Νέα & ενημερώσεις

Από εδώ μπορείτε να ενημερώνεστε για όλες τις εξελίξεις γύρω από το όχημά σας και όχι μόνο! Όλες οι ενημερώσεις μας δημοσιοποιούνται και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας μας, για αυτό ακολουθήστε μας και στο social media της επιλογής σας.

  • 0 Ένα «κλίκ» θα δείχνει τα οχήματα που δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ

    • Γενικά
    • από ΙΚΤΕΟ Εκηβόλος
    • 01-10-2021
    5.00 of 15 ψήφοι

    Ελπίδες για την αντιμετώπιση του προβλήματος των ανέλεγκτων από ΚΤΕΟ Ι.Χ. πρόσφερε η ενεργοποίηση της νέας ψηφιακής πύλης της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (myAADE), με το επόμενο βήμα ωστόσο να μετατίθεται χρονικά. Η πανδημία επέφερε πλήγμα και στους τεχνικούς ελέγχους των οχημάτων, καθώς η «αποχή» ενισχύθηκε κατά ένα πρόσθετο 10%, ποσοστό το οποίο δεν φαίνεται να επανέρχεται παρά την πλήρη λειτουργία των Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων και την άρση του περιορισμού των μετακινήσεων, σύμφωνα με τα στοιχεία του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ.  Τι σχέση όμως μπορεί να έχει η ενεργοποίηση μιας εφαρμογής του υπουργείου Οικονομικών με τα Ι.Χ. και τους ελέγχους ΚΤΕΟ; Η νέα ψηφιακή πύλη myAADE είναι αυτή που θα δώσει την απάντηση στο πρόβλημα, το οποίο αδυνατεί ο κρατικός μηχανισμός να επιλύσει εδώ και δεκαετίες και ακούει στο όνομα «ανέλεγκτα από ΚΤΕΟ Ι.Χ.», σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό. Προϋπόθεση είναι η ενεργοποίηση δύο πρόσθετων εφαρμογών εντός του αντικαταστάτη του Taxisnet, που ακούν στο όνομα «MyAuto» και «Audit-Car», οι οποίες θα αποτελέσουν μια μορφή ηλεκτρονικού παρατηρητηρίου του συνόλου των δεδομένων των κυκλοφορούντων οχημάτων. Η νέα ηλεκτρονική υπηρεσία MyAuto είχε σχεδιαστεί ώστε να περιλαμβάνει όλα τα δεδομένα των κυκλοφορούντων οχημάτων και να επιτρέπει την ηλεκτρονική διασταύρωση των βάσεων δεδομένων του υπουργείου Οικονομικών (περιλαμβάνει όλες τις άδειες κυκλοφορίας των οχημάτων) με τα αντίστοιχα δεδομένα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών (όλα τα υπόλοιπα δεδομένα των οχημάτων, μεταξύ των οποίων και τους ελέγχους ΚΤΕΟ), ώστε να διαπιστώνεται ποια οχήματα έχουν περάσει από τεχνικό έλεγχο και ποια όχι. Στη συνέχεια ο προγραμματισμός ήθελε την ηλεκτρονική αποστολή του προστίμου στον αμελή ιδιοκτήτη. Η ηλεκτρονική διασταύρωση των δύο βάσεων δεδομένων αποτελεί νόμο του κράτους από το 2015, ωστόσο εδώ και έξι χρόνια δεν έχει καταστεί τεχνικά εφικτή. Και αυτό γιατί για αρκετά χρόνια δεν υπήρχε υποχρέωση ηλεκτρονικής καταγραφής των στοιχείων των ΚΤΕΟ (για τα δημόσια ΚΤΕΟ), ενώ η ολιγωρία των αρμόδιων υπηρεσιών επίσης καθυστέρησε σημαντικά τη διαδικασία. Η ενεργοποίηση του myAADE αποτελεί το πρώτο βήμα, ωστόσο η ολοκλήρωση της διαδικασίας –με την ενεργοποίηση των δύο εξειδικευμένων εφαρμογών– αποτελεί βασική προϋπόθεση και τα νέα δεδομένα την καθιστούν αμφίβολη. Ο ακριβής χρόνος ένταξης του MyAuto στο myAADE παραμένει ασαφής, με τις εκτιμήσεις στελεχών του υπουργείου Μεταφορών να τον προσδιορίζουν σε μεταγενέστερο χρόνο, παρά το γεγονός ότι μέχρι πρότινος διεμήνυαν ότι η ηλεκτρονική βάση δεδομένων είναι σχεδόν έτοιμη. Πλέον υπάρχουν σκέψεις για αλλαγή του τρόπου που θα γίνει η ηλεκτρονική καταγραφή και διασταύρωση, παρατείνοντας την αυτοματοποιημένη διασταύρωση των δεδομένων ακόμα περισσότερο. Πηγή: kathimerini.gr  

  • 0 Καταφθάνει η online μεταβίβαση οχημάτων και μοτοσυκλετών

    • Γενικά
    • από ΙΚΤΕΟ Εκηβόλος
    • 30-09-2021
    5.00 of 14 ψήφοι

    Ο Περιφερειάρχης Αττικής αποκάλυψε ότι σύντομα θα έχει νομοθετηθεί η νέα απλοποιημένη διαδικασία βάζοντας ένα τέλος στην γραφειοκρατία και το… γρηγορόσημο! Ορατά και μετρήσιμα είναι πλέον τα αποτελέσματα των καινοτόμων προτάσεων και παρεμβάσεων της διοίκησης της Περιφέρειας για τη γρήγορη, διαφανή και αποτελεσματική εξυπηρέτηση υποψήφιων και νυν οδηγών. Από τις Διευθύνσεις Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής χορηγήθηκαν, εντός 24 ωρών, 78.100 προσωρινά διπλώματα, αριθμός που αντιπροσωπεύει το 35% του συνόλου των διπλωμάτων που χορηγήθηκαν πανελλαδικά μετά τη νομοθέτηση και υλοποίηση, πριν 16 μήνες, της σχετικής πρότασης του Περιφερειάρχη Αττικής, Γ. Πατούλη. Επιπλέον, μειώθηκε δραστικά η ταλαιπωρία χιλιάδων ιδιοκτητών μετά την υιοθέτηση και της πρότασης για αυτοδίκαιη άρση της παρακράτηση της κυριότητας οχημάτων και μοτοσικλετών. Ταυτόχρονα, ολοένα και περισσότεροι πολίτες της Αττικής επιλέγουν να αντικαταστήσουν ή ανανεώσουν τα διπλώματα οδήγησης ηλεκτρονικά και από απόσταση. Το τελευταίο εξάμηνο 11.350 οδηγοί αντικατέστησαν, μέσω της ψηφιακής πύλης gov.gr, την άδεια οδήγησης λόγω απώλειας, φθοράς και κλοπής με την αίτησή τους να διαβιβάζεται αυθημερόν στην αρμόδια υπηρεσία της ΕΛ.ΑΣ και το νέο δίπλωμα να εκδίδεται εντός 7ημέρου, ενώ υπό εξέταση είναι 586 αιτήματα λόγω ελλείψεων στα δικαιολογητικά. Επίσης, το τελευταίο 16μηνο 45.250 οδηγοί ανανέωσαν το δίπλωμά τους μέσω της ειδικής Υπηρεσίας Εξυπηρέτησης των ΚΕΠ της Αττικής με το χρόνο εξυπηρέτησης να έχει μειωθεί σε 7 ημέρες αντί 3 και πλέον μηνών αναμονής στο παρελθόν. «Τα αποτελέσματα των καινοτόμων προτάσεων και παρεμβάσεων που ξεκινήσαμε από την επόμενη κιόλας ημέρα της ανάληψης της Περιφερειακής Διοίκησης είναι πλέον ορατά στους πολίτες» επισημαίνει ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γ. Πατούλης. «Αταλάντευτα και μεθοδικά συνεχίζουμε την προσπάθεια για την εξάλειψη γραφειοκρατικών εμποδίων και αγκυλώσεων. Οι πρωτοποριακές ιδέες και τα καινοτόμα εγχειρήματα που εμπεριέχονται στη δέσμη των προτάσεων που έχουμε καταθέσει, γίνονται χρήσιμα εργαλεία αποτελεσματικότερης εξυπηρέτησης των οδηγών. Υιοθετούνται από την κυβέρνηση και εφαρμόζονται σταδιακά για το σύνολο των Περιφερειών της χώρας βάζοντας τέλος στην ταλαιπωρία του γκισέ, την πολύμηνη αναμονή και κάθε μορφής διαμεσολάβηση. Εντός του έτους, ευελπιστούμε, ότι με την καταλυτική συμβολή των συναρμοδίων Υπουργείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Μεταφορών πρόκειται να γίνουν πράξη και οι προτάσεις μας για τη νομοθέτηση της ηλεκτρονικής μεταβίβασης οχημάτων/μοτοσυκλετών και της ταχυδρομικής αποστολής των διπλωμάτων οδήγησης, καθώς και η δυνατότητα η ψηφιακή πύλη gov.gr να υποδέχεται τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά υποψηφίων και νυν οδηγών ώστε να αποτρέπονται οριστικά φαινόμενα εξαπάτησης και διαφθοράς κατά τη διάρκεια των εξετάσεων». Από την πλευρά του ο Αντιπεριφερειάρχης Μεταφορών και Επικοινωνιών, Βασίλης Γιαννακόπουλος, υπογραμμίζει ότι «βήμα – βήμα και με τις οδηγίες του Περιφερειάρχη υλοποιούμε στην πράξη όσα επί δεκαετίες προσδοκούσαν οι συμπολίτες μας. Γρήγορα και ανέξοδα με ολοκληρωμένο σχέδιο και θεσμικές προτάσεις μεριμνούμε ώστε να εξυπηρετούνται με ένα κλικ και ηλεκτρονικά από το σπίτι ή το γραφείο τους. Ταυτόχρονα, απαλλάσσουμε τις Υπηρεσίες Μεταφορών από τεράστιους όγκους φυσικών αρχείων, ενώ εγκαθιστούμε αυτοματοποιημένα συστήματα εξυπηρέτησης πολιτών και επαγγελματιών. Για την επίτευξη όλων αυτών των στόχων εργαζόμαστε μαζί με την Αντιπεριφερειάρχη Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Μαρία Κουρή, τον Γενικό Διευθυντή Μεταφορών, Ηλία Δόλγυρα, και όλο το στελεχιακό δυναμικό των Διευθύνσεων Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής». Πηγή: newsauto.gr

  • 0 Κοτσαδόροι, ρυμουλκούμενα τρέιλερ και μπαγκαζιέρες, τι αλλάζει από 18/10/2021

    5.00 of 13 ψήφοι

    Μέχρι πρότινος η ύπαρξη βραχιόνων προσάρτησης ρυμουλκούμενου (κοτσαδόρου) σε επιβατηγά και ελαφρά φορτηγά ήταν επιτρεπτή και όταν δεν έλκουν, αρκεί να είναι εφοδιασμένα με ειδικό σημείωμα προσάρτησης ρυμουλκούμενου οχήματος δηλαδή αυτό που ισχύει έως τώρα για τα οχήματα που φέρουν κοτσαδόρο, περιορίζεται στην υποχρέωση του κατόχου, να έχει πάντα μαζί του την άδεια έλξης. Τι αλλάζει από τις 18 Οκτωβρίου Όπως αναφέρεται στη σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που απεστάλη τον περασμένο Ιούνιο, «επισημαίνεται ότι μετά τις 18-10-2021 σε επιβατικά και ελαφρά φορτηγά η διάταξη σύνδεσης πρέπει να αποσπάται, όταν κατά την κυκλοφορία τους δεν προσαρτάται σε αυτά ρυμουλκούμενο όχημα, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υποπερ. (δδ) της περ. (στ) της παρ. 2 του άρθρου 5 της (β) σχετικής υ.α.» δηλαδή θα πρέπει να είναι αναδιπλούμενος ή αποσπώμενος ώστε να αναδιπλώνεται ή να αφαιρείται υποχρεωτικά, όταν δεν  χρησιμοποιείται, οπότε οι σταθερές κατασκευές πλέον κρίνονται ως παράνομες. Στο ΚΤΕΟ πιστοποιείται ότι το όχημα φέρει κοτσαδόρο εγκεκριμένου τύπου, ως προς το είδος και τις προδιαγραφές του, όμως για τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν τον κοτσαδόρο παλαιάς τεχνολογίας (σταθερό) θα σημειώνεται παρατήρηση. Η τελευταία υποχρεώνει τον ιδιοκτήτη του οχήματος να προσέλθει για επανέλεγχο στο ΙΚΤΕΟ ύστερα από ένα μήνα, με το όχημα συμμορφωμένο. Έτσι θα είναι υποχρεωμένος είτε να τον αφαιρέσει εντελώς, είτε να έχει αντικαταστήσει τον κοτσαδόρο σταθερού τύπου με έναν αποσπώμενο ή αναδιπλούμενο. Επίσης, το ΚΤΕΟ ελέγχει αν στο όχημα έχει χορηγηθεί το ειδικό σημείωμα ρυμούλκησης (άδεια ρυμούλκησης) από την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Συγκοινωνιών. Πολύ σημαντικό να αναφέρουμε ότι αν το όχημα είναι εφοδιασμένο με αποσπώμενο κοτσαδόρο που δεν έχει αφαιρεθεί και βρίσκεται προσαρτημένος, δεν θα σημειώνεται παρατήρηση, αρκεί να μην ανήκει στις σταθερές κατασκευές παλαιού τύπου. Προϋπόθεση για να μη σημειωθεί παρατήρηση, η ύπαρξη σημειώματος ρυμούλκησης σε ισχύ.  Όσοι χρησιμοποιούν κοτσαδόρο στο αυτοκίνητό τους θα πρέπει να θυμούνται πως όταν το όχημα δεν ρυμουλκεί, ο κοτσαδόρος θα πρέπει να έχει αφαιρεθεί από τη θέση του ή να έχει αναδιπλωθεί κάτω από τον προφυλακτήρα του αυτοκινήτου. Σε αντίθετη περίπτωση ο οδηγός είναι παράνομος και ενδέχεται να έρθει αντιμέτωπος με πρόστιμο, ενώ δεν αποκλείεται η ασφαλιστική του εταιρεία να αρνηθεί την αποζημίωσή του σε περίπτωση ενός τροχαίου ατυχήματος. Σε κάθε περίπτωση, η ασφαλιστική εταιρεία που αναλαμβάνει την ασφάλιση του οχήματος θα πρέπει να είναι ενήμερη ότι χρησιμοποιείται διάταξη σύνδεσης με ρυμουλκούμενο (κοτσαδόρος). Στην περίπτωση που για την προσάρτηση της σχάρας μεταφοράς ποδηλάτου είναι απαραίτητη η χρήση κοτσαδόρου, απαιτείται η χορήγηση βεβαίωσης από την επίσημη αντιπροσωπεία του εν λόγω εξαρτήματος ή το διανομέα αυτού, στην οποία αναφέρεται η αναγκαιότητα χρήσης του. Η βεβαίωση προσκομίζεται από τον ενδιαφερόμενο μαζί με την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος και το δελτίο έγκρισης της σχάρας ποδηλάτου στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών, η οποία θεωρεί τη βεβαίωση και θέτει επί αυτής σχετική παρατήρηση δηλαδή θα εκδοθεί νέα άδεια κυκλοφορίας οχήματος. Στις περιπτώσεις των οχημάτων αυτών, ο κοτσαδόρος επιτρέπεται να υφίσταται μόνον όταν υφίσταται και το εξάρτημα.   Ρυμουλκούμενα τρέιλερ και μπαγκαζιέρες Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχωρά σε μια κίνηση αλλαγών στο κομμάτι των ρυμουλκούμενων οχημάτων, τη μεγαλύτερη που έχουμε δει ποτέ στο συγκεκριμένο τομέα. Τα ρυμουλκούμενα οχήματα θα αποκτήσουν αυτόνομη άδεια κυκλοφορίας αλλά και πινακίδες, με αποτέλεσμα να μπορούν να ρυμουλκούνται από κάθε όχημα που διαθέτει τις απαιτούμενες προδιαγραφές και όχι από ένα συγκεκριμένο όχημα. Παράλληλα με αυτή την απόφαση, θα μπει τέλος στις επικίνδυνες ιδιοκατασκευές που συχνά βλέπουμε στους δρόμους με την υποχρεωτική έκδοση έγκρισης τύπου. Από τις 18 Οκτώβρη θα ισχύει η νέα νομοθεσία και οι ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων οχημάτων θα πρέπει να προμηθευτούν την πινακίδα κυκλοφορίας και την άδεια, προκειμένου να είναι συμμορφωμένοι με το νόμο. Να σημειώσουμε ότι αυτό ισχύει για κάθε τύπο ρυμουλκούμενου οχήματος, από απλό τρέιλερ και μπαγκαζιέρα, μέχρι πλατφόρμα μεταφοράς σκάφους, τροχόσπιτο ή ράμπα μεταφοράς αγωνιστικών αυτοκινήτων και δικύκλων.  

  • 0 Παράταση υποχρέωσης για διενέργεια τεχνικού ελέγχου των οχημάτων λόγω πυρκαγιών

    4.60 of 10 ψήφοι

      Παράταση της ημερομηνίας υποχρέωσης για διενέργεια τεχνικού ελέγχου των οχημάτων με έδρα το Δήμο Μαντουδίου- Λίμνης- Αγίας Άννας και το Δήμο Ιστιαίας- Αιδηψού λόγω πυρκαγιών εκδόθηκε την 30 Αυγούστου 2021 «Αποφασίζουμε την παράταση της ημερομηνίας υποχρέωσης τεχνικού ελέγχου μέχρι την 7η Φεβρουαρίου 2022, των επιβατικών οχημάτων ιδιωτικής χρήσης, φορτηγών οχημάτων ιδιωτικής χρήσης με μέγιστο μικτό βάρος έως 3,5 t και δικύκλων, με έδρα το Δήμο Μαντουδίου- Λίμνης- Αγίας Άννας και το Δήμο Ιστιαίας- Αιδηψού, που έχουν υποχρέωση τεχνικού ελέγχου το διάστημα από 03-08-2021 και μέχρι 07-02-2022, στην άδεια των οποίων αναγράφεται ως διεύθυνση κατοικίας ή ως έδρα της επιχείρησης των ιδιοκτητών ο Δήμος Μαντουδίου- Λίμνης- Αγίας Άννας και ο Δήμος Ιστιαίας- Αιδηψού, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.3534/2007 (ΦΕΚ 40/τ.Α/23-2-2007).» Δείτε την απόφαση «εδώ».  

  • 0 Διασταυρώσεις «εξπρές» για τέλη κυκλοφορίας, ανασφάλιστα οχήματα και όσους «ξέχασαν» το ΚΤΕΟ

    5.00 of 14 ψήφοι

    Προ τετραετίας η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) είχε προχωρήσει σε εκτενή έλεγχο των οχημάτων που είχαν ταξινομηθεί από το 2010 έως και το 2016 και μετά από διασταυρώσεις είχε εντοπίσει οφειλέτες, που δεν είχαν καταβάλει τέλη κυκλοφορίας για τις χρονιές από το 2013 έως το 2017. Τότε είχαν εντοπιστεί 89.225 οχήματα, που ανήκαν σε 40.120 ΑΦΜ και είχαν βεβαιωθεί φόροι και προσαυξήσεις 15 εκατ. ευρώ. Από εφέτος η διαδικασία αυτή θα γίνεται ακόμη πιο συστηματοποιημένα και μεθοδικά από τη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών (Γ.Γ.Ψ.Δ.Α.Δ.), η οποία σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ.) αναπτύσσει δύο νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες, οι οποίες θα παρέχουν -τόσο στον οδηγό, όσοι και στο κράτος- σε πραγματικό χρόνο πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες όσον αφορά στα οχήματα, όπως στα βασικά στοιχεία της άδειας κυκλοφορίας, στην εξόφληση των τελών κυκλοφορίας, στον τεχνικό έλεγχο και στην ασφάλιση του οχήματος. Συγκεκριμένα, έχει ξεκινήσει η δημιουργία των ψηφιακών υπηρεσιών «myAuto» και «Audit-Car». Μέσω της ψηφιακής υπηρεσίας «myAuto», οι ιδιοκτήτες οχημάτων θα έχουν πρόσβαση, σε πραγματικό χρόνο, σε πληροφορίες που αφορούν στο όχημά τους και σχετίζονται, ιδίως, με: α) την ημερομηνία έκδοσης και ανάκλησης της άδειας κυκλοφορίας και τα λοιπά βασικά στοιχεία αυτής, β) την ημερομηνία καταβολής τελών κυκλοφορίας και τη χρονική περίοδο στην οποία αφορούν, γ) την περίοδο ασφαλιστικής κάλυψης σε ισχύ και το ιστορικό ασφαλιστικών αποζημιώσεων, δ) το ιστορικό Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό αν το όχημα εισήχθη μεταχειρισμένο, με βάση τις διελεύσεις και τα διανυθέντα χιλιόμετρα, ε) τον τύπο και το μοντέλο του οχήματος, στ) τη θέση του οχήματος σε προσωρινή ακινησία, ζ) τον τεχνικό έλεγχο του οχήματος, η) την ένταξή του στο Μητρώο Κλεμμένων Οχημάτων της Ελληνικής Αστυνομίας και θ) την επίταξη του οχήματος. Στις ίδιες πληροφορίες θα έχουν πρόσβαση και οι αρμόδιες ελεγκτικές αρχές μέσω της ψηφιακής υπηρεσίας «Audit-Car». Και στις ελεγκτικές αρχές περιλαμβάνονται το υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, η Ελληνική Αστυνομία, το Επικουρικό Κεφάλαιο Ασφάλισης Ευθύνης από Ατυχήματα Αυτοκινήτων και το υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Πηγή: newsbomb.gr Αναλυτικότερα: taxheaven.gr



Διαδώστε την σελίδα μας μέσω: