ελέγχου του φακέλου αν είναι γυρισμένα τα χιλιόμετρα. Επίσης εκτός των χιλιομέτρων οι επιτήδειοι αλλάζουν και τις τιμές απόκτησης των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με αποτέλεσμα των κράτος να χάνει έσοδα! Στο «κόλπο» έχουν εισέλθει εκτυπωτικές μονάδες που σκανάρουν τα πρωτότυπα Δελτία Τεχνικών Ελέγχων των οχημάτων αλλά και τα τιμολόγια αγοράς τους και στη συνέχεια εκτυπώνουν νέα σε ίδιας ποιότητας χαρτιά και βάρους με τα πρωτότυπα αλλά με τη χρήση της τεχνολογίας αλλάζουν τα στοιχεία που αναγράφουν και εξυπηρετούν τους σκοπούς των επιτήδειων εμπόρων. Το κόστος του πλαστού Δελτίου Τεχνικού Ελέγχου ή τιμολογίου ανέρχεται σε 100 ευρώ το κομμάτι και σύμφωνα με πληροφορίες η νέα πρακτική είναι πολύ διαδεδομένη στην αγορά των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Μάλιστα κάποια στελέχη της αγοράς εκτιμούν ότι σχεδόν τα μισά Δελτία Τεχνικού Ελέγχου που προσκομίζονται στις Αρχές και είναι πλαστά! Άλλωστε οι επιτήδειοι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που προσκομίζουν τα πλαστά Δελτία ΚΤΕΟ αλλά και τιμολόγια φροντίζουν ώστε τα κράτη-μέλη που τα εισάγουν να μην διαθέτουν κάποια ιστοσελίδα ελέγχου των Δελτίων ΚΤΕΟ και να είναι δύσκολο για τις Ελληνικές Αρχές ή τους ιδιώτες καταναλωτές που θα ερευνήσουν το ιστορικό του οχήματός τους να βρουν τα επίσημα στοιχεία. Ο μόνος τρόπος διασταύρωσης των Δελτίων ΚΤΕΟ μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο με δικαστική παρέμβαση αν αφορά ιδιώτη καταναλωτή ή μέσω Υπουργείων αν αφορά κάποιο Τελωνείο ή Διεύθυνση Μεταφορών. Όσον αφορά στα πλαστά τιμολόγια, πέραν των πλαστών χιλιομέτρων, οι επιτήδειοι έμποροι αναγράφουν ότι ποσά θέλουν οπότε και το Τέλος Ταξινόμησης είναι πολύ χαμηλότερο από το πραγματικό ενώ κυριολεκτικά «αγνοείται» ο ΦΠΑ με μεγάλο χαμένο το ελληνικό κράτος… Πάντως κάποιοι επιτήδειοι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που προσκομίζουν τα πλαστά Δελτία ΚΤΕΟ και Τιμολόγια με περίσσιο θράσος επισημαίνουν σε ανθρώπους των εκτυπωτικών μονάδων πως αν τύχουν ελέγχου και καλεστούν να δώσουν εξηγήσεις θα απαντήσουν ότι: «Αυτά τα έγγραφα μας έδωσε ο έμπορος από τη Βουλγαρία!» και με αυτό τον τόσο απλό τρόπο θα αποποιηθούν κάθε ευθύνη… Οι Αρχές πάντως έχουν ξεκινήσει τους ελέγχους στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα και ήδη έχουν διαπιστώσει παρατυπίες και παραβάσεις σε 1 στα 3 ελεγχόμενα εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα! Πηγή: newsauto.gr

  • 0 «Big Brother» σε μεταβιβάσεις, ΚΤΕΟ και Τέλη Κυκλοφορίας

    • Γενικά
    • από ΙΚΤΕΟ Εκηβόλος
    • 16-03-2022
    5.00 of 7 ψήφοι

    Την πρόοδο που έχει συντελεστεί στην ψηφιοποίηση των διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με άμεση συνέπεια τη μείωση της γραφειοκρατίας, παρουσίασε σήμερα Τετάρτη 16 Μαρτίου, στο 24ο Συνέδριο «Greek ICT Forum – Infomobility World», ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος. Μάλιστα ο κ. Παπαδόπουλος αποκάλυψε ότι στο νέο Πληροφοριακό Σύστημα θα εισάγονται νέες εφαρμογές όπως ο ηλεκτρονικός έλεγχος των δικαιολογητικών για τις μεταβιβάσεις, καθώς και η ηλεκτρονική ενημέρωση του συστήματος για τους ελέγχους ΚΤΕΟ και την πληρωμή των τελών Κυκλοφορίας! Επίσης κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε ότι στον τομέα της ψηφιοποίησης των Υπηρεσιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών έχουν γίνει άλματα από την κυβέρνηση του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, με άμεσα αποτελέσματα στην εξυπηρέτηση του πολίτη και τη μείωση της γραφειοκρατίας. Όσον αφορά στην αναβάθμιση των υποδομών των ψηφιακών Υπηρεσιών, ο Υφυπουργός Μεταφορών ανέφερε: «Πριν από λίγες εβδομάδες το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών απέκτησε ένα νέο σύγχρονο πληροφοριακό σύστημα το οποίο μπορεί να ‘‘σηκώσει’’ νέες εφαρμογές και να διασυνδεθεί με άλλα συστήματα. Αυτή ήταν και μια από τις πρώτες αποφάσεις που έλαβε ο Υπουργός κ. Κώστας Καραμανλής και βάζει τα θεμέλια για να οικοδομηθούν νέες ψηφιακές υπηρεσίες τα επόμενα χρόνια. Σταδιακά, στο νέο Πληροφοριακό Σύστημα θα εισάγονται νέες εφαρμογές όπως ο ηλεκτρονικός έλεγχος των δικαιολογητικών για τις μεταβιβάσεις, καθώς και η ηλεκτρονική ενημέρωση του συστήματος για τους ελέγχους ΚΤΕΟ και την πληρωμή των τελών Κυκλοφορίας.» Όσον αφορά στην παροχή ψηφιακών υπηρεσιών προς τους πολίτες, ο κ. Παπαδόπουλος ανέφερε ότι τα επιτεύγματα είναι εντυπωσιακά. Όπως είπε:  «Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι το πρώτο που συνήψε μνημόνιο συνεργασίας με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και αυτή η κοινή προσπάθεια έχει φέρει μετρήσιμα αποτελέσματα. Ενδεικτικά, θα αναφέρω τα πρόσφατα στοιχεία σχετικά με τις αιτήσεις που έχουν καταθέσει πολίτες ηλεκτρονικά για την κάθε διαδικασία. –7.500 αιτήσεις για ανανεώσεις διπλωμάτων, -περισσότερες από 23.000 αιτήσεις για αντικαταστάσεις διπλωμάτων για φθορά, κλοπή ή απώλεια  και –4.500 αιτήσεις για αντίγραφα αδειών κυκλοφορίας, όπου πλέον, ένα πολύ μεγάλο μέρος των περιπτώσεων καλύπτεται μέσα από την ηλεκτρονική διαδικασία. Συνολικά, έχουν εκδοθεί περισσότερα από 20.000 διπλώματα με τη χρήση νέων εφαρμογών, ενώ κάθε μήνα αποστέλλονται περίπου 30.000 «sms» που πληροφορούν τους πολίτες για το στάδιο που βρίσκεται η αίτησή τους. Όλοι αυτοί οι συμπολίτες μας εξυπηρετήθηκαν γρήγορα και το βασικότερο, χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθούν τα γκισέ των Διευθύνσεων Μεταφορών των Περιφερειών για να υποβάλλουν αίτηση. Ειδικά στη διαδικασία της ανανέωσης, οι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας γλιτώνουν μια μεγάλη ταλαιπωρία. Την ίδια στιγμή, οι προσωρινές άδειες οδήγησης που έχουν εκδοθεί από τον Μάιο του 2020 φθάνουν πλέον τις 326 χιλιάδες! Κάθε υποψήφιος οδηγός που πετυχαίνει στις πρακτικές εξετάσεις, μπορεί μέσα σε μια μέρα να εκτυπώσει την προσωρινή άδεια από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή του και να οδηγήσει το αυτοκίνητό του. Στο παρελθόν, θα έπρεπε να περιμένει έως και 4 μήνες να του έρθει το δίπλωμα. Η προσπάθειά μας δεν εξαντλείται εδώ, καθώς σε λίγους μήνες αναμένεται να εισαχθεί και η νέα εφαρμογή για τη μεταβίβαση των αδειών κυκλοφορίας, ψηφιακά». Ο Υφυπουργός Μεταφορών πρόσθεσε ότι αναπτύσσεται παράλληλα ένα σύστημα ηλεκτρονικών Μητρώων που αφορούν σε πλήθος τομέων: εξεταστές οδήγησης, πρατήρια, συνεργεία, σταθμοί φόρτισης, όπως επίσης τις αιτήσεις για τα νέα υδατοδρόμια, που έχουν αρχίσει και αδειοδοτούνται, αλλά και την πρόοδο των Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας. Όπως είπε: «Δημιουργείται ένας ψηφιακός χάρτης που θα μας προσφέρει δεδομένα, τα οποία δεν είχαμε μέχρι σήμερα. Αυτή η βάση πληροφοριών θα μπορεί να υποστηρίξει και τα καινοτόμα εγχειρήματα, όπως τα ευφυή συστήματα μεταφορών που σχεδιάζουμε στην Αστυπάλαια, με τις ‘‘on demand’’ μετακινήσεις. Στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης, επίσης, το μητρώο με τα σημεία φόρτισης που δημιουργείται θα παρέχει πληροφορίες στους χρήστες σε πραγματικό χρόνο για τη θέση του φορτιστή, τη διαθεσιμότητα, το κόστος, ακόμη κι αν έχει μποτιλιάρισμα στο σημείο». Ο κ. Παπαδόπουλος ανέφερε επίσης ότι στο πρόγραμμα «Ελλάδα 2.0» έχουν ενταχθεί έργα που αφορούν στον ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών στον σιδηρόδρομο, αλλά και στην εφοδιαστική αλυσίδα όπως το δίκτυο 5G στους αυτοκινητόδρομους. Συνοψίζοντας, ο Υφυπουργός Μεταφορών τόνισε ότι τα παραπάνω στοιχεία εξηγούν για ποιο λόγο ο Τομέας Μεταφορών στην Ελλάδα βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε πολύ υψηλή θέση στην Ψηφιακή Βίβλο. Πηγή newsauto.gr

  • 0 Εκτός λειτουργίας οι υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων

    1.13 of 8 ψήφοι

    Μη Διαθεσιμότητα των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών της ΓΓΠΣΔΔ Λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των υποδομών της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κατά το χρονικό διάστημα από Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου και ώρα 17:00 έως και Κυριακή 13 Φεβρουαρίου και ώρα 18:00, δεν θα είναι διαθέσιμες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχει η ΓΓΠΣΔΔ μέσω των υποδομών της. Για το διάστημα αυτό κανονικά θα λειτουργούν οι υπηρεσίες σχετικά με την COVID-19 Κατά την διάρκεια των εργασιών δεν θα είναι δυνατή η πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που υποστηρίζονται από την εν λόγω πληροφοριακή υποδομή. Κατ' επέκταση δεν θα είναι δυνατός ο έλεγχος εκπρόθεσμων οχημάτων λόγω αδυναμίας έκδοσης ηλεκτρονικού παραβόλου. Πηγή: gsis.gr

  • 0 Παράταση της ημερομηνίας διενέργειας του τεχνικού ελέγχου

    4.80 of 10 ψήφοι

    Παράταση της ημερομηνίας διενέργειας του τεχνικού ελέγχου οχημάτων όλων των κατηγοριών της επικείμενης κακοκαιρίας για όλη την Ελλάδα εξέδωσε το Υπουργείο Μεταφορών μέσω.. ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το οποίο αναφέρει τα παρακάτω: Ενόψει της λήψης έκτακτων μέτρων λόγω της κακοκαιρίας που έπληξε τη χώρα, σας γνωρίζουμε ότι παρατείνεται κατά δεκαπέντε (15) ημερολογιακές ημέρες, η καταληκτική ημερομηνία διενέργειας του περιοδικού τεχνικού ελέγχου (αρχικού και επανελέγχου) των οχημάτων όλων των κατηγοριών, εφόσον αυτή ήταν εντός της χρονικής περιόδου από 24-01-2022 έως και 30-01-2022 (συμπεριλαμβανόμενης της μίας επιπλέον εβδομάδας). Ομοίως, παρατείνεται κατά δεκαπέντε (15) ημερολογιακές ημέρες, η διάρκεια ισχύος των Καρτών Ελέγχου Καυσαερίων (ΚΕΚ) των οχημάτων όλων των κατηγοριών, καθώς και η ημερομηνία διενέργειας οποιουδήποτε ειδικού ελέγχου, εφόσον η ημερομηνία επόμενου ελέγχου για την έκδοση της ΚΕΚ ή του ειδικού ελέγχου, ήταν εντός της χρονικής περιόδου από 24-01-2022 έως και 30-01-2022. Η ανωτέρω παράταση δεν εφαρμόζεται στις περιπτώσεις που κάποια Αποκεντρωμένη Διοίκηση ή Περιφέρεια εκδώσει ξεχωριστή παράταση για τα οχήματά της. Τα ανωτέρω θα.. αποσταλούν με σχετική εγκύκλιο. Update 1/2/22 Δείτε την εγκύκλιο «εδώ».  



Διαδώστε την σελίδα μας μέσω: